מסחר מקוון

כתבות אחרונות

 
קניות באינטרנט / תמונה: שאטרסטוק

חגיגת קניות: היקף המכירות בעליבאבא מתחילת נובמבר הגיע ל-74.1 מיליארד דולר

לפי ההערכות, חודש ההנחות צפוי לשבור השנה שיאים בכל הפרמטרים במכירה המקוונת • ומה אצלנו? בכאל מעריכים כי היקף הקניות של הישראלים בסיילים של נובמבר-דצמבר יחצה את המיליארד שקל וישקף צמיחה של 47% לעומת השנה הקודמת

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2020
פירות וירקות/ צילום: תמר מצפי

סקר של משרד החקלאות: פחות משליש מהחקלאים נעזרים במכירה ישירה לצרכנים באמצעות האונליין

מהסקר עולה כי רוב החקלאים לא ניצלו את את הזינוק בביקוש למשלוחי מזון הביתה באונליין בתקופת הקורונה • בין הסיבות: קושי בשיווק ופרסום, ריחוק מהאוכלוסייה וקשיים מחשוביים • המשרד שוקל להציע הכשרות לחקלאים

שני מוזס 10.11.2020
מיכאל גבאי  מנכ"ל ומייסד טריגו / צילום: yosi alterma

"מי שחי את השוק יודע שאין סיכוי שהשחקניות הגדולות יעבדו עם אמזון"

מנכ"ל טריגו, מיכאל גבאי, לא חושש מהתחרות מול ענקית הקמעונאות העולמית ומסביר כיצד הקורונה פועלת לטובתם • "האתגר הכי גדול זה הביצוע. להיות בסקייל מאוד גדול" • בחזרה לסטארט-אפים המבטיחים • האזינו

עמרי זרחוביץ' 10.11.2020
חנות ואנס / צילום: מרטין באוור

ואנס פותחת אתר אונליין למכירה ישירה ומרחיבה את הפריסה הפיזית

עלות משלוח באמצעות האתר עומדת על כ-20 שקל, או חינם בקנייה מעל 200 שקל • בהמשך יאפשר האתר לרכוש נעליים בעיצוב עצמי • היקף ההשקעה באתר נאמד במיליון שקל

שני מוזס 10.11.2020
קניות מקוונות / צילום: SHUTTERSTOCK

מנסים להפוך את הלימון ללימונדה: כך נערכים בישראל לחגי הקניות בצל הקורונה

רגע לפני פתיחת עונת החגים בארה"ב, גם בישראל מצפים לגידול במכירות, לא בלי חששות מוקדמים • סקר שערכה Google מעלה כי בזמן הקורונה זירת המסחר המקוון שינתה סדרי עולם, אולם גם בה היו מי שהרוויחו יותר - ומי שפחות

מיכל רז-חיימוביץ' 31.10.2020
אפי דהן / צילום: שלומי יוסף, גלובס

הפספוס של איקאה, ההזדמנות של האמירויות ולמה הישראלים אוהבים להזמין מחו"ל

"שיעור הצמיחה של המסחר האלקטרוני בישראל גבוה מזה של מערב אירופה", אומר מנהל אזור ישראל, מרכז ומזרח אירופה ב-PayPal אפי דהן • בראיון ל"גלובס", הוא גם מסביר למה הישראלים מעדיפים לרכוש אונליין מחו"ל, איך זה שרשתות ענק פיספסו את המשבר ומה הפוטנציאל בהסכם עם האמירויות

מיכל רז-חיימוביץ' 26.09.2020
נעלי נייקי / צילום: Shuttertstock

נייקי מתאוששת מהקורונה בזכות המכירות ברשת

הכנסותיה של ענקית בגדי הספורט אמנם ירדו ב-1% לעומת הרבעון המקביל, אך המכירות הדיגיטליות זינקו ב-82% • הרווח לפני מס הסתכם ב-1.52 מיליארד דולר - כמעט פי שניים מציפיות האנליסטים

וול סטריט ג'ורנל 23.09.2020
מוצרי ויסוצקי / צילום: אתר T-Lab
ויסוצקי | בלעדי

עוקפת את הקמעונאי: ויסוצקי מתחילה למכור אונליין ישירות לצרכן

ויסוצקי מציעה למכירה מארזי מתנה לחג באתר הייעודי שפתחה לשם כך • מחירם של המארזים נע בין 85 שקל ל-300 שקל

שני מוזס 10.09.2020

הסטארט-אפ הישראלי EverC גייס 35 מיליון דולר

EverC עוסקת באיתור ומניעה של הלבנות הון ברשת באמצעות איסוף מודיעין סייבר • מנכ"ל החברה: "אנחנו רואים שהפעילות של פלטפורמות אינטרנטיות כמו אמזון, איביי או וויקס זינקו בתקופת הקורונה ויחד איתם גם הפשע עלה"

אופיר דור 10.09.2020

זארה ישראל מרחיבה את הנוכחות המקוונת: פותחת אתרי אונליין לזארה הום וסטרדיווריוס

שני האתרים יעלו לאוויר ביום חמישי • זמן האספקה למשלוח של שני האתרים החדשים עומד על 3-6 ימי עסקים – פרק זמן ממושך בהרבה ביחס למתחרות המקומיות

שני מוזס 26.08.2020
רכישה מקוונת. מידע מייצר מכירה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

איך אתרי e-Commerce משתמשים בדאטה ופרסונליזציה כדי להגביר מכירה?

אתרי הסחר המקוון משגשגים בתקופת הקורונה • למרות זאת, התחרות גדולה וכדי למכור ברשת צריך הרבה יותר מנוכחות • נדרש לשם כך לעשות שימוש נכון באסטרגיות שיווק מגוונות ובטכנולוגיות מתקדמות • אוריאל מצליח, מנכ"ל חברת Salexpress, המתמחה בשירותי מסחר אלקטרוני: "כל אחד יכול לעבוד כמו האתרים הגדולים"

נתן סטולרו 24.08.2020
תערוכה של חברת BiliBili בשנגחאי. המניה זינקה ב־134% מתחילת השנה עד לסוף יולי  / צילום: Zhulinxiao, רויטרס

קוטפות את פירות הטכנולוגיה: כלכלות אסיה מתקרבות לצמרת העולמית

מדינות אסיה מפגינות יכולות מרשימות בהתמודדות עם החיים בצל הקורונה • לפי התחזיות, עד 2024 יתברגו סין, הודו, אינדונזיה ויפן ברשימת חמש הכלכלות הגדולות בעולם • הכירו את מודל הצמיחה האסייתי

עומר ריזנברג 23.08.2020
קניות מקוונות / צילום: SHUTTERSTOCK

קונים פחות, מתלוננים יותר: ישראל נמצאת מאחור בשביעות הרצון מרכישות אונליין

לפי מחקר שערכה גוגל לקראת הקמת מכללה חדשה, ישראל היא המדינה שבה שיעור הקניות המקוונות למוצרי פנאי גדל בזמן הקורונה בשיעור הכי נמוך ביחס למדינות אחרות • הצרכנים במצרים היו הקרובים ביותר לקשיים שהעלו הצרכנים הישראלים

מיכל רז-חיימוביץ' 12.08.2020
Horse Island / צילום: צילום מסך מיוטיוב

אדם רכש אי פרטי ב-6.4 מיליון דולר בלי לבקר בו אפילו פעם אחת

הקונה, שזהותו לא נחשפה, סגר את העסקה בוואסטאפ, אחרי שהתרשם מהאי דרך סרטוני וידיאו • האי, שנמצא באירלנד, משתרע על שטח של 635 דונם והעסקה כוללת גם בית מגורים בשטח של 4,500 מ"ר

מיכל רז-חיימוביץ' 28.07.2020
נסטלה משיקה פיילוט ב-30 יישובים בישראל / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

עוקפת את הקמעונאי: גלידות נסטלה מתחילה למכור ישירות לצרכן הסופי

הציבור הפחית את ההסתובבות מחוץ לבית, מה שהוביל לפגיעה חריפה במכירות גלידות וארטיקים • נסטלה מצטרפת ליצרניות מרכזיות שהגיבו לתנאי השוק המשתנים בעקבות משבר הקורונה

שני מוזס 20.07.2020
חנות ריבוק בדיזנגוף סנטר / צילום: שני מוזס, גלובס

ריבוק עוברת לאונליין וסוגרת את חנויות המותג בישראל

החברה תסגור את החנויות הפיזיות של המותג בישראל עד סוף 2020 ותשים דגש על מכירה באמצעות חנויות רב מותגיות כמו פוט לוקר ומגה ספורט • בספטמבר תשיק החברה אתר מכירות ייעודי למותג ריבוק

שני מוזס 19.07.2020

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 794 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 50