נבו כרמי

סמנכ"ל המדיה של יהושע TBWA

כתבות אחרונות

 
נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב
TMF | בלעדי

מיוניברסל ל-TMF: יניב סנה צפוי להחליף את נבו כרמי כמנכ"ל משותף

סנה כיהן כסמנכ"ל בחברת המידה יוניברסל מקאן • כרמי, שהודיע לאחרונה על רצונו לפרוש מניהול החברה, יישאר בתפקיד סגן היו"ר

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2021
נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב
חברות מדיה | בלעדי

נבו כרמי פורש מניהול חברת המדיה TMF

נבו כרמי, המכהן כמנכ"ל משותף, פורש מהניהול השוטף של TMF ויישאר בתפקיד סגן יו"ר החברה • סביר להניח כי גיא שמחון יישאר מנכ"ל יחיד, אך תחתיו ימונו סגנים חזקים

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2021
גיא שמחון/צילום: איל יצהר
TMF | בלעדי

גיא שמחון ונבו כרמי ינהלו את חברת המדיה TMF

רוני ארן, שבשנים האחרונות כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לסגן היו"ר • גלי גוטליב, ששימש לאחרונה סמנכ"ל ב"ישראל היום", ימונה למשנה למנכ"ל

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2019

ביקושים ערים לזמני פרסום נרשמים לקראת חג הפסח

לקוחות שהם לא בהגדרה "מפרסם לחג" מושכים או טיפה לפני החג או קצת לאחריו ■ זה גם יותר זול וגם הברייקים פחות עמוסים ■ בחג הזה כולם משכו אחורה - במקום שלושה שבועות לפני החג חמישה וחצי שבועות לפניו

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2018

נבו כרמי הופך לשותף ובעל מניות במשרד הפרסום יהושע TBWA

כרמי הצטרף למשרד כשזה היה עדיין קטן יחסית, ונשאר בו לאורך כל העליות והמורדות והשינויים הפרסונליים שהתרחשו בו

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2017
קמפיין בדיגיטל / צילום: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"המפרסמים התבלבלו ונסחפו אחרי המושגים שהמדיות הרעיפו עליהם"

איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2016

"הבחירות לא ישבשו את שגרת הפרסום, התעמולה עברה מדיה"

בכירי ענף הפרסום מסבירים באיזו מדיה צפויה התייקרות בתקופת הבחירות, מתי כדאי להעלות קמפיין לאוויר, וכיצד תבוא לידי ביטוי השנה סמיכותו של יום הבוחר לחג הפסח - תקופה של ביקושי שיא בפני עצמה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2014

זכייניות הטלוויזיה לא מצליחות למכור את כל מלאי הפרסום

הרשות השנייה אמנם אישרה לזכייניות להגדיל את הגדלת דקות הפרסום, אך הן לא מצליחות למלא אפילו את המכסה המותרת ■ נבו כרמי, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA: "חלק מהקמפיינים שבוטלו ביולי כבר איבדו את המומנטום"

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2014

הערכות: עלייה של 30% בביקוש לפרסום בטלוויזיה בחודש ינואר

‎אנשי המדיה טוענים כי השנה נפתחה בסערה עקב לוח השידורים האטרקטיבי ובשל היערכות נכונה של המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2014

"עלינו לקעקע את תדמית החזירים שדבקה באנשי הפרסום"

חברי איגוד הפרסום נפגשו אמש בניסיון לגבש כלים לשיפור תדמיתו של הענף ולהתמודדות עם המשבר הפוקד אותו ■ תוקם ועדה לגיבוש צעדים אופרטיבים

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2012

נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום

חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2010

הכשלה ברחבה? בערוצים 2 ו-10 מתכננים לתת פייט למונדיאל

הזכיינים קיבלו השנה החלטה לשבץ מול המונדיאל, שרובו ישודר בערוץ 1, את תוכניות הדגל שלהם - קשת את "כוכב נולד" וערוץ 10 את "הישרדות" ■ מקורות בענף: מדובר בהימור - אך זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2010

הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה

השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

ירידה בביקושים לזמן אוויר לפרסום בחג הפסח בהשוואה לשנים קודמות

להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% ; למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2009

   1   

   נמצאו 14 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1