על קו הזינוק

כתבות אחרונות

 

הדור הבא בטלוויזיה: GooMe אינטראקטיב מציעה פתרון לחברות הכבלים

חברת הסטארט-אפ הישראלית מפתחת מערכת ניהול תוכן, שמציעה בממשק אחד תוכן טלוויזיוני, תוכן אינטרנטי וגישה לתכנים הביתיים - ישירות מהטלוויזיה, באמצעות ממיר חכם

נועה פרג 31.12.2009

הכול מדיד בפרסום: MaskYoo מספקת נתונים סטטיסטיים בזמן אמת

מסקיו מציעה מספר טלפון ייחודי, שנמצא בצומת בין הגולש או הצרכן, שמתקשר לבית עסק מסוים כדי לרכוש מוצר או שירות, לבין המפרסם, ללא תלות בסוג המדיה

נועה פרג 25.12.2009

הסקייפ של הווידיאו: Giraffic משפרת את הצפייה בתוכני וידיאו ברשת

חברת הסטארט-אפ הישראלית מציעה טכנולוגיה להעברת והפצת תוכן באינטרנט, שמאפשרת איכות גבוהה בצפיה בתוכני וידיאו ברשת, ופותרת את בעיית זמן הטעינה של קטעי הווידיאו (באפרינג) - תוך צמצום עלויות

נועה פרג 17.12.2009

מודל חדש לשימוש בתוכנה: איך להשיג הכנסות נוספות ללא השקעה

חברת הסטארט-אפ הישראלית SoftwaRental מציעה פלטפורמה שמאפשרת ליצרניות תוכנה להשכיר תוכנות למשתמשי קצה, ולייצר זרם הכנסות נוסף מלבד זה הנשען על מכירות

נועה פרג 04.12.2009

Qlipso - פלטפורמה וירטואלית חברתית סביב תוכני וידיאו מוזיקה ומשחקים

הסטארט-אפ הישראלי מזהה תוכני פלאש בכל פעם שהגולש נתקל בהם ברשת, ומצרפת אליהם לשונית המאפשרת לחלוק את תוכן המדיה. לחיצה על הלשונית מפעילה את האפליקציה ומאפשרת להזמין חברים

נועה פרג 26.11.2009

חברת רמקול רוצה ליצור פלטפורמת המלצות אמינות לנותני שירותים

אחד המקורות הטובים לקבלת המלצות, הם חברים וקרובי משפחה וכן הגרף החברתי של משתמשי הרשת, שמכיל מידע חשוב ורלבנטי. בשוק הזה רוצה הסטארט-אפ הישראלי להתברג

נועה פרג 12.11.2009

פרסום בסלולר עובד: TodaCell מפלחת לפי קהל יעד ובהתאם לקטגוריות שונות

הסטארט-אפ הישראלי הוא רשת פרסום בסלולר, שמתווכת בין אתרי מובייל לבין מפרסמים ■ "במכשירים החכמים אין כבר את החסמים שמציבות המפעילות, וזו מגמה שרק תלך ותגבר"

נועה פרג 29.10.2009

לשוטט בווידיאו של אחרים: Quiksee מאפשרת מדיה מבוססת מיקום

התוכנה שמפתחת חברת הסטארט-אפ הישראלית מאפשרת לכל גולש להפוך צילום וידיאו פשוט לסרטון וידיאו אינטראקטיבי, כאשר המשתמש יכול לצלם כל מקום שבו הוא נמצא

נועה פרג 26.10.2009

זירת הקרב של המתכנתים: Trollim מציע תחרויות דירוג למפתחי קודים

הסטארט-אפ הישראלי, שזכה בתואר "הסטארט-אפ הבינלאומי הטוב ביותר" בכנס TechCrunch, רוצה לאפשר למתכנתים להתבלט בשוק הצפוף

נועה פרג 15.10.2009

למצוא בלי לחפש: טכנולוגיה שעוזרת להתמצא בעידן הווב 2.0

הטכנולוגיה של הסטארט-אפ SimilarWeb מאפשרת לגולש להגיע למיליוני אתרים נידחים, ומספקת המלצות על אתרים טובים - "על בסיס תוכן ואופי האתר שבו נמצא הגולש באותו רגע"

נועה פרג 04.09.2009

מפעילים את התאים האפורים: mind360 מציע משחקים לשיפור החשיבה

דני עבודי, מייסד הסטארט-אפ הישראלי: "אנחנו מציעים למשתמש משחקים שישפרו את הריכוז או היכולת האנליטית, המפותחים על-ידי צוות של פסיכולוגים קוגניטיביים

נועה פרג 28.08.2009

רצף של הקשרים: תוסף לדפדפן פיירפוקס שמציע תוכן נוסף

בעידן המידע המגוון גולשים מתקשים למצוא תוכן רלבנטי ואיכותי שמעניין אותם, ואילו יצרני התוכן ואתרים רבים מתקשים למשוך אליהם תנועת גולשים ערה. הסטארט-אפ הישראלי Glydo סבור כי המוצר שפיתח עשוי לסייע

נועה פרג 21.08.2009

מחסור בדירות? היעזרו במאגר המקוון של דירות להשכרה בערים מרכזיות בעולם

בתי המלון בערים המרכזיות בעולם הופכים ליקרים יותר ויותר, מציאות שמקשה על תיירים למצוא בחו"ל מקומות טובים וזולים יחסית - הסטארט-אפ הישראלי Guesthouse מנסה לסייע

נועה פרג 13.08.2009

iWise בונה על "חוכמת חיים": מנוע חיפוש סמנטי שמאתר ציטוטי חוכמה שונים

עידו סגל, מייסד הסטארט-אפ iWise: "אנחנו מאפשרים להפוך כל ציטוט למוצר פיזי ומביאים אותו לידי ביטוי גם בצורה קונטקסטואלית וסמנטית"

נועה פרג 06.08.2009

TwitterAnalyzer מאפשר פילוחים סטטיסטיים של ציוצי טוויטר

הסטארט-אפ מאמין כי בידיו המודל המתאים שמאפשר לייצר הכנסות מטוויטר ולהפיק את מלוא הפוטנציאל הרוווחי - ומאמין שירכשו אותו

נועה פרג 26.07.2009

סנס אוף פאשן - "זירת מסחר לפריטי אופנה, שעטופה באלמנט חברתי"

הסטארט-אפ הישראלי יצר מדריך אופנה מקוון שהוא גם רשת חברתית ■ עד כה גייסה החברה 260 אלף דולר: "נקודת האיזון שלנו תגיע כאשר יהיו לנו 100 אלף משתמשים"

נועה פרג 15.07.2009

   1234567   

   נמצאו 111 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7