הפרסומת האהובה ביותר שייכת זה השבוע השני לביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חברת yes היא המפרסמת שרשמה את ההשקעה הגבוהה ביותר, עם כ־1.4 מיליון שקל
הפרסומת של בנק לאומי, שעושה שימוש בשיר של עידן עמדי, היא הזכורה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בפרסומת של yes מככב עמדי בזכות תפקידו ב"פאודה" • אודי כגן מצחיק את הצופים, והפרסומת של ביטוח 9 מתברגת כאהובה ביותר
שטראוס השקיעה השבוע קרוב למיליון שקל בפרסומת למילקי, שגם מתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לקופת חולים מכבי, והשבוע מתברגת גם המתחרה - קופת חולים מאוחדת
דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה
חברת התעופה אל על עלתה השבוע במהלך כרטיסי טיסה במתנה לחיילים לצד פרסומת חדשה, ורשמה ביצועי זכירות ואהדה גבוהים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לפרטנר, וההימור על ראובן מ"ארץ נהדרת" השתלם לבנק יהב
בזמן שכותרות "החקלאות במשבר" עדיין מהדהדות על המסך, עמוס לביא מקיבוץ נירים בעוטף זוכה לאהדת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר מבוססת על שיר מחאה, ובאלפרו מנצלים היטב את כל היתרונות של נונו
ענף הבילויים והפנאי סובל מירידה חדה בהכנסות במלחמה, במפעל הפיס מנסים להתניע אותו ומשיגים אהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מזרחי טפחות אחראי לפרסומת הזכורה ביותר, ואצל אסם החדשות המרעישות ביותר הן הסאונד הקריספי
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד
ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה
מאז פרוץ המלחמה הישראלים מעריכים ודואגים למילואימניקים, שנכנסו גם לתוך הפרסומות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומת ותיקה של תנובה אלטרנטיב עוברת טוויסט ומתברגת, בזק השקיעה את הסכום הגבוה ביותר
השילוב בין פריטה על נימי הרגש, בחירת גיבורות חדשות ומהלך הטבות אמיתי מסייע לבנק הפועלים לעמוד בראש דירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבמבה - שהשבוע עברו זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה השוויצרית
ארבע פרסומות של חברות ביטוח מתברגות השבוע במדד הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, ובכולן הפרזנטורים הם גברים • הפרסומת של אסם למותג במבה רושמת הישג כפול כזכורה והאהובה ביותר • ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת לתנובה
הפרסומת החדשה והרגועה של yes מתברגת במקום התשיעי בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר היא הזכורה ביותר, ושל במבה היא האהובה ביותר שבוע שני ברציפות
הקמפיין הכלל-ישראלי של אסם רושם אהדה גבוהה כבר בשבוע הראשון לעלייתו לאוויר, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שרשם את ההשקעה הגבוהה ביותר הוא מותג הרכב החשמלי הסיני XPENG
המפרסמים עושים מאמץ להתחבר לשותפות הגורל, מבלי לדלג על מגזרים, עדות ושפמים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק הפועלים, שהוא גם המפרסם שהשקיע השבוע את התקציב הגבוה ביותר
הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק הפועלים, שוויתר על הפרזנטור עמוס תמם לטובת המילואימניקים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לחברת הביטוח הדיגיטלית WeSure
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר ושל חברת החשמל האהובה ביותר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, שחוזר להתפרסם לראשונה מאז פרוץ המלחמה • קמפיין חברת הביטוח הדיגיטלית WeSure מתברג לראשונה עם הפרזנטור טל פרידמן
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השבוע, והפרסומת של אל על היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת היחידה שהייתה באוויר השבוע שייכת ל־free TV, שסך השקעתה בפרסום בספטמבר עמד על 5 מיליון שקל לפי נתוני יפעת
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני שייכת לאל על, חנן בן ארי והשף אסף גרניט - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, קשת 12 - שהופכת מערוץ משדר גם למפרסמת בעצמה - השקיעה 2.2 מיליון שקל עבור free TV ומאקו
בחברת התעופה אל על העלו בשבוע שעבר שתי פרסומות במקביל; אחת מהן הפכה לאהובה ביותר השבוע, ואילו השנייה נותרה בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של yes עם נועה קירל מתברגת במקום העשירי בדירוג, למרות ששודרה רק ברשת 13