גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטריוואגו חוזרת לאוויר בהשקעה גבוהה במיוחד - 2.5 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של קמפיין טורנדו ושיעורי האהדה של קמפיין yes גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא של האתר המתמחה במציאת מלונות trivago, והושקעו בה 1.3 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו היא הפרסומת הזכורה ביותר ■ הפרסומת של yes ("קיץ קטסטרופ") לא שודרה השבוע אך נבחרה לפרסומת האהובה ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע: בזק אינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום TV בכיכובו של "משיח" היא המושקעת ביותר השבוע עם סך השקעה של 1.2 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes, "קיץ קטסטרוף", רושמת שיעורי זכירה גבוהים ■ גם טורנדו במקומות גבוהים בזכות הופעה עם כמה פרסומות במקביל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה חריגה של כ-2.4 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין לפיוז טי היה המושקע ביותר השבוע עם 1.5 מיליון דולר, אך לא השתלב כלל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה
גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל