דקסון נכנעה ותרכוש את פריו בכל זאת; דן אורן: "השתנו הנסיבות"

חברת התרופות דקסון נכנעה, והיא תרכוש בכל זאת את תכשירי פריו - החברה הבת של כימיקלים לישראל. בסוף השבוע שעבר נחתם הסכם בין כי"ל ודקסון, בו נקבע כי ההסכם המקורי בין שני הצדדים מתחילת אוגוסט תקף וכי הצדדים ממשיכים לבצע את העסקה. העסקה, כזכור, אמורה להניב לכי"ל רווח הון של 26 מיליון דולר.

ההסכם המקורי בין שתי החברות נחתם ב-5 באוגוסט. בתחילת השבוע שעבר הודיעה דקסון לכי"ל כי היא מבטלת את העסקה. דן אורן, מנכ"ל דקסון טען כי הביטול נובע מהתפטרותו של ד"ר משה פלשנר, המשנה למנכ"ל תכשירי פריו. פלשנר, טען אורן, הודיע על התפטרותו יום לפני חתימת ההסכם למכירת דקסון, ואולם דבר ההתפטרות לא סופר לדקסון. פלשנר, אליבא דאורן, הוא איש מרכזי בתכשירי פריו, העוסקת בפיתוח צ'יפ פריודנטלי, המשמש לטיפול במחלות חניכיים.

בחברת כי"ל לא קיבלו את הטענות של אורן, וגרסו כי על הסכם המכירה לצאת לפועל בכל מקרה. בתשובה ששיגרה לחברת דקסון ולמנכ"לה, טענה כי"ל כי ביטול העסקה נעשה שלא כדין וכי פרישה של איש מעובדי חברת תכשירי פריו אינו רלוונטית ואינה משפיעה על מערכת היחסים המשפטיים בינה ובין דקסון. בנוסף, האשימה כי"ל כי הפסקת עבודתו של פלשנר בפריו היתה רק תירוץ לביטול ההסכם, ואיימה כי אם תתמיד דקסון בסירובה להשלים את ביצוע העסקה, לא תהסס כי"ל לנקוט בצעדים המשפטיים המתחייבים מכך.

דן אורן, מנכ"ל דקסון, מסר היום (א') ל"גלובס" כי העסקה יוצאת בכל זאת לפועל, מכיוון שמאז הודעת הביטול בשבוע שעבר "השתנו הנסיבות". הוא סירב לפרט אילו נסיבות השתנו, והאם השתנו גם תנאי העסקה.« שלמה פרידמן « דקסון נכנעה ותרכוש את פריו בכל זאת; דן אורן: "השתנו הנסיבות"

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.