מגה בול

כתבות אחרונות

 

האם אפשר להאמין לקמפיינים של גופים מסחריים שמנסים "לחנך" לצרכנות נבונה?

מגה בול וויזה כ.א.ל העלו לאחרונה קמפיינים עם אברי גלעד ושי אביבי, שמנסים ללמד אותנו לצרוך בתבונה ולהוציא פחות ; בחברות מבטיחים כי הכוונה טהורה - אך לא מסתירים את הרווח שניתן לגרוף מהתדמית החינוכית

אפרת אהרוני 12.02.2009

בדיקת "גלובס": רמי לוי היא הרשת הזולה ביותר בסל מוצרי התינוקות

מוצרים לתינוקות הם דבר לא זול, וההורים מחפשים כל דרך להוזיל את הקנייה ; מבדיקה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי מבין הרשתות בתוך העיר - סופר-פארם זולה יותר מניו-פארם, מגה בעיר ושופרסל שלי

מיכל רז-חיימוביץ' 02.02.2009

רשת רבוע כחול מסבה סניפי שפע שוק נוספים לסניפי מגה בול

המהלך משקף את האסטרטגיה של רבוע כחול לבסס את מותג הדיסקאונט מגה בול, לא רק בשולי הערים אלא גם במרכזן

אילנית חיות 27.01.2009

yes ו-HOT - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים ; סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE

נתי יעקובי 08.01.2009

בדיקת "גלובס": מגה בול מקיימת את ההבטחה למחירים נמוכים

רמי לוי עדיין מציע את הסל הזול ביותר, אך בפער זניח - כך עולה מהשוואה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" בין רשתות המזון הזולות ; בדו-קרב בין שופרסל לרבוע כחול - מגה בול אטרקטיבית יותר מהמתחרה שופרסל דיל

מיכל רז-חיימוביץ' 08.01.2009

קו - אופ ישראל מגיבה למגה בול: מוזילה את הבשר והירקות ב-50%

מנכ"ל קו-אופ ישראל, רמי מנדל: "אני רואה את ההתעוררות של שופרסל ורבוע כחול - וחייב להילחם על מקומי בשוק"

אורי רודריגז-גרסיא 24.12.2008

רבוע כחול משיקה רשמית את מגה בול

במסגרת ההשקה של רשת ה"הבי דיסקאונט" החדשה השיקה רבוע כחול גם מותג פרטי חדש תחת השם מגה

אילנית חיות 23.12.2008

ירידה של 3%-6% במכירות לרשתות השיווק ושל 10% בפדיון רשתות האופנה

הירידה נרשמה מתחילת נובמבר ; רשתות השיווק פתחו במבצעי מכירות אגרסיביים ; בעלי רשת אופנה: "אם המצב יימשך, לכמה מהרשתות ייגמר האוויר"

אילנית חיות 20.11.2008

מגה בול והבילבול

דעתם של קברניטי עולם הפרסום, השיווק והיחצנות של הסופרמרקטים השתבשה

רועי גולדנברג 02.11.2008

וורמברנד: "השמיטה פגעה במכירות הסניפים הלא חרדיים של שפע שוק"

פרט ל-30 מיליון השקלים שתשקיע רבוע כחול בהשקה ופרסום של הרשת החדשה "מגה בול" - היא תשקיע סכום נוסף של 15 מיליון שקל בהסבת 37 סניפי מגה ושפע שוק לרשת החדשה

אילנית חיות 29.10.2008

תת-הרשת החדשה של רבוע כחול תיקרא "מגה בול"

בכוונת החברה להשיק גם מותג פרטי בשם "מגה בול", שיישווק בתת-הרשת החדשה ; כזכור, רבוע כחול הודיעה השבוע כי תשקיע 30 מיליון שקל ברשת הארד דיסקאונט חדשה, שתחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה

אילנית חיות ושירות גלובס 28.10.2008

   123456789   

   נמצאו 140 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 9