הצרכנות הפיננסית הקלוקלת עולה ביוקר, ויש מי שמנצל זאת
זאת בשיתוף-פעולה עם חברת התעופה האירית Ryanair ■ מנכ"ל Ryanair: "זה ישנה לתמיד את האופן שבו אנחנו קונים כרטיסי טיסה" ■ גוגל מחזיקה כבר בשירות דומה, Google Flight Search, אך הוא עדיין לא הצליח לתפוס
38.5% מהצרכנים מחליטים היכן לערוך את קניותיהם עפ"י פרסומות, 21% גולשים באתרי השוואת מחירים, ו-16% בודקים באתרי האינטרנט של הרשתות
בן שגב: "אני משלם 2,500 שקל בחודש על דירת 3.5 חדרים עם מחסן וגינה - כולל מים; 400 שקל בחודש על קניית מזון בסופר - ואני מבשל כל יום"
צרכנים רבים מחפשים מבצעים, אך לא מטריחים עצמם לנסוע עוד כמה קילומטרים לסופרמרקט זול יותר ■ בדיקת המועצה לצרכנות מגלה כי קילומטרים ספורים מתבטאים בחיסכון של מאות שקלים לקנייה - כאשר רמי לוי זול, ושופרסל יקרה
הכסף בורח בין האצבעות? "גלובס" מציג 5 אתרים ואפליקציות שיסייעו לכם לעקוב אחר קופת הגמל, הקניות בסופר, השופינג, הנחות מועדון וכלל ההוצאות באשראי
את הצעת החוק הגיש ח"כ נחמן שי, במטרה להקים במשרד הכלכלה בסיס נתונים של כל מחירי המוצרים ברשתות המזון, הקוסמטיקה והדלק
"גלובס" חשף כי זאפ הנחה את חנויות הסלולר לפעול לפי כללים נוקשים בהצגת מחירי סמארטפונים באתר ■ מוכר בחנות: "אנחנו מפסידים, וזה יתגלגל ללקוחות"
לא עוד סמארטפונים בלי עברית ותוספות תשלום תמוהות: זאפ שלח הנחיות לחנויות הסלולר בישראל והנחה אותן כיצד להציג את מוצריהן באתר
מתוך ההצעה: "במקום לבזבז זמן ודלק על נסיעה לרשתות השונות על מנת להשוות מחירים, הצרכן יוכל לעשות זאת בצורה נוחה ופשוטה מביתו"
כך עולה מבדיקת סיירי המועצה לצרכנות ב-150 חנויות ■ עוד עולה מהבדיקה כי הרשתות טיב טעם ושופרסל שלי הן הכי יקרות
מנכ"ל זאפ היוצא, איתן זינגר, מספק הצצה אל עולם הסחר המקוון המדשדש בישראל: "מי שמעכב את צמיחת הסחר האלקטרוני הם שחקני הקמעונאות הפיזית"
המועצה השיקה סיירת צרכנים שתשווה מחירים ותדווח על הפרת חוקים צרכניים
רגע לפני שהצעת חוק בנושא תופסת תאוצה, קוראים ארגוני הצרכנים לרשתות לפרסם ביוזמתן באינטרנט מחירים מעודכנים
10,000 שקל לשנה נשמעים מופרכים עבור ביטוח מקיף וחובה, אך בחברות הביטוח "מגרדים" את הסכומים האלה כשהמבוטח הוא נהג עד גיל 24 ■ בדיקת "גלובס" מגלה פערים של 75% בין פוליסות ביטוח מקיף שמציעות חברות שונות
צרכנים רבים נאמנים למותג שהם אוהבים ולסופר שהם מכירים ומשלמים כל מחיר - מבלי לנצל את המבצעים ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "פרייסז" מדגימה כיצד הרכבת סל הקניות ממוצרים במבצע יכולה לחסוך 30%-40% מההוצאה
mysupermarketהשקהוואן טכנולוגיותחברות תעופהחופשהטיסותיוקר המחיהמשרד הכלכלהרשתות שיווקתיירות