מטען לסמארטפון בעובי כרטיס אשראי: KADO מגייסת כסף

החברה הישראלית רוצה לגייס 25,000 דולר בקיקסטארטר ■ ה-KADO Wallet הוא מטען מהיר, בעובי 5 מ"מ בלבד, מתקפל ■ המטען יגיע לישראל ב-17 בדצמבר

שירות גלובס 21.06.2017

חברת KADO הישראלית, המתמחה בפיתוח מטענים ניידים, פתחה בקמפיין גיוס המונים באתר קיקסטארטר, למטען הדקיק שלה לסמארטפונים ולשאר מכשירים ניידים, ה-KADO Wallet.

מדובר במטען מהיר, בעובי 5 מ"מ בלבד, מתקפל, בהספק של 10 וואט (מהירות של 2 אמפר), שכולל כבל באורך 83 ס"מ שמתקפל לתוך המכשיר, ושמיועד למכשירים עם מחבר Lightning, מיקרו USB ו-USB-C.

המטען יהיה זמין להזמנה מוקדמת בקיקסטארטר החל מהערב (ד') ב-18:00 במחיר התחלתי של 35 דולר. הוא יגיע לישראל לקראת סוף השנה, ב-17 בדצמבר. החברה רוצה לגייס בקיקסטארטר סך של 25,000 דולר ובמקביל פועלת לקראת סבב גיוס נוסף round a בקרוב לטובת פיתוח הטכנולוגיה ומוצריה. 

ה-KADO Wallet דק פי 3 ממטען אייפון או אנדרואיד ממוצע, הוא מצויד במחבר טעינה אמריקאי או אירופאי ומגיע עם תקע המותאם לאזור הגיאוגרפי. המטען מגיע בשלושה צבעים: לבן, שחר או Rose Gold.

KADO גייסה בעבר בסבב סיד 1.2 מיליון דולר מהמשקיעים Altair Capital ומשקיעים פרטיים נוספים. החברה חשפה את המוצר שלה ברמת אב טיפוס עובד בתערוכת הטכנולוגיה CES בלאס וגאס, בחודש ינואר 2017.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
טלפונים חכמים (סמארטפונים)מטעןקיקסטארטר (KickStarter)מימון המונים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.