אינטל תשתף פעולה עם חברות ישראליות בתחום אבטחת הסייבר

אינטל הודיעה היום על שיתופי פעולה עם Team8, קבוצת אבטחת סייבר המנוהלת על-ידי מפקדה לשעבר של יחידה 8200, נדב צפריר ■ בנוסף, הודיעה אינטל על חניכת מרכז סייבר חדש בישראל

אינטל / צילום: בלומברג אינטל / צילום: בלומברג

אינטל הודיעה היום (ד') על שיתוף פעולה עם Team8, פלטפורמת מחקר וייזום חברות סייבר המנוהלת על-ידי מפקדה לשעבר של יחידה 8200, נדב צפריר. ההכרזה פורסמה לקראת Rethink Cyber Tel Aviv, אירוע הפתיחה הרשמי של כנס הסייבר השנתי השמיני שמארחת אוניברסיטת תל אביב מה-25 עד ה-29 ביוני 2017.

שיתוף פעולה עם מובילי תחום אבטחת הסייבר

השיתוף בין אינטל ל-Team8 יתבטא בחילופי מידע ותובנות במטרה לפתח פתרונות סייבר המגיבים לסיכונים קיימים וחשוב מכך, לסיכונים עתידיים בתחומי המחשוב, האינטרנט של הדברים, המובייל, הרכב וטכנולוגיות הענן. אינטל ו-Team8 ישתפו פעולה בפיתוח פרדיגמות חדשות לתחום הסייבר על מנת להתמודד עם האתגרים ההולכים ומתעצמים באבטחת הסייבר.

ריק אצ'ווריה, סגן נשיא בקבוצת התוכנה והשירותים ומנהל כללי של חטיבת אבטחת הפלטפורמות באינטל העולמית אמר, "שיתוף הפעולה נועד לסייע לאינטל לפתח טכנולוגיות ומוצרי סייבר מתקדמים. Team8 תסייע לנו למקד את ההזדמנויות לחידושים של אינטל בתחומי אבטחת הסייבר."

"המטרה שלנו ב-Team8 היא לפתח פתרונות לבעיות הגדולות ביותר בתחום הסייבר ולהעניק לארגונים יתרון על פני תוקפי הסייבר. הצטרפותה של אינטל לסינדיקט שלנו היא תוספת קריטית שתספק לנו תובנות ייחודיות באשר לאתגרי הסייבר הטמונים במהפכות המובייל, הענן וה-IoT," אמר צפריר.

אינטל מצטרפת לחברים נוספים בסינדיקט הסייבר של Team8 הכוללים את מיקרוסופט, סיסקו, AT&T, סיטיגרופ, אקסנצ'ר ו-Innovation Endeavors של יו"ר גוגל אריק שמידט.

בנוסף, אינטל ו-illusive networks, מובילת שוק טכנולוגיות ההטעייה (deception) בסייבר וחברה בקבוצת Team8 הודיעה היום על שיתוף פעולה בפיתוח פתרון למאבק בהתקפות ממוקדות ומתקדמות (Advanced Persistent Threats - APTs ) עם ניצול משותף של יכולות חומרה ותוכנה. שיתוף פעולה זה לוקח את אבטחת הסייבר מבוססת ההטעיות מתחום התוכנה לרמת החומרה ומחזק את יכולות ההסטה של התוקפים מיצירת נזק פוטנציאלי לארגון.

"פיתוח פתרון חדשני המשלב תוכנה וחומרה ממחיש את מחויבותה של illusive networks להגנה על כל הרבדים ברשתות ומערכות המחשוב בארגונים," אמר עופר ישראלי, מנכ"ל illusive networks. "התוקפים מתקדמים בקצב מהיר מאוד ושיתוף הפעולה ממחיש את מחויבותה של אינטל להמשיך לחדש בתחום האבטחה על מנת להגן באפקטיביות על לקוחותיה מפני תוקפים מתוחכמים."

אינטל הודיעה גם על פתיחת מרכז מצוינות חדש לתחום הסייבר בהובלת יעקב מנדל, יזם סייבר הסדרתי. המרכז מעסיק כמה חוקרי אבטחת סייבר שיעבדו עם חטיבות של אינטל ועם האקוסיסטם של אבטחת הסייבר בישראל על פיתוח יכולות מתקדמות ותובנות מחקר שיסייעו לאינטל להקשיח את מוצריה בפני איומי אבטחה עתידיים.

מוקדם יותר השנה אינטל הייתה שותפה לאירוח הקאתון בלוקצ'יין בשיתוף The Floor והבורסה לנירות ערך בתל אביב. באירוע התכנסו מוסדות פיננסיים גלובליים, אנשי אקדמיה, חברות סטרטאפ ומפתחים העובדים על פתרון אתגרים פיננסיים לרבות חוזים חכמים, עסקאות בנקאיות ושרשרת אספקה. במהלך שבוע הסייבר ואירוע הפתיחה הרשמי שלו, Rethink Cyber, אינטל תכנס פעם נוספת את מובילי התחום לדיון באתגרים ובהזדמנויות של התעשייה, לרבות פרטיות, אבטחה וסקלביליות.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אינטלאינטל ישראלסייבראבטחת סייבר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.