יו"ר אומ"ץ, פנחס פלד: נצמצם את השחיתות ברשויות המקומיות

פלד אמר עם בחירתו לתפקיד כי תנועת אומ"ץ החליטה שהתחום המוניציפלי יהווה יעד מרכזי בטיפולה בשנת 2018 ■ "נפעל לחקיקה להגבלת כהונת ראשי רשויות לשתי קדנציות בלבד"

פנחס פליצ'ה  פלד / צילום: תמונה פרטית פנחס פליצ'ה פלד / צילום: תמונה פרטית
משה ליכטמן 06.12.2017

היו"ר הנבחר של תנועת אומ"ץ למען מינהל תקין, פנחס (פליצ'ה) פלד, אומר עם בחירתו לתפקיד כי תנועת אומ"ץ החליטה כי התחום המוניציפלי יהווה יעד מרכזי בטיפולה בשנת 2018. מדובר על 257  רשויות מקומיות הפרוסות על כל שטחה של המדינה (76 עיריות, 125 מועצות מקומיות ו-54 מועצות אזוריות).

לדברי פלד, "במהלך 3 השנים האחרונות אנו עדים לצערנו כי הרשויות המקומיות הן אחד המוקדים המובהקים ביותר למעשי שחיתות מסוגים שונים: תכנון ובנייה, רישוי עסקים, הטיית מכרזים, מינויים פסולים, הון שלטון, נפוטיזם, העסקת מקורבים וכו'. מטרת הפעילות שלנו תהיה ריכוז מאמץ לצמצום השחיתות ברשויות המקומיות, וכמו כן אומ"ץ פועלת לחקיקת חוק להגבלת כהונתם של ראשי הרשויות לשתי קדנציות בלבד. נציב את אומ"ץ כסמן מרכזי וכשומרת הסף של החוק וטוהר המידות הציבורי בישראל. בכך תימשך חדוות העשייה תוך הובלת אומ"ץ להישגים מרשימים בעתיד שבו כל אזרחי המדינה ייצאו נשכרים כחברה וכעם".

פלד שירת 28 שנים במערכת הביטחון, צה"ל, מג"ב והמשטרה. במהלכן מילא מגוון רחב של תפקידים בכירים כלוחם וכמפקד בית הספר החיילי ללוחמה בטרור של משמר הגבול והמשטרה, מפקד גזרות הלבנון, מפקד רמת הגולן, עזה ועוד.

"השחיתות השלטונית הגואה לאחרונה", אומר פלד, "רק ממריצה ומחייבת את התנועה להמשיך ולבצע ביתר שאת את כל אשר נדרש לביצוע המשימות. חברי התנועה, מתנדבות ומתנדבים מכל שדרות העם, מודעים למחויבות הגדולה הרובצת על כתפם, דבר המניע אותם וגורם להם להמשיך בדרכם בשילוב כל הכוחות והכלים העומדים לרשות התנועה, תוך שיתוף-פעולה וסולידריות לקידום המטרות. נציב את אומ"ץ כסמן מרכזי וכשומרת הסף של החוק וטוהר המידות הציבורי בישראל".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אומ"ץעיריותרשויות מקומיותשחיתותשלטון מוניציפלי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.