אמזון נערכת להסתער על שוק הלבשת הספורט עם מותג פרטי

ענקית האינטרנט חברה לספקיות הלבשה שמייצרות עבור ענקיות כמו גאפ ונייק ■ בשלב זה מדובר עדיין בהיקפי ייצור ניסיוניים

אמזון / צילום: רויטרס אמזון / צילום: רויטרס
שירות גלובס 14.10.2017

 

אמזון חוברת לכמה מספקיות ביגוד הספורט הגדולות ביותר, במטרה להסתער על שוק הלבשת הספורט באמצעות מותג פרטי, כך לפי גורמים המקורבים לנושא. בכך היא מכשירה את הקרקע למהפך נוסף בענף שנתון ממילא לטלטלות. 

Makalot Industrial, ספקית טייוואנית שמייצרת ביגוד עבור גאפ, Uniqlo ו-Kohl’s Corp, מייצרת מוצרי הלבשה לקו של אמזון, כך לדברי מקורב להסכם. Eclat Textile, ספקית טאייוואנית נוספת, נוטלת אף היא חלק בתוכנית, קשר שעליו הצביע לראשונה אנליסט בסינופק סקיוריטיז. 

הפרויקט עדיין חדש וטרם נחתמו חוזים ארוכי-טווח, לפי גורמים מעורבים. היצרניות מייצרות כמויות קטנות של מוצרים עבור אמזון כחלק מניסוי, לפי אותם גורמים. 

אמזון כבר התנסתה בעבר במותגים פרטיים בתחום האופנה, והציעה ביגוד משרדי, ז'קטים ושמלות תחת שמות כמו גודת'רדס ופריז סאנדיי. אולם כניסה לתחום ביגוד הספורט תוליד תחרות חדשה עבור כמה מהמותגים הגדולים בעולם בתחום הספורט. 

מעורבותה של Eclat ראויה במיוחד לציון היות שהיא מייצרת ביגוד עבור נייק, לולולמון אתלטיקה ואנדר ארמור, והיא מתמחה בייצור בגדי ספורט איכותיים.

מניית לולולמון ירדה ב-4.9% אתמול (ו') לאחר שבלומברג פרסמה את הידיעה על המיזם של אמזון. אנדר ארמור ירדה ב-2.8%.

אמזון לא מסרה תגובה. 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אמזוןבגדי ספורטהלבשהמותג פרטי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.