נשיא ג'נרל מוטורס ביקר החודש בחשאי בישראל

מטרת הביקור של דן אמאן הייתה בחינת פריצות הדרך האחרונות במרכז המו"פ של הקונצרן בהרצליה, לקראת תחילת ניסויים מתקדמים ברכב אוטונומי

דובי בן גדליהו 28.11.2017

נשיא ג'נרל מוטורס, דן אמאן, ערך החודש ביקור חשאי בישראל. זהו ביקור בדרג הבכיר ביותר של מנהלים מג'נרל מוטורס בשנים האחרונות. אמאן הוא נשיא הקונצרן מזה כ-3 שנים ואחראי על הפעילות העסקית שלו ברחבי העולם.

מוקד הביקור היה המרכז לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות של ג'נרל מוטורס בהרצליה, והביקור נערך על רקע האצת הפעילות של ג'נרל מוטורס בתחום הרכב האוטונומי, שחלק ממנה מתבצע בישראל.

יצוין כי השבוע צפויה ג'נרל מוטורס להציג בכנס אנליסטים את התוכנית האסטרטגית שלה בתחום הרכב החכם והאוטונומי לשנים הבאות, והביקור היה על רקע זה. החברה גם מתכוונת להתחיל בחודשים הקרובים ניסויים מתקדמים בצי של מכוניות אוטונומיות חשמליות על כבישים ציבוריים בארצות-הברית, והיא נחשבת אחת היצרניות המתקדמות בעולם בתחום הזה.

אל דן אמאן נלוותה קבוצה גדולה של מנהלים בכירים. במרכז הפיתוח הישראלי של ג'נרל מוטורס מועסקים כיום קרוב ל-200 איש, והחברה ממשיכה לגייס כוח-אדם ולהרחיב את תחומי פעילותה לתחומים חדשים של רובוטיקה, ראיית מכונה ועוד.

בנוסף מעריכים בענף כי המרכז צפוי לרכז בשנים הקרובות את פעילות המו"פ הגלובלית של GM בתחום האינטליגנציה המלאכותית. GM תופסת את המקום ה-8 ברשימת "פורצ'ן 500" עם הכנסות שנתיות של למעלה מ-140 מיליארד דולר.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ג'נרל מוטורסמכונית חשמליתרכב אוטונומי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.