פרסום

כתבות אחרונות

 

פנייה למנכ"ל האוצר נגד חברת בקרת המדיה "בקרה"

אחת המתחרות של בקרה טוענת בפנייה לאוצר כי מכרז בקרת המדיה של מפעל הפיס "טכנית 'נתפר' למידותיה של חברה אחת" ■ האוצר: "הבאנו לתשומת לב מפעל הפיס את הכשלים" ■ בקרה: "הפוסל - במומו פוסל"

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2017
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן

החרם נגמר: באומן, ליאו ברנט וגליקמן ישתתפו בקקטוס הזהב

אמש הודיע פובליסיס העולמית על הסרת איסור ההשתתפות בתחרויות ■ מתחרות קאן הבאה: תחרות קקטוס הזהב תתקיים היוני והמשרדים יוכלו לקחת בה חלק

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2017
מטה גוגל בקליפורניה. הבכירים התלהבו מההמצאה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

גוגל דורשת לתת הרשאה למפרסמים בחשבונות של הסוכנויות

מפרסמים קטנים, המהווים חלק חשוב בפרסום בגוגל, מנהלים את הקמפיינים דרך חשבונות הסוכנויות, מה שמאפשר עמימות בביצועי הקמפיין ובעמלות

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2017
קישוטי חג מולד ברוקפלר סנטר / וצילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

חג מולד שמח

4 פרסומות שמצליחות לגשר על הבלתי אפשרי ולבנות משמעות מנחמת

עטרה בילר 19.11.2017

לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2017
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי

אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית

המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2017
טיילור ברנד, הפקת סרטונים / צילום: שאטרסטוק

שירותי פרסום ב-3 דולר: פתרון ישראלי חדשני לבעלי עסקים

שירות מבוסס בינה מלאכותית שפותח בישראל מאפשר לעסקים לקבל פתרונות מיתוג, קריאייטיב והפקת חומר פרסומי תמורת 2.99 דולר בלבד ■ מי שעומדת מאחורי הפיתוח החדשני היא חברת טיילור ברנדס, שהוקמה ב-2014 ומחזיקה במשרדים בת"א ובניו-יורק

איתן בייגל 17.09.2017
אסי שביט /צילום:איל יצהר

הקו הדק בין ניימינג לשיימינג

תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך

"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"

היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017
אינה שניידרמן, אלחנן מאירוביץ וליאור מויאל / צילום: איל יצהר

הסוף להטיה בתפיסת המותג? משחק חזותי במקום קסדות EEG

הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג

עידן רבי 27.07.2017
ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף

צפו: מקבץ הרצאות על נושאים מעוררי השראה מוועידת MAD

מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב

שירי דובר 18.07.2017

ימי הסטורי-טלינג

היורש העיקרי של הפרסום המסורתי מחזיר למרכז הבמה את הסיפור, כאמצעי השפעה מוביל על בני אדם

שמחה סיגן 16.07.2017
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב

"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"

המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2017
נעם מנלה / צילום: ענבל מרמרי

"תאגיד הוא ההתגלגלות של המדינה הפשיסטית"

"אין ארגון שאין לו ערכים על הקיר - וככל שהארגון יותר רמאי, יש לו ערכים יותר יפים" ■ נועם מנלה, מרצה וחוקר השפעות הרשת, רוצה שנקלף את השכבות השקריות של העולם הישן

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2017
מדד המותגים / איורים: אייל אונגר

300 מותגים, 40 קטגוריות: מדד המותגים של "גלובס"

300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017

שירות גלובס 13.07.2017
אלונה בראון/ צילום:איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

אלונה בר און: "'גלובס' ייתן כבוד למגוון דעות"

בעלת השליטה ב"גלובס" אמרה את הדברים בוועידת MAD 2017 בת"א ■ הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל ■ צפו בשידור החי

מיכל רז-חיימוביץ' 12.07.2017

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 609 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 39