גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב

הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 14.02.2019

גם השבוע: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזרחי טפחות, בהשראת הסדרה המצליחה "בית הנייר", ממוקמת גם במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, אחרי הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין ל-yes הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2019

בהשראת בית הנייר: הפרסומת למזרחי טפחות - הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף • הילדה אמלי מהפרסומת ל-yes לא הצליחה להעפיל הפעם לראש הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך

לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2019
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2019
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע: הפרסומת של בזק בינלאומי - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון במדד האהדה ממוקמת פרסומת היונים של ביטוח ישיר שנעשתה באמצעות באומן-בר-ריבנאי • סובארו פורסטר של משרד הפרסום LEAD הוא המושקע ביותר השבוע עם סכום של 991 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2018
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

למרות שלא שודרה כמעט בטלוויזיה: הפרסומת החדשה של בזק בינלאומי בראש דירוג הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • פרסומת ההשקה של הרשת החדשה של שופרסל, Be, היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-950 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2018

דדי החתול מדיח את עומר אדם: הפרסומת האהובה ביותר השבוע היא לתאגיד המיחזור תמיר

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.5% • הפרסומת החדשה לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2018

זהירות סקר: רגע לפני הבחירות עונת הסקרים חוזרת ובגדול. כל מה שצריך לדעת לפני שמאמינים

האות לבחירות הכלליות ניתן ואיתו מתחילה באופן רשמי עונת הסקרים • האם הסוקרים נייטרלים? האם ניתן לסמוך על סקרים טלפוניים ועד כמה מדויקים אלו ברשת? • קמיל פוקס (“דיאלוג”), מנו גבע (“מדגם”) ואבי דגני ("גיאוקרטוגרפיה") אומרים שלעתים זה “עניין של מצב רוח”, ומודים כי בסופו של יום הם נותנים שירות לכל מי שיש לו כסף לשלם

טל שניידר 17.11.2018
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

עומר אדם עושה זאת שוב: הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת, שנעשתה באמצעות אדלר-חומסקי, גבוהים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.9% • למרות שהקמפיין למפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם 1.3 מיליון שקל, הוא לא הצליח להתברג בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2018
הודיס  / צילום: איל יצהר

בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2018
משיח קמפיין סלקום טי וי / צילום מסך

גם השבוע: פרסומת הכפילים של משיח לסלקום TV - הכי זכורה והכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של משרד הפנים שקרא להצביע בבחירות לרשויות המקומיות הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2018
בחירות לרשויות המקומיות 2018 / צילום: שלומי יוסף

סקר: 92% מעדיפים שהמועמד המקומי יתמקד בעתיד הרשות

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מעלה כי רוב מוחץ (92%) מעדיף מועמד עם תפיסה יסודית וראייה ארוכת טווח, לעומת איש ביצוע לטווח הקצר או עסקן פוליטי • באופן כללי, צפוי לפי הסקר שיעור הצבעה די גבוה ו-75% מהתושבים אמרו שהם מתכוונים להצביע

עמרי זרחוביץ' 29.10.2018
קמפיין סלקום/ צילום מסך

הכפילים של משיח: הפרסומת של סלקום TV הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הוט היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף • הפרסומות לפוקס ולשופרסל, שתיהן באמצעות גיתם BBDO, הן המושקעות ביותר השבוע עם השקעה של כ-990 אלף שקל כל אחת

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2018

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 763 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 48