שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה
זאת במסגרת הסכם שהושג בין המשרדים להחזר חוב בן 10 מיליון שקל של פוגל לאדלר ■ ההסכם טעון את אישור בית המשפט
פרח, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב ב-JWT ישראל, יחליף בתפקיד את עדנה מאור
שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח
Redditפסטיבל הפרסום בקאןמירן פחמןפולקסווגןפרסומותקריאייטיב