החברה של המשנה למנכ"ל רשת היוצא, "טוביהו All Media", גייסה תקציב ראשון - סרטי גולן, בהיקף של 25 מיליון שקל
במציאות שהייתה קיימת עד כה בקמפיינים לא ישירים, התחרות לא באמת הייתה קיימת, וה-CPM לא תמיד מיצה את כל הפוטנציאל ■ לא עוד
משרדי הפרסום של הקבוצה רוכשים כיום מדיה באמצעות יוניברסל ויוניון ■ זכיינית ערוץ 2 קשת הודיעה באחרונה כי מעברים מסוג זה יגררו העלאת מחיר משמעותית
מפרסמים ללא הסכמים שנתיים, שיבחרו בכל זאת לעבור לחברת מדיה אחרת, עלולים לספוג עליית מחיר של עשרות אחוזים ■ קשת מבצעת את המהלך על רקע מלחמות המדיה שגררו למטה את מחירי הפרסום בטלוויזיה
הדרישה - במסגרת צעדי הרשות ליישום מסקנות ועדת שחם להגבלת כוחן של חברות המדיה כבר על שנת 2015
בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול
חברת התרופות התכוונה להעלות קמפיין באמצעות יוניברסל מקאן, וזאת למרות טענת זניט כי היא קשורה איתה בחוזה עד 2017 ■ תקציב המדיה של נוברטיס: כ-12 מיליון שקל
היקף התקציב, שטופל בשנים האחרונות ע"י זניט מדיה, עומד על 10 מיליון שקל במחירים ריאליים
פותחת בשותפות עם WPP יחידה בשם MediaCom Connections שתטפל בתקציב ■ לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות לתקציבים בינ"ל נוספים
למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה
לאורך שנות כהונתו היו לאטל חילוקי דעות מקצועיים עם קברניטי הקבוצה לגבי האופן האסטרטגי בו יש לנהל את נושא המדיה
בניגוד לעבר, המפרסמים לא קנו השנה את כל זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה לפני חג הפסח
קבוצת עמינח פרסמה ב-2014 בהיקף של 22 מיליון שקל במחירים ריאליים
במכרז, שכולל את הרכישה והתכנון, התמודדה גם חברת סטארקום ■ אשתקד עמד תקציב פרוקטר&גמבל על 75 מיליון שקל במחירים ריאליים
שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?
התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה
איציק וייץגיא שמחוןזניט מדיהמדיה קוםפרטיות באינטרנטפרסום בטלוויזיהפררוקבוצת קרסושפ"אתקציב מדיה