פישמן: לא מתנגד לפשיטת רגל; מבקש לשקול שוב הסדר החוב

מבקש מביהמ"ש להורות למנהל המיוחד ולנושים להתייחס להסדר החוב שהציע "באופן ענייני, התואם את תכלית הליך פשיטת הרגל", וזאת "בין בטרם הכרזת פשיטת רגל ובין לאחר הכרזה"

אליעזר פישמן / צילום: שלומי יוסף אליעזר פישמן / צילום: שלומי יוסף
שירות גלובס 19.06.2017

איש העסקים אליעזר פישמן העביר היום (ב') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב את עמדתו בנוגע לסוגיה האם להכריז עליו כפושט רגל

פישמן טוען כי הוא לא מתנגד להכרזתו כפושט רגל, אך יחד עם זאת הוא כותב כי אין זה ראוי לאפשר לנושיו, ובראשם הבנקים, לשלול את מתווה הסדר החוב אליו הגיע עם המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד יוסי בנקל.

לדברי הטייקון הקורס, "הנושים לא בדקו את ההסדר לאשורו, לא ניתחו את הסיכויים ואת הסיכונים בתיק ובאלטרנטיבה".

לטענתו, כל ברצונם של הבנקים הוא "להסיר מעצמם את הלחץ הציבורי, תוך שהם שולחים את המנהל המיוחד ואת פישמן לשוב ולהתכתש בבית משפט למשך שנים ארוכות, ללא תכלית, שהרי ברור לכל הצדדים כי התוצאה של הליכים כאלה תהיה פחותה מהתוצאה המוצעת בהסדר הפשרה, וזאת תוך פגיעה בפעילותן של החברות וגרימת נזק חסר תקנה". 

בתוך כך, פישמן תוקף הן את נושיו והן את עו"ד בנקל, ומבקש מבית המשפט להורות למנהל המיוחד ולנושים להתייחס להסדר החוב שהציע "באופן ענייני, התואם את תכלית הליך פשיטת הרגל", וזאת "בין בטרם הכרזת פשיטת רגל ובין לאחר הכרזה". 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אליעזר פישמןהסדרי חוביוסי בנקלפשיטת רגל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.