"אסור לזרוק את נהגי מוניות השירות הפעילים לכלבים. הם הסיעו אותנו, ובגללם האוטובוסים התייעלו"
עפי חוק ההסדרים, מונית ספיישל תוכל להסיע מספר נוסעים תמורת מחיר מופחת שייקבע בעת ההזמנה ■ הנהגים: "צריך להתחשב ב'מדד הבאסה' של הלקוח ולהגביל את מספר העצירות" ■ החוק אמור לבלום לפי שעה את הכניסה של "אובר"
לפי האישום, רפאל אדרי השתמש בחשבונות הבנק של אחיינו ואחייניתו ולא דיווח לרשויות על היותו בעל עסק ועל הכנסותיו ממנו
המחירים נבדקו מול המחירון שמפרסם משרד התחבורה, ובחלקם עברו אותו ב-80% ■ היקף התביעה: עשרות מיליוני שקלים ■ Gett: "התביעה חסרת בסיס"
המכונית המעופפת של איירבוס ממריאה ונוחתת כמו מסוק ■ התקווה היא שבעתיד ניתן יהיה להזמין מונית מעופפת באמצעות אפליקציה בסמארטפון ■ הצפי לשיווק המונית הראשונה: שנת 2020
מחיר "מדליון" - המקביל למספר ירוק - ירד מכ-1.3 מיליון דולר לכ-250 אלף דולר בשנתיים ■ הירידה מיוחסת לפעילות חברות התחבורה השיתופית, בהן Uber ו-Lyft
מחיר נמוך יסיט נוסעי אוטובוסים מהמעמד הבינוני-נמוך, מחיר גבוה וזמינות מלאה ימשוך בעלי מכוניות עשירים
נתונים שמפרסמת הלמ"ס ממחישים את הכישלון הממשלתי המתמשך בקידום השימוש בתחבורה הציבורית בישראל ■ הקילומטראז' של רכב פרטי רק עולה
הקריאה של רשות ההגבלים למשרד התחבורה להסיר את חסמי הרגולציה בפני שירותי התחבורה השיתופית מהווה עוד קריאת תיגר על הניסיון של כץ להגן על ענף המוניות
"זה פשוט מספר מפחיד", אמרה התיירת על המחיר שיוצא בשקלים כ-2,044 שקל. לא בדיוק "הסבר פניך לתייר"
במסגרת שירות "נסיעה שיתופית במונית", שיינתן באמצעות המוניות המיוחדות, יוכלו נוסעים לשתף את נסיעתם עם אחרים הנוסעים ליעדים סמוכים, וכך לחסוך בעלויות הנסיעה מבלי לפגוע ברווחיות הענף
עמאר חרחש השכיר כל מונית ב-1,500 שקל לשבוע והיה יכול להיחשב לסיפור הצלחה נפלא, אם רק היה מכבד את המדינה בחלקה ■ זה נגמר, כצפוי, בהרשעה
כל ישראלי שיכול להימנע משימוש בתחבורה ציבורית יימנע ממנה, וזה חבל
שר התחבורה חייב להבטיח לנו ש-Gett אינה מנצלת לרעה את הכוח שצברה
חישמול ואוטונומיות יכולים לשפר איכות חיים, אבל יש סכנה שיחריפו בעיות
GETT (גט טקסי GetTaxi)אובראפליקציותיאנגומשרד התחבורהנתב"געוקץרכב אוטונומירשות שדות התעופהתיירות נכנסת