פרסום

כתבות אחרונות

 
רובי ברזני / צילום: רן בירן

הפרסומאי רובי ברזני פותח חברת ייעוץ לניהול הקשר בין מותגים לצרכנים

לגלובס נודע כי ברזני הקים ביחד עם החוקר והפרסומאי מקס בלקסטון חברת ייעוץ המתמחה בניהול מערכות יחסים של מותגים עם צרכנים, תחת השם "Brandship"

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2021
מתוך פרסומת טלויזיה עבור בית ההשקעות מיטב דש / אילוסטרציה: שרוטונים

"באנימציה אין גבול לדמיון" - יותר ויותר מפרסמים בוחרים באופציה המונפשת להעברת המסר

אם בעבר בעולם הפרסום הסתפקו בקמפיינים בפרזנטור "מסורתי" המזוהה עם המותג, היום המגמה היא לפרוץ גבולות • שחר בר דוד, מנכ"ל שרוטונים: "בעידן של אינספור ערוצי מידע נדרש מהמפרסם לעניין את הקהל והדרך לעשות זאת היא באמצעות תוכן חדשני"

יובל ניסני 10.05.2021
רואי חשבון / צילום: Shutterstock
דעה

סוכני הביטוח ורואי החשבון מזניחים את השיווק והפרסום, וזה מעמיד את פרנסתם בסכנה

ענפי הביטוח וראיית החשבון נתפסים כמיושנים וכבדים • על העצמאים בתחום לחשוב יחד ולהציג מהפכה רעננה שתסייע להם להציג בצורה חכמה את יתרונותיהם

לילך הירשפלד 07.05.2021
פוסטר שנתלה בירושלים כחלק מהקמפיין להשחתת תמונות של נשים במרחבים ציבוריים

הגיע הזמן לעצור את השחתת תמונות הנשים בשלטי החוצות

השחתת שלטים, כמו הדרת נשים, פגיעה ותקיפת נשים, היא תופעה שיש לגנותה, להוקיעה בכל תוקף וכמובן לנקוט כל דרך לעצור, למצות את הדין עם העבריינים ולהענישם במלוא החומרה

אהובה יצחק עמרם 29.04.2021
משה פרץ לסנו / צילום: צילום מסך

ואז הגיע משה פרץ: מה למדנו על גבריות מפרסומות לאבקת כביסה

80 שנה מפרידות בין המודעה שהבטיחה "גם לבנייך כשלג ילבינו" לבין הקמפיין שבו משה פרץ מסלסל "ילדים זה כביסה" • מה זה אומר עלינו שכך השתנו הדימויים?

אלישע נדב 17.04.2021

"25 שנה שואלים אותי מה היה לי מתחת למעיל": יעל אבקסיס ובכירי הענף חוזרים אל הפרסומת שהקדימה את זמנה

מה הסתתר מתחת למעיל של קסטרו: היוצרות של הפרסומת ובכירי הפרסומאים מסבירים מה הפך אותה לאייקונית בזמן אמת - ולפרסומת שנחשבת בעיני רבים עד היום כטובה ביותר שנוצרה בישראל

הדס מגן 16.04.2021
9 מיליון / צילום: צילום מסך

למה דווקא קמפיין לדבר משעמם כמו ביטוח הגיע עד ביהמ"ש העליון

הפרסומות של 9 מיליון לסוכן הביטוח שוקה אתגרו גם את עולם הפרסום וגם את עולם המשפט, כששאלו מהם גבולות הסאטירה ועד כמה מותר להגחיך כדי למכור

אלה לוי-וינריב וענת ביין-לובוביץ' 16.04.2021
פרסומאים בוחרים / עיצוב: גלובס

פרסומת הזהב שלי: בכירי הענף בוחרים את הפרסומות הטובות בכל הזמנים

שאלנו 22 פרסומאים ופרסומאיות בכירים מהי הפרסומת הכי טובה, משמעותית, פורצת דרך או מרגשת שנוצרה אי פעם בישראל • קיבלנו הרבה תשובות מעניינות - ושם של מותג אחד שחזר שוב ושוב • הדס מגן

הדס מגן 16.04.2021
הילדים של קסטרו / צילום: שי יחזקאל

פרסום הוא עדיין מפלטו של הסטריאוטיפ הכי מיושן בארסנל

אין מה להודות לפרסומות על הגיוון היחסי. תעשיית הפרסום לא דחפה לכיוון הגיוון או קידמה אותו, אם כבר להיפך

דרור פויר 15.04.2021
טרה / צילום: צילום מסך

"אמרו לי 'מה אתה מביא את השחור הזה, זה לא מתאים למותג'"

חשבתם שאם לסביות מוכרות רכב וילדים יוצאי אתיופיה מדגמנים בגדים, אז עולם הפרסום מגוון ומכיל? נסו להיזכר מתי בפעם האחרונה ראיתם פרזנטור ערבי בברייק הזהב • מי אשם ומה עוד אפשר לעשות

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2021
קמפיין משקה תפוזינה / צילום: יח"צ

מנערת תפוזינה ועד משה פרץ: כך השתנתה הישראליות בפרסומות

מאז שנכנסו לחיינו לפני כ-30 שנה, פרסומות הטלוויזיה הן חלק בלתי נפרד מעיצוב דמות הישראלי • איך נראית הישראליות של היום בעולם הפרסום, וכיצד היא שונה בהשוואה לימים שבהם כל המדינה חיכתה בנשימה עצורה להפסקת הפרסומות • הצוללת עושה סדר • האזינו

צוות הצוללת 15.04.2021
הפרסומות האהובות / צילום: צילום מסך

מטורנדו ועד קומסי קומסה: הפרסומות הזכורות והאהובות בישראל

כבר שני עשורים שמדד "הזכורות והאהובות" של גלובס ומכון גיאוקרטוגרפיה בודק מדי שבוע מהן הפרסומות המובילות בשוק • לכבוד יום העצמאות קבלו את דירוג 15 הזכורות והאהובות ביותר: נוסטלגיות, גרנדיוזיות, קיטשיות ומלאות הומור

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2021
פרסומת של גדעון אוברזון לבגדי ים / צילום: יקי הלפרין. מיתוג - צבי לוין

"את הפרסומת הסנסציונית לבגדי ים של אוברזון לא הייתי עושה היום"

האם יש סיכוי שנפסיק לראות סקסיזם בפריים טיים? בשנים האחרונות פערים בין הדורות ותופעות כמו מי טו הולכים ומשנים את ענף הפרסום ? האם זה מספיק כדי לחולל מהפכה?

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2021
נירית ירון / צילום: תמר מצפי

"החלום שלי הוא לעשות קמפיין למי טו"

הבמאית מאחורי "תפוזינה" ו"המעיל של קסטרו" לא מתחרטת על כלום: "ברור שהיום פרסומת כמו תפוזינה לא היתה יכולה לעלות. היום, כל מה שקשור לערטול, נתפס כמחליש"

הדס מגן 14.04.2021
יעל אבקסיס / צילום: דודי חסון

"25 שנה שואלים אותי מה היה לי מתחת למעיל"

יעל אבקסיס על הפרסומת של קסטרו: "זו פרסומת שהקדימה את זמנה, יש בה את הדנ"א של תנועת 'מי טו'"

יעל אבקסיס 08.04.2021
נתב"ג. הקורונה שינתה את הגישה הצרכנית ברכישת כיסויי ביטוח / צילום: שלומי יוסף

הישראלים חוזרים לטוס לחו"ל, וחברות הביטוח שבות לפרסם. אבל אחרת

אם בעבר רכישת פוליסת ביטוח לנסיעה לחו"ל נחשבה לשלב זניח, מגפת הקורונה הבהירה כי מדובר בנושא קריטי • כיצד מתמודדים משרדי הפרסום והמפרסמים עם האתגר החדש, איך מייצרים אמון ושקט נפשי אצל הצרכנים, ואיך מותאם המוצר למציאות החדשה

ענת ביין-לובוביץ' ומיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 609 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 39