לאחר שזינקה ב־190% מהשפל לפני שנה וחצי, עקפה מניית סלברייט את מחירה במיזוג ל־SPAC - הישראלית הראשונה לעשות זאת • המנכ"ל: "ללקוחות שלנו יש יותר תקציבים, אבל פחות מדי כוח אדם, וזה נותן מקום לטכנולוגיה משבשת להפוך חקירות ליעילות יותר"
כך אומר אורן יוסיפון, סמנכ"ל טכנולוגיות בסלברייט (Cellebrite), שפיתחה פלטפורמה המציעה דיגיטציה מקצה לקצה של תהליך החקירה – החל מאיסוף הראיות ועד הצגתן בבית המשפט • לדבריו, בעידן הנוכחי מרבית הראיות נמצאות במרחב הדיגיטלי - ממכשירים סלולריים, דרך מחשבים, מטבעות קריפטו, ועד רחפנים • לכן כדי לבצע חקירות ביעילות ובמהירות, יש צורך אקוטי בכלים לאיסוף המידע, ניתוחו וניהולו
אסנת תירוש, סמנכ"לית משאבי אנוש בסלברייט, מציעה לארגונים להתחיל למדוד כמה הזדמנויות פיתוח הם יוצרים, מקווה שמנהלים יגייסו יותר מועמדים חסרי ניסיון, ומספרת על מה בכירים מתווכחים בראיונות עבודה • האנשים שמאחורי האנשים
במבט קדימה החברה צופה הכנסות של 285-300 מיליון דולר ב-2022, צמיחה של 16%-22%, נתון גבוה מתחזיות האנליסטים
תחזית החברה ל-2021 היא להכנסות של 241.5-243.5 מיליון דולר (בהשוואה לתחזית קודמת ל-236 מיליון דולר), צמיחה של 24% לעומת 2020
דיגיטל קלוז היא ספקית של פתרונות מודיעין ממקורות גלויים המאפשרים איסוף כמויות נתונים גדולות ממגוון מקורות • לפי סלברייט, הרכישה תחזק את מעמדה כספק טכנולוגי מקצה לקצה של תהליך החקירה הדיגיטלית
הוועדה שהוקמה תספק ייעוץ בלתי תלוי לדירקטוריון "בנושאים הקשורים להתפתחויות בחוק הבינלאומי, לשיקולים אתיים בנוגע לתהליכים עסקיים אחראיים, ולדרישות החוק והרגולציה בעניין מכירה ושימוש בטכנולוגיות של סלברייט"
חברות ישראליות רבות שהצטרפו למסחר באמצעות מיזוג ל-SPAC צנחו לאחר השלמת המיזוגים • היפו נפלה ב-40%, אוטונומו ואינוויז איבדו 36% ו-29% בהתאמה, טאבולה נפרדה מ-27% • השבוע צנח שווי חברת האוטוטק REE, שהחלה להיסחר ביולי בשווי של 3.1 מיליארד דולר, ל-1.9 מיליארד דולר
חברת הביטוח הדיגיטלי תפרסם השבוע את דוחותיה הכספיים הראשונים כחברה ציבורית • מניית היפו צנחה ב-40% מאז מיזוגה ל-SPAC בתחילת החודש, וכעת היא משקפת למניותיו של המייסד אסף וונד שווי של כ-219 מיליון דולר • וגם: מיזוג אוטונומו ל-SPAC הושלם, המיזוג של סלברייט יוקדם
על פי הערכות, 1.8 מיליון ילדים וילדות ברחבי העולם מנוצלים לצרכי תעשיית הזנות או הפורנוגרפיה • כך משמשים הפתרונות של חברת סלברייט למאבק בפשעי מין
בשבוע שעבר צוין בעולם היום הבינלאומי למאבק בסחר בבני אדם, שממנו לפי האו"ם סובלים מאות אלפי קורבנות ברחבי הגלובוס; כיצד פתרונות המודיעין הדיגיטלי (Digital Intelligence) של חברת סלברייט הישראלית משמשים בין השאר למיגור התופעה והביאו לחשיפה של רשת שלמה לסחר בבני אדם בתאילנד
ארגוני זכויות אדם פועלים לסכל את מיזוג חברת המודיעין הדיגיטלי ל–SPAC לפי שווי של 2.4 מיליארד דולר • טוענים כי סלברייט "ממשיכה למכור את המוצרים למשטרים מדכאים" • סלברייט: "פיתחנו מנגנוני בקרה כדי להבטיח שנעשה בטכנולוגיה שלנו שימוש ראוי"
במכתב פתוח ל-SEC, לנאסד"ק ולמשקיעים כותבים שורה של ארגונים ואנשי אקדמיה מתחום זכויות האדם כי חברת המודיעין הדיגיטלי "לא צריכה להפוך לחברה ציבורית מבלי שתוכיח שהיא שומרת על זכויות אדם" • החברה בתגובה: "סלברייט מחוייבת לשמירה על זכויות אדם"
מאנדיי, המפתחת מערכת לניהול תהליכי עבודה בארגונים, מכוונת לגיוס של 100 מיליון דולר, ובגיוסים ועסקאות מכירת מניות קודמים נע שוויה בין 1.9-2.7 מיליארד דולר • מספר עובדי החברה גדל בקצב מהיר, אך גם הפסדיה נערמים
"אני יודע להסביר טוב את צמיחת החברה", אומר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט • ספקית המודיעין הדיגיטלי הוותיקה והרווחית מתמזגת עתה ל-SPAC לפי 2.4 מיליארד דולר - פי 4 מהשווי שלפיו גייסה רק לפני שנתיים
סכום המזומנים שיהיה לסלברייט עם השלמת המיזוג צפוי להיות כ-580 מיליון דולר • ב-2019 נכנסה להשקעה בחברה קרן IGP של חיים שני ומשה ליכטמן, בהשקעה של 110 מיליון דולר לפי שווי של 440 מיליון דולר לסלברייט
REEאבטחת סייברדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורוול סטריטזכויות אדםחברות SPACישראליות בוול סטריטמודיעין דיגיטלימיזוגים ורכישות