ריקול לשוקולד של ליימן שליסל: "חשש להימצאות עש במוצר"

מדובר בטבלאות שוקולד צ'וקטה וצ'וקולטה מכל תאריכי התפוגה עד 6 בפברואר 2019 ■ "עקב מספר תלונות, החברה חוששת מאפשרות של מספר מועט של מקרי חדירת עש הקמח בנקודות המכירה השונות והמזווה הביתי, וזאת ללא יכולת שליטה של היצרן או היבואן"

ליימן שליסל / צילום:אייל פישר ליימן שליסל / צילום:אייל פישר
שני מוזס 17.10.2017

חברת ליימן שליסל מודיעה על איסוף מוצרים (ריקול): תאסוף סחורה של טבלאות שוקולד צ'וקטה וצ'וקולטה מכל תאריכי התפוגה עד תאריך תפוגה 6 בפברואר 2019 כולל, בשל חשש להימצאות עש בשוקולד.

מליימן שליסל נמסר כי "עקב מספר תלונות, החברה חוששת מאפשרות של מספר מועט של מקרי חדירת עש הקמח בנקודות המכירה השונות והמזווה הביתי, וזאת ללא יכולת שליטה של היצרן או היבואן. מוצרי שוקולד עלולים להיפגע מאחסנה לא נכונה, במיוחד במהלך חודשי הקיץ, בטמפרטורות גבוהות".

עוד נמסר כי "חברת ליימן שליסל שמה בראש וראשונה את איכות ובטיחות מוצריה. לאחר בדיקה וחקירה, נמצא כי המוצרים המובלים ומאוחסנים בתנאים אופטימליים העומדים בסטנדרטים מחמירים יוצאים את מחסני החברה כשהם במיטבם".

רשימת המוצרים (נמכרים בבודדים ומארזים) מתוצרת איברקקאו, ספרד:

צ'וקולטה שוקולד מריר
צ'וקטה שוקולד מריר 60%
צ'וקטה שוקולד מריר
צ'וקטה שוקולד חלב
צ'וקטה שוקולד חלב עם שברי אגוזים
צ'וקטה שוקולד חלב עם שברי שקדים

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ליימן שליסלשוקולדאיסוף מוצרים (ריקול)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.