מגה בול וויזה כ.א.ל העלו לאחרונה קמפיינים עם אברי גלעד ושי אביבי, שמנסים ללמד אותנו לצרוך בתבונה ולהוציא פחות בחברות מבטיחים כי הכוונה טהורה - אך לא מסתירים את הרווח שניתן לגרוף מהתדמית החינוכית
מוצרים לתינוקות הם דבר לא זול, וההורים מחפשים כל דרך להוזיל את הקנייה מבדיקה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי מבין הרשתות בתוך העיר - סופר-פארם זולה יותר מניו-פארם, מגה בעיר ושופרסל שלי
המהלך משקף את האסטרטגיה של רבוע כחול לבסס את מותג הדיסקאונט מגה בול, לא רק בשולי הערים אלא גם במרכזן
הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE
רמי לוי עדיין מציע את הסל הזול ביותר, אך בפער זניח - כך עולה מהשוואה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" בין רשתות המזון הזולות בדו-קרב בין שופרסל לרבוע כחול - מגה בול אטרקטיבית יותר מהמתחרה שופרסל דיל
מנכ"ל קו-אופ ישראל, רמי מנדל: "אני רואה את ההתעוררות של שופרסל ורבוע כחול - וחייב להילחם על מקומי בשוק"
במסגרת ההשקה של רשת ה"הבי דיסקאונט" החדשה השיקה רבוע כחול גם מותג פרטי חדש תחת השם מגה
הירידה נרשמה מתחילת נובמבר רשתות השיווק פתחו במבצעי מכירות אגרסיביים בעלי רשת אופנה: "אם המצב יימשך, לכמה מהרשתות ייגמר האוויר"
דעתם של קברניטי עולם הפרסום, השיווק והיחצנות של הסופרמרקטים השתבשה
פרט ל-30 מיליון השקלים שתשקיע רבוע כחול בהשקה ופרסום של הרשת החדשה "מגה בול" - היא תשקיע סכום נוסף של 15 מיליון שקל בהסבת 37 סניפי מגה ושפע שוק לרשת החדשה
בכוונת החברה להשיק גם מותג פרטי בשם "מגה בול", שיישווק בתת-הרשת החדשה כזכור, רבוע כחול הודיעה השבוע כי תשקיע 30 מיליון שקל ברשת הארד דיסקאונט חדשה, שתחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה
COST 365המרכז למחקרים צרכנייםמיכל רז-חיימוביץ'רמי לוישופרסל