סנו

כתבות אחרונות

 

שוק החטיפים מתחמם: מאנה משיקה חטיף בוטנים הדומה לבמבה

החברה מקבוצת סנו נערכת גם לייצור חטיפי בוטנים עם מילוי, בדומה לבמבה נוגט ■ בעלי החברה: "הציוד החדיש שרכשנו מאפשר לנו להפחית את כמות השומן הרווי בחטיפים ב-80%"

אילנית חיות 09.08.2010

תקציב הפרסום של קרליין עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ היקף התקציב עומד על כ-8 מיליון שקל

חגית ברונסקי 21.07.2010

החרם נגד הכשר הבד"ץ עובד: נסטלה מסתירה את ההכשר בקמפיין

JOYA, מותג הגלידה החדש של נסטלה, משווק ללא כל איזכור של הכשר "בד"ץ העדה החרדית" ■ מיקי לפיד ממטה המאבק להחרמת מוצרי בד"ץ העדה החרדית: "לא ייתכן שהשמטת ההכשר ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית"

שירות גלובס 18.07.2010

מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו

כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל

אילנית חיות 11.07.2010

"למרות שהונגריה הוכתה בחוזקה, היא תחל להתאושש ב-2011"

הישראלים הפועלים בהונגריה מדווחים על "חוסר ודאות טוטלי" ו"ירידה בהכנסות" ■ הדברים גם באים לידי ביטוי בירידה של 27% ביצוא ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ■ אבל מכון היצוא והיצואנים מאמינים כי ההתאוששות תגיע בקרוב

ספיר פרץ 14.06.2010

רדיו קול חי נקנסה ב-60 אלף שקל עקב תוכן שיווקי

מדובר באחד הקנסות הכבדים ביותר בתולדות הרדיו האזורי ■ ‎הרשות השנייה מצאה כי התחנה העלתה ריבוי של תכנים פרסומיים למותגים סנו ופמפרס במהלך התוכניות ■ לתחנה יש אפשרות לערער על הקנס

לי-אור אברבך 01.04.2010

אחרי החג: חוגלה-קימברלי תייקר את מוצריה ב-5% לפחות

שטראוס מייקרת את השוקולדים והחטיפים, וגם בסנו נערכים להעלאת מחירים ■ הערכות: התחרות בין רשתות השיווק תבלום בשלב ראשון את עליות המחיר של חלק מהמוצרים לצרכן

אילנית חיות ‏ 24.03.2010

מסימני החג ברדיו "קול חי": נבדקות הפרות על תוכן שיווקי

הרשות השנייה מצאה ‎בשתי תוכניות ששודרו בתחנה חשיפה פרסומית מוגזמת למותגים סנו ופמפרס

לי-אור אברבך 24.03.2010

שיא של גועל ביחסי עבודה בישראל: 80 סדרניות של קרליין פוטרו ב-SMS

בחברת אמילה הסבירו כי הודעות ה-SMS נועדו להעביר לסדרניות מסר ישיר כדי "למנוע מפח-נפש" ■ הסדרניות אמנם ידעו כי הן מיועדות לפיטורים רשמיים - אבל שום דבר לא הכין אותן לסוג כזה של "פרידה"

שי ניב 07.03.2010

הושלמה עסקת רכישת קרליין ע"י סנו תמורת 85 מיליון שקל

כ-100 סדרנים ואנשי מטה של קרליין יפוטרו ■ עובדי הייצור של קרליין בירוחם ימשיכו לעבוד תחת חברת אמיליה פיתוח, ורוב אנשי השיווק ייקלטו בסנו

אילנית חיות ושי ניב 01.03.2010

קמפיין "כחול-לבן": סומנו מוצרי תלמה, יוניליוור, ויסוצקי, סנו וכיתן

למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי

מירב אנקורי‏ 04.02.2010

סנו, יוניליוור וחוגלה חתמו על הסכם סדרנות עם שופרסל

ישלמו עמלה הפצה של כ-3% מהמכירות - ובתמורה הסדרנות תעבור מספקים אלה לידי שופרסל כבר בפברואר הקרוב ■ אסם, שטראוס ותנובה עדיין לא הגיעו להסכם עם הרשת ■ בשופרסל מנסים לשבור את חזית הספקים

אילנית חיות 19.01.2010

2009: תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, נטו ויוניליוור עלו

כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת

אילנית חיות 13.01.2010

כ-200 מעובדי קרליין יפוטרו עקב רכישת הפעילות ע"י סנו

כ-450 עובדי קרליין צפויים לקבל מכתבי פיטורים מאמיליה פיתוח כבר ברבעון הראשון של 2010, ועפ"י ההערכות סנו תקלוט לשורותיה רק כמחצית מהם ■ העובדים שיפוטרו הם עובדי השיווק והמכירות של קרליין

אילנית חיות ושי ניב 24.12.2009

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

סנו רוכשת את מוצרי קרליין מידי אמיליה פיתוח ב-85 מיליון שקל

העסקה מתבצעת זמן קצר לאחר השלמת רכישת פריגו-קרליין ע"י אמיליה פיתוח לפי שווי של 205 מיליון שקל ■ סנו, שתמשיך לייצר בירוחם, תקבל לידיה את המותגים קרליין, נקה, נטורל פורמולה, סקין גארד, אדם וטיטניום

אילנית חיות 17.11.2009

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6