רגע אחרי המיזוג עם מחסני כמעט חינם, נחום ביתן מפשיל שרוולים: הוא חונך מחלקות דגים ומאפה, פועל לשיפור התנאים המסחריים, משדרג את הסניפים וגם פותח חזית מחירים חדשה בחלק מהסניפים
כמעט חינם נרכשה ע"י יינות ביתן, שאינה משווקת את מוצרי סנו כבר 9 חודשים
החברה החדשה של בעלי כמעט חינם תספק מימון חוץ-בנקאי לעסקים קטנים וניכיון צ'קים של חברות ■ אתמול אישר הממונה על ההגבלים את המיזוג בין יינות ביתן לכמעט חינם ■ רכישת כמעט חינם תתבצע לפי שווי של 350 מיליון שקל
הרכישה תתבצע לפי שווי של 350 מיליון שקל ■ עסקת הענק בענף רשתות השיווק הופכת את רשת יינון ביתן לרשת השלישית בגודלה בישראל
החשד: הרשת לא ביקשה את אישור הממונה לרכישות שונות שביצעה לאורך השנים ■ החקירה - במסגרת בדיקת המיזוג בין יינות ביתן למחסני כמעט חינם
במכירות בחנויות זהות חל קיטון של 3.1% ■ יו"ר צים שיווק, ישראל אינהורן: "הרבעון השלישי אופיין במלחמות מחירים קשות והמשך התחרות האגרסיבית"
בסניף רשת כמעט חינם ברחוב נחלת יצחק בת"א התגלו בבדיקה של התמ"ת הפרות רבות על חוקי העבודה הסוציאליים, ובהן אי-תשלום גמול שעות נוספות
מלחמת המחירים במודיעין מתרחבת אל מעבר לשופרסל דיל ורמי לוי ■ עדי צים, מבעלי כמעט חינם: "מלחמת המחירים במודיעין היא חארטה. המחירים יעלו"
הוא מתייעץ עם הרב ברדה מאשקלון, יש לו יחסי אנוש מצוינים, והחיים לתפיסתו הם כמו משחק מונופול ■ מיהו האיש שרכש השבוע את השליטה בכמעט חינם?
"תמיד אהבתי להתעסק במסחר וידעתי שאצליח", מספר עדי צים, שהמכולת שפתח בגיל 15 הובילה לאקזיט של 350 מיליון שקל ברשת מחסני כמעט חינם
החברה של עדי ורני צים אישרה לבורסה כי יינות ביתן תרכוש את החברה לפי שווי של 265 מיליון שקל, נוסף על דיבידנד לפני העברת השליטה בסך 85 מיליון שקל
קופת המזומנים של כמעט חינם תממן את האקזיט של האחים עדי ורני צים ■ כמעט חינם תחלק דיבידנד של 70 מיליון שקל ■ המו"מ נחשף ב"גלובס" במאי 2012 ■ יינות ביתן תמזג את כמעט חינם לתוכה ותמחק את צים שיווק מהבורסה
המו"מ מגיע לאחר שהעסקה למכירת השליטה בכמעט חינם ליינות ביתן נתקלה בקשיים ■ עפ"י הדיווח לבורסה, עסקת המכירה ליינות ביתן לא ירדה מהפרק
רני צים בוחן את רכישת מניותיו של אחיו עדי במחיר נמוך מזה שעלה במו"מ עם יינות ביתן ■ הרווח התפעולי של כמעט חינם נשחק במחצית השנה והגיע ל-4%
לפי בדיקת "גלובס" והמרכז למחקרים צרכניים לקראת החגים, רשתות השיווק הוזילו השבוע מוצרים רבים בעד 50% ■ לקנות עכשיו - או לחכות? ■ מגה בול - הזולה ביותר בחולון; חצי חינם עם הסל הכי יקר ■ צפו בטבלאות המחירים
מחצית השנה הראשונה לא האירה פנים לכל רשתות השיווק: ויקטורי, רמי לוי ומחסני כמעט חינם גדלות - אך שיעורי הרווח נשחקים, וטיב טעם דורכת במקום ■ בשופרסל ובמגה הרווח התפעולי צנח ב-36% ו-55% בהתאמה
אלטשולר שחםיינות ביתןנדל"ן: נדל"ן מניבערעורפסגותרני ציםרשות המסיםשומות מסשוק ההון