במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - ישראכרט עם כ-1.4 מיליון שקל
סקר שערך פורטל הנשים והלייף סטייל ניסוואן, מקבוצת עיתון "פנורמה": 85% מהנשים במגזר הערבי מתעדכנות על מוצרים וטרנדים באמצעות האינטרנט
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזרחי-טפחות עם כ-1.59 מיליון שקל
אנו מצפים למצוא בסניפי סופר-פארם מחירים אחידים, אך בדיקת "גלובס" מגלה פערי מחיר של כ-30% במוצרים זהים ■ סופר-פארם: "זה בגלל שיטת הזכיינות"
מותגי התקשורת בזק והוט התמקמו השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - סיטרואן עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסופר-פארם לקידום מבצע Baby Sale היא הזכורה ביותר
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - אתר mako עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל
התביעה, בסך 2 מיליארד שקל, הוגשה נגד קופ"ח מכבי, סופר-פארם, טעם טבע-אלטמן וסולגאר
סיור בסניפי סופר-פארם בפולין מגלה פערי מחירים במותגים הבינלאומיים לעומת ישראל ■ ליאור רייטבלט: "יש כאן החלטה של החברות הבינלאומיות להעלות את רמת המחירים בישראל"
רשתות המזון, באופן מפתיע, לא נכנסו השבוע לחמישייה הפותחת בטבלת המותגים המושקעים
מיזם משותף של סופר-פארם וחברת התרופות פייזר ינסה להילחם בתופעת הרכישה של ויאגרה מזויפת ולעזור ללקוחות להימנע ממבוכה, זאת באמצעות רכישה מקוונת של התרופה
החברה יצאה מהפעילות במחוז גוויזו, והיא נערכת לכניסה לשנגחאי ולחלק המזרחי של סין
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
המותג אורנג' פרסם השבוע בהיקף של כ-2.2 מיליון שקל ■ עוד בטבלת המותגים המושקעים: בזק, סופר-פארם וסלקום עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל כל אחד
חברת אורנג' ממשיכה השבוע לפרסם את ORANGE MARKET בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
אירוקהגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםפרסומותקמעונאותרשתות פארםשופרסלתקציב פרסום