הקורונה היוותה תזכורת לאי-יציבותה של השגרה כפי שאנחנו מכירים אותה • תקופות דומות לה או כאלה שמזכירות אותה עלולות להגיע בכל רגע, והלחימה שהייתה בשבועות האחרונים מוכיחה זאת • אין סיבה לפחד מזה, אבל יש היגיון רב להתכונן לזה, ללמוד את הלקח ולהכין את הקרקע
ענקית המסחר המקוון הודיעה כי תקדים את אירוע ההנחות השנתי שלה, פריים דיי, לרבעון השני של 2021 ועולם הקמעונאות מתחיל להיערך • איך מתכננת אמזון לדחוף את הלקוחות להוציא יותר ברבעון שנחשב חלש מבחינת קניות ומה הקשר לאולימפיאדה שתתקיים ביולי?
"95% מהמניע לפתח את פעילות האונליין מגיעים מהקורונה", כך אמר לגלובס מנכ"ל קבוצת גולברי • הקבוצה המפעילה את רשת האופנה גולברי אשר מונה 88 סניפים ואת רשת הקוסמטיקה סקארה המונה 60 סניפים, תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח אתרי אונליין מכירתיים
החברה, שנוסדה לפני חמש שנים, היא הראשונה שמצליחה לאתגר את שליטתן של עליבאבא ו-JD.com בשוק הצריכה המקוונת בסין
הסופרמרקט החדש יספק משולחים בתוך שעתיים וחצי ויתחרה בחברות המאפשרות משלוחים מהירים בתוך העיר עם מגוון מוגבל יחסית • בשלב הראשון המשלוחים יסופקו במסגרת פיילוט לגבעתיים, לרמת גן, לרמת אפעל ולקריית אונו, ובהמשך יורחבו גם לערים נוספות
שבעה וחצי חודשים בלבד לאחר שגייסה 75 מיליון דולר לפי שווי "באיזור המיליארד דולר" - יוטפו מגייסת 230 מיליון דולר נוספים • תומר תגרין, מנכ"ל ומייסד משותף: "השינויים החלים בעולם השיווק הדיגיטלי יהוו לבעלי העסקים אתגר המוביל לקרב על תקציב השיווק"
מכוונת כנראה לשווי של מעל מיליארד דולר • הציגה אשתקד הכנסות של 136 מיליון דולר ועברה לרווח • בין בעלי המניות - קרן AMI שמובילה זהבית כהן
טיוטה של הרשות להגנת הצרכן: המלצות שלא ניתן בהן גילוי שהמוצרים הוענקו בחינם, צפויות לקנסות שיכולים להגיע למיליוני שקלים
ענקית המסחר המקוון הקימה צוות ללמידת המודל של Shopify בתוך תחרות גוברת בין חברות המסייעות לחנויות קטנות להקים אתרי אינטרנט
ענקית המסחר ברשת הציגה הכנסות של 125.5 מיליארד דולר, שהונעו ע"י עלייה בקניות ברשת בעקבות מגפת הקורונה • מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, הודיע כי יפרוש מתפקידו
בחברה, הפועלת בתחום ההזמנות באינטרנט של מזון טרי, יש כמה משקיעים בולטים משוק ההון • המשקיע דותן גלעד טוען כי בעלי החברה, האחים ירון ושי אלקיים, הוציאו כספים ממנה וניצלו לרעה את מעמדם בה • קמעונאי און-ליין: "הטענות שקריות, הזויות ונובעות ממניעים פסולים"
במאי השיק מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג את "שופס", היוזמה העדכנית של ענקית הרשתות החברתיות לפצח את נושא המסחר המקוון • שני הישראלים שעומדים מאחורי פיתוח "שופס" מדברים על עתיד הקמעונאות ועל הפידבקים מהלקוחות ומתייחסים לתלות הגוברת של מותגים בפייסבוק
תושבי ישראל הזמינו מחו"ל כ-50 מיליון חבילות ב-2020, מול כ-68 מיליון חבילות ב-2019 • מנתוני הדואר עולה כי זו השנה הראשונה מזה עשור שבה כמות החבילות נמוכה משמעותית משנה קודמת, ודומה בהיקפה להזמנות ב-2016
בחנויות נרכשו חולצות, דגלים ואביזרים שונים ששימשו את המפגינים שצרו על גבעת הקפיטול, פרצו פנימה והשחיתו את בניין הקונגרס מבפנים • "פעולותיו של הנשיא מפרות את מדיניות השימוש שלנו, האוסרת קידום או תמיכה בארגונים או אנשים שמשתמשים באלימות"
בשנה שכללה שני סגרים עמד סך ההוצאות של הישראלים בכרטיסי אשראי על 347 מיליארד שקל, כ-3.5% יותר מבשנה הקודמת • לראשונה, יותר ממחצית העסקאות בכרטיסי האשראי התבצעו אונליין
לפי הנתונים שמפרסמת כא"ל, סך הרכישות של הישראלים בשנת 2020 הסתכם בכ-346 מיליארד שקל, ירידה של כ-4% לעומת אשתקד • ענפי המחשבים והמזון נהנו מעלייה, ענפי המסעדות והאופנה ירדו בעשרות אחוזים
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל