אובר

כתבות אחרונות

 
רכב של אובר / צילום: / Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

בכירה באובר: "ייקח זמן רב עד שמכוניות אוטונומיות יהיו חלק מחיינו"

אקל אורטסון, שעומדת בראש קבוצת הטכנולוגיות המתקדמות של אובר, הביעה עמדה זהירה לגבי עתיד הרכבים האוטונומיים: "בעוד עשור עדיין יהיו לאובר מכוניות עם נהגים"

רויטרס 11.04.2019
אובר/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאטיב

דיווח: ענקית שיתוף הנסיעות אובר נערכת לגיוס של 10 מיליארד דולר בהנפקת מניות ראשונית

עפ"י דיווח ברויטרס, אובר שואפת לאומדן שווי של 90-100 מיליארד דולר, לנוכח הביצועים הגרועים של מניית יריבתה ליפט בעקבות הנפקתה הראשונית לציבור בחודש שעבר • אובר מתכננת שמסמכי רישום ההנפקה יהיו זמינים לציבור כבר מחר, והיא תפתח ברוד-שואו בשבוע העסקים שיתחיל ב-29 באפריל

רויטרס 10.04.2019
ההנפקה של ליפט./Shutterstock  צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב

זהירות, הנפקות לפניך: מה פגום בהנפקות חברות ההייטק

הכוכבות של עמק הסיליקון מתכננות גל של הנפקות, והמשקיעים מקווים לצוד את "הפייסבוק הבאה" • למרות האופטימיות, החברות מגיעות לשוק הציבורי כשהן שורפות מזומנים ומציגות ממשל תאגידי בעייתי, וזה עוד לפני שדיברנו על השווי המנופח • כתבה ראשונה בסדרה

עמרי זרחוביץ' 08.04.2019
אובר/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאטיב

עסקת הטק הגדולה במזה"ת? אובר רכשה את קארים תמורת 3.1 מיליארד דולר

אחרי אינספור דיווחים, הבוקר הודיעו שתי החברות על העסקה באופן רשמי • החברות איפיינו את המכירה כעסקת הטכנולוגיה הגדולה ביותר בהיסטוריה של המזרח התיכון

אושרית גן-אל 26.03.2019
ליפט / צילום: רויטרס

מה עם אובר? ליפט מכוונת להערכת שווי של 19 מיליארד דולר

מדובר בסכום נמוך מכפי שדווח בוול סטריט ג'ורנל מוקדם יותר היום, שעמד על 21-23 מיליארד דולר • לפי הערכת השווי הפרטית האחרונה שקיבלה ב-2018, ליפט שווה 15.1 מיליארד דולר • גם אובר, המתחרה הגדולה של ליפט, צפויה לצאת להנפקה בחודשים הקרובים

אושרית גן-אל 18.03.2019
מלכלכים ביחד /   איור: חן ליבמן

למה כולם מנסים לרכוב פתאום על טרנד הכלכלה השיתופית

איך יודעים אם חברה מיישמת כלכלה שיתופית או רק רוכבת על הטרנד? האם גם החברות שהכניסו את השיתופיות לחיינו הן בסך-הכול צורה אחרת של קפיטליזם דורסני? האם לצבא יש מה להרוויח ממודלים שיתופיים? ומה שווה שכונה "שיתופית" אם היא אינה מעודדת שכנות טובה? • אחרי הפינק-וושינג והגרין-וושינג, קבלו את השיתוף-וושינג

צאלה קוטלר-הדרי 17.03.2019
מכוניות אובר (UBER) פורד אוטונומיות בתערוכת טכנולוגיות אוטונומטיות בפיטסבורג / צילום: רויטרס

תובע מחוזי: על אובר לא תוטל אחריות לתאונה בה רכב אוטונומי דרס הולכת רגל

מדובר בתאונה שאירעה באריזונה בשנה שעברה, בה רכב אוטונומי של אובר דרס למוות הולכת רגל • התובע המחוזי קבע כי "אין בסיס להטיל אחריות פלילית" על אובר • לעומת זאת, הנהגת ששהתה ברכב בזמן התאונה התבקשה להתייצב במשורה להמשך חקירה

אושרית גן-אל 07.03.2019
מונית של גט / צילום: צילומים:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

התחביב של הנהג שלך הוא לשרוף מזומנים? הצמיחה המהירה והר ההפסדים בתעשיית אפליקציות הנסיעות

ההנפקה הצפויה של הסטארט-אפ ליפט, שמקווה להיסחר לפי שווי של 20 עד 25 מיליארד דולר, מציף סימני שאלה לגבי תעשיית שיתוף הנסיעות • הפוטנציאל העצום והצמיחה המהירה מחפים על כך שהתעשייה הזו פשוט לא יודעת להרוויח

ויקי אוסלנדר 06.03.2019
מכונית מעופפת על רקע קו הרקיע של קואלה למפור, בירת מלזיה /הצילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאטיב

מי פנוי בקומה ה-53? המכונית המעופפת הופכת בהדרגה ממדע בדיוני למציאות

מלזיה מצטרפת לטרנד והיא מפתחת שירות מוניות בשחקים • סטארט-אפ הענק אובר הוא אחת החברות שמקוות להשיק שירות של נסיעות במכונית אווירית באמצעות האפליקציה

אושרית גן-אל 03.03.2019
מסאיושי סון / איור: Se?or Salme

מאסק? בזוס? לא, לא, הכירו את האיש החזק מעמק הסיליקון

מנכ"ל סופטבנק והמשקיע הגדול של אובר, WeWork ושל עשרות חברות אחרות, הוא גם בעל החזון הנועז ביותר לאוטופיית בינה מלאכותית, שבה מחשבים ישלטו בכל היבט של חיינו • הכירו את מסאיושי סון, האיש החזק ביותר בעמק הסיליקון

קתרינה ברוקר, פאסט קומפני 01.03.2019
אובר/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאטיב

האסטרטגיה החדשה של אובר: תסיע משתמשים לתחנות אוטובוס ורכבת

לפי ה"וול סטריט ג'ורנל", חברת שיתוף הנסיעות נוקטת אסטרטגיה עסקית חדשה, לקראת ההנפקה הצפויה שלה השנה - ותציע למשתמשים הסעות אל תחנות תחבורה ציבורית ומהן • החברה מעוניינת למצוא אפיקי הכנסות נוספים, לאחר שהצהירה כי אינה צופה שתהפוך לרווחית ב-3 השנים הקרובות לפחות

אושרית גן-אל 30.01.2019

הנוסעים לא משיגים מונית, והנהגים לא מתפרנסים; האם אפליקציה רוסית חדשה תציל את שוק המוניות?

בזמן ששוב לא הצלחתם לתפוס מונית באף אחת מהאפליקציות בשעות העומס, גם נהגי המוניות לא בדיוק מלקקים דבש • עכשיו נכנס לשוק גם הענק הרוסי יאנדקס ומבטיח לשפר את המצב, אבל בענף סקפטיים • "נהג מונית הולך היום הביתה עם שכר של 30 שקל לשעה, לא משנה מה הוא יעשה"

הדס מגן 06.01.2019
טרוויס קלניק / צילום: פליקר GES, Public

חברות חדי-הקרן מגיעות לבורסה, אבל איך מפקחים על האנשים הכי חכמים בחדר?

מייסדי החברות ממשיכים לשלוט בקבלת ההחלטות גם לאחר ההנפקה, ושיטות הפיקוח המסורתיות של שוק ההון אינן רלוונטיות • כמה הצעות לתיקון המצב

וול סטריט ג'ורנל 03.01.2019
האם גט יכולה לצאת מהמשבר / צילום: אתר גט

התמקדות ברווח ושירות משלוחים: האם גט יכולה לצאת מהמשבר?

סימני השאלה סביב גט התעצמו לאחר שדווח כי פולקסווגן מחקה את שווי השקעתה בה • החברה בחרה לשנות אסטרטגיה, אך בסביבתה מתעקשים שפעילותה חזקה • 7 הערות על מפעילת המוניות הישראלית • פרשנות

עמרי זרחוביץ' 25.12.2018
דארה קוסררשאהי מנכ"ל אובר / צילום: רויטרס - Carlo Allegri

חדשנות תוצרת איראן: המנכ"ל שאמור למרק את תדמיתה של אובר לקראת ההנפקה ב-2019

מנכ"ל Uber דארה קוסרשאהי הוא האיש שאמור למרק את תדמיתה של החברה לקראת הנפקה ב–2019, ולהפוך אותה משירות הזמנת מכוניות לפלטפורמת תחבורה מגוונת • עד כמה המורשת האיראנית שלו דומיננטית אצלו והאם סגנון הניהול הרגוע שלו יכול למחוק שנים של תרבות תאגידית מאצ’ואיסטית ומפלה?

דיוויד פייזנר, פאסט קומפני 14.12.2018
אובר/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאטיב

סטארט-אפ שיתוף נסיעות שנסגר תובע את אובר: "פגעה בתחרות"

סטארט-אפ הנסיעות השיתופיות Sidecar תובע את אובר בטענה כי התמחור והפרקטיקות האנטי-תחרותיות שלה הן שהביאו לסגירת החברה • בתביעה, שהוגשה לביהמ"ש בסן פרנסיסקו, נכתב כי "אובר הייתה נחושה לחסל את התחרות מאפליקציות שיתוף נסיעות מתחרות"

אושרית גן-אל 12.12.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 343 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 22