ל"גלובס" נודע כי הרשות איתרה מקרה בו בימ"ש בספרד אישר מיסוי תשלומים שמשלמת חברת משקאות ספרדית עבור רכישת "תמציות" (בסיס) המשקה, המהווים הכנסה מתמלוגים
כך סייע ההסכם הדרקוני בין קוקה-קוקה ישראל לקוקה-קולה ארה"ב בגיבוש עמדת רשות המסים, לפיה החברה הישראלית מבצעת תכנון מס אגריסיבי
מסמכים של רשות המסים שהגיעו לידי "גלובס" חושפים מחלוקת מול החברה המרכזית למשקאות בנוגע לשומת מס בסך כ-154 מיליון שקל ■ החברה: "אי-דיוקים מהותיים"
שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד
כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים
עד שהתרגלנו לשתות יותר מים ופחות משקאות ממותקים, באה שופרסל ומנסה לדחוף לנו עוד קולה ■ המהלך מגיע חודש בלבד לפני פרסום המלצות הוועדה שעשויה להגביל קמפיינים למזון לא בריא ■ אם במקום קולה היו קוראים לזה סיגריות, אולי היינו מתקוממים יותר
למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"
סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה 250 מ"ל, שיוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים ■ לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות "קולה שופרסל" ב-10 שקלים
שומת המס, בגין תמלוגים שקיבל התאגיד הבינ"ל מהחברה המרכזית למשקאות ב-2010-2011, מצויה במחלוקת ■ החברה מתכוונת לערער על השומה לביהמ"ש המחוזי בת"א, באמצעות משרד עוה"ד גולדפרב-זליגמן
מותג להשראה? השנים חולפות, טרנדים באים והולכים, ילדים הופכים הורים - ורק הלוגו של קוקה-קולה נותר נחשק כשהיה ■ מדד המותגים - פרויקט מיוחד
החברה המרכזית עתרה לבג"ץ בטענה כי לא קיבלה מהרשות את המידע המלא שעל בסיסו הוחלט להטיל עליה עיצומים כספיים בגובה 62.7 מיליון שקל, לאחר שניצלה לרעה את מעמדה כמונופול בשוק משקאות הקולה ■ החברה: "ביהמ"ש לא הכריע באשר לתקינות הליך השימוע"
גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, בוחר מותג מעורר השראה (אין הפתעות) ומותג בתחום התיירות, שאינו מוכר לרוב הישראלים אבל הפך ל"חותמת הכשר" עולמית
במסגרת מסמכים שהגישה הרשות לבג"ץ נחשפות התבטאויות של בכירים בחברה - שעפ"י החשד דרשו מלקוחות החברה לא להחזיק משקאות של חברות מתחרות
וגם: פעם שלישית גלידה? אביליטי שוב מינתה 3 דירקטורים חדשים
בית המשפט העליוןדודי ורטהייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית