לאופל אסטרה יש עיצוב מתוחכם וממשק תפעול ידידותי למשתמש • גם האבזור מקיף ואופייני בעיקר לרכבי יוקרה, אך המחיר מרחיק אותה מהקהל המשפחתי
דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס: "אסטרטגיית החיתום הקפדנית שלנו הוכיחה עצמה, ואנו מסכמים שנת שיא עם צמיחה בכל הפרמטרים"
לחשמלית החדשה של אופל יש תא נוסעים מתוחכם, האצה מהירה ואחיזת כביש טובה • אבל המובילות בתחום מציעות טווח נסיעה ארוך במחיר זול יותר
ההשקעה הממשלתית בתחבורה הציבורית מעודדת יבואניים להוציא זיכיונות לאוטובוסים חשמליים מסין, שכבר מתחילים להגיע לישראל • וגם: כלמוביל משיקה שני דגמים חדשים וקבוצת לובינסקי מביאה את הדור החדש של רכב הפנאי מוקה • השבוע בעולם הרכב
עם השנים יש מי שנוטים להעדיף רכבים קטנים יותר; כשהמטרה היא ליהנות מרכב ברמה גבוהה, בעל ביצועים המתאים גם לחוויה העירונית, מאפשר להתנייד בנוחות ואף חוסך בדלק וללא פשרות
אופל קורסה החדשה חולקת רכיבים רבים עם פיג'ו 208 החדשה, אחותה לקבוצה, ומשלבת מראה אטרקטיבי, וביצועים נמרצים בגרסה הבכירה, ביחד עם תדמית שמרנית לקהל השמרני של היד השנייה • אבל בשוק מחכה לה קרב שיווקי קשה
הקרוס-אובר של אופל שנחת בישראל בסוף 2019 שומר על עיצוב אטרקטיבי ותא נוסעים שימושי בתוספת של מערכת הנעה חסכונית, אם תמצאו סולר מוזל
המותג טופל עד כה במשרד הפרסום לעומק התודעה, אך לאחרונה קיבלה את הזיכיון לשיווק קבוצת לובינסקי, וכעת גם תקציב הפרסום מחליף ידיים
היבואנית החדשה, שמייבאת גם את פיז'ו וסיטרואן, מקימה אולם תצוגה מרכזי חדש בשורק ותתחיל לשווק לקראת בסוף השנה דגמי פלאג-אין
הזיכיון יעבור לחברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו סיטרואן, לאחר שהחברה האם של אופל ניהלה מגעים עם כמה יבואנים בישראל • קבוצת שלמה החזיקה בזיכיון מאז 2010
התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז
ההכנסות משירותים פיננסים הגיעו לשיא והסתכמו בכ-15.7 מיליון שקל ברבעון, גידול של כ-22% בהשוואה לרבעון השלישי של שנת 2017 • בשורה התחתונה הציגה אופל בלאנס, אותה מוביל המנכ"ל דני מזרחי, רווח נקי של כ-6 מיליון שקל
לנציג של אופל בפלח רכב הפנאי הקומפקטים יש שורשים צרפתיים, תא נוסעים שימושי ועיצוב נטול הרפתקנות
לקרוס-אובר המשפחתי הראשון של אופל יש שורשים בקונצרן פיז'ו-סיטרואן הצרפתי ומנוע 1.2 ליטר טורבו עם 3 צילינדרים • אבל הוא מציג אישיות גרמנית נבדלת, הרבה שימושיות ותמחור הולם
האינסיניה החדשה שייכת עדיין לעידן ה"אמריקאי" של אופל הגרמנית: יש לה שלדה של GM, ממדים חיצוניים ייצוגיים, תא נוסעים מרווח מאוד, מנוע יעיל והנדסה אירופית מוקפדת ■ אבל בשוק ממתינות לה מתחרות אימתניות, שחלקן נהנות מיתרונות במיסוי ובאבזור
ה-5008 הוא מתחרה רציני בפלח הדליל יחסית של רכבי פנאי ל-7 נוסעים ■ הוא משמר את היכולת הדינמיות של האח הקטן 3008 ואת העיצוב האטרקטיבי שקורץ לקהל האסיאתי, ומוסיף שימושיות למשפחות מורחבות ■ רק אל תנסו לרדת איתו לשטח
השינוי אירע בעקבות תוכנית ההבראה שעובר דרורי-ארועטי עם עזיבת חלק מהבכירים בו ■ התקציב מוערך ב-12 מיליון שקל בשנה ■ בשוק מעריכים כי צפוי שינוי נוסף על רקע אישי: עתידו של תקציב סובארו, המטופל ב-LEAD, לוט בערפל על רקע עברה העכור של סמנכ"לית השיווק עם המשרד
פיז'ו משיקה בארץ את ה-5008, אופל מציגה את האינסיגניה החדשה
את שורות "המובילים המשפחתיים" ל-7 נוסעים, שהתמעטו בישראל בשנים האחרונות, מתגבר כעת הסקודה קודיאק, קרוס-אובר על בסיס מכלולי פולקסווגן ■ שתי גרסאות שלו הותירו רושם טוב; השלישית יצרה מעט בלבול
רכב הפנאי המחודש של אופל מציע שילוב אטרקטיבי ואלגנטי ללא עודף קפאין