שיווק

כתבות אחרונות

 
חנות word בקניון G, כפר סבא / צילום: ערן לם

מה עומד מאחורי רשת האופנה החדשה WORD, ולמה היא תפעל רק מחוץ לתל אביב?

רשת האופנה החדשה WORD, שהקימה קבוצת 911 אופנה של אורי רייז, פתחה עד כה ארבעה סניפים: באילת, כפר סבא, נתניה ובבאקה אל-גרבייה • לדברי רייז, שמשמש גם כמנכ"ל, "בהמשך השנה נפתח חמישה סניפים נוספים - בחיפה, יהוד, פתח תקווה, הקריות ואזור חדרה, ואנחנו במו"מ למקומות נוספים" • אירועים ומינויים

שירה ספיר, רועי ויינברגר וגלית חתן 27.06.2022
רן רסקה / צילום: רזידנט

מקרן הון סיכון לחברת מזרנים שמגלגלת מאות מיליוני דולרים: המסע של רן רסקה

משבר הקורונה הקפיץ את המכירות של חברת רזידנט, והפך אותה לאחת החברות הצומחות ביותר באיקומרס • בראיון ראשון מסביר המייסד והמנכ"ל המשותף איך הופכים תחום משעמם לאטרקטיבי, מדוע החליט להיכנס גם ל-4,000 חנויות פיזיות, ולמה הוא לא מתעניין בשוק הישראלי

שירה ספיר 14.06.2022
מחקר אחד בשבוע.  האם הוספת שם פרטי של הנמען.ת למייל מסייעת למכירה? / צילום: Shutterstock

הטריק שיגרום להרבה יותר נמענים לפתוח את המייל ששלחת

"שלום רונית, את המבצע הזה לא כדאי לך לפספס": האם הוספת שם פרטי של הנמען.ת למייל מסייעת למכירה?

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 12.06.2022
חנות קנאביס. חברות הקנאביס עוברות למטא-וורס / צילום: Shutterstock, Adam Melnyk

חברות הקנאביס מנסות את המטאוורס כפלטפורמת שיווק חדשה

העולמות המדומים מציעים אפשרות לחנך את הציבור על מגוון המותגים, אך בינתיים ההצלחה דלה

The Wall Street Journal 11.06.2022
נדב חנין / צילום: שלומי יוסף
אל על | בלעדי

מינוי ראשון של המנכ"לית הטרייה: נדב חנין מונה לסמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על

נדב חנין, שמגיע מחברת הוט בה שימש כסמנכ"ל שיווק וגם סמנכ"ל תוכן, ימונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על • חנין הוא המינוי הראשון של המנכ"לית הטרייה דינה בן טל גנסייה שנכנסה לתפקידה רשמית באמצע חודש מאי

מיכל רז-חיימוביץ' 06.06.2022
ערך המותג / אילוסטרציה: Shutterstock

ערך המותג מחוץ לארגון חשוב עשרות מונים מאשר בתוכו

כולם מדברים אך ורק על טקטיקות שיווק עצמי - אך כשאסטרטגיות שגויות, גם הטקטיקות המשובחות ביותר לא ישפרו את פוטנציאל הקריירה וההשתכרות

אורנה רודי 02.06.2022
קניות בקניון. חשיבות האמון וחווית הקנייה עלו / צילום: כדיה לוי

חשיבות האמון וחווית הקנייה עלו: השינויים בשיקולים שמניעים את הצרכנים

הקורונה השפיעה רבות על הרגלי צריכה, והאיצה נושאים שלא היו בהכרח במרכז שיקול הדעת של הלקוחות • דוח חדש מגלה שצרכנים סבורים שתקשורת כנה ושקיפות מצד החברות חשובה מבעבר, עם זאת, עדיין המחיר, איכות המוצר והזמינות שלו, נמצאים בראש סדר העדיפויות

מיכל רז־חיימוביץ' 01.06.2022
צילום: Shutterstock

כששיווק ומערכות מידע משלבים ידיים: כך יוצרים חוויית לקוח דיגיטלית להתייעלות וצמיחה

פרסונליזציה, שימוש בכלים דיגיטליים מתקדמים וחוויית שירות שקופה במגוון ערוצים • בעידן הנוכחי בו חברות שמות את הלקוח במרכז, פועלות לשימורו ומעוניינות להעניק לו ערך מוסף - נדרש שיווק מבוסס טכנולוגיה, אשר נשען על שיתוף פעולה בין מנהל מערכות המידע למנהל השיווק

נתן סטולרו 28.04.2022
ענת אהרון, סמנכלית שיווק פתאל / צילום: כדיה לוי

"להתאים ללקוחות את החוויה": בפתאל מסמנים את היעד הבא

הפסח הקרוב יהיה החג הראשון בו רשתות המלונות יחזרו לשפיות, לאחר שנתיים של שינויים תדירים בעקבות הקורונה • ענת אהרון, סמנכ"לית השיווק של הרשת, מספרת על הפיתוח הדיגיטלי שעובר על החברה וגם על הצרכנים שהפכו ליותר בררנים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 13.04.2022
סמנכ”לית השיווק של תמיר, שלי מלצר / צילום: שלומי יוסף

למה רק חמישית מהישראלים ממחזרים? התשובה של סמנכ"לית השיווק של תאגיד תמיר

אף שרוב הישראלים מכירים את פחי המיחזור הכתומים, רק חמישית מהם ממחזרים - כך אומרת סמנכ"לית השיווק של תאגיד המיחזור תמיר, שלי מלצר • איך מתמודדים עם היעדר המוטיבציה, ולמה נכשל הרעיון להפוך אוטובוס למרכז מבקרים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 05.04.2022
פיליפ קרים, מייסד קספר, ביום הנפקת החברה / צילום: Associated Press, Richard Drew

שכחה שהיא בסך-הכול חברת מזרנים: קספר רצה להייטק ונמחקה מהבורסה

תרבות האקזיטים גובה מחירים גם מחוץ לעולמות הטכנולוגיים • חברת המזרנים רצתה לצמוח במהירות, פתחה חנויות ראוותניות וניסתה בעיקר לספק חוויה • גם הצמיחה במכירות לא הספיקה כדי לכסות על הוצאות שיווק אגרסיביות, והחברה נאלצה לחזור ולהיות פרטית

אריאל פלג 23.03.2022
קניות בסופר / אילוסטרציה: כדיה לוי

מה הצרכנים צריכים אחרי "מחאת הפסטה"? סביבת עסקים ערכית

מתן ערך רגשי יותר, ו"מעשי" פחות, עשוי לעורר את הצרכנים המחפשים הנאה ומוכנים להשקיע כדי לקבלה

סיון פרידמן יוסף 22.03.2022
סניף של H&M במוסקבה שנסגר בסוף השבוע / צילום: Reuters, SOPA Images

המלחמה באירופה עשתה בית ספר לחברות המסחריות

אם פעם חברות יכלו להסתפק בהחלפת תמונת פרופיל ופוסט הזדהות מרגש, לגרוף לייקים, לסמן וי על עוד "קמפיין אכפתי" ולעבור הלאה - היום כבר ברור שזה לא מספיק • היום הצרכנים כבר מצפים מהחברות לגלות מנהיגות, לקחת צעד קדימה, להילחם בפייק ניוז ולסייע לעסקים בדרכים יצירתיות - ולא רק לצאת בהצהרות תמיכה

איתי צמיר 17.03.2022
דן סמדג'ה, סמנכל שיווק אתר שוז אונליין / צילום: שלומי יוסף

סמנכ"ל השיווק של שוז אונליין: "גילינו שמהירות המשלוח לא קריטית לצרכנים"

אתר מכירות הנעליים נכנס לתחום האופנה כדי להשפיע על יוקר המחיה • דן סמדג'ה, סמנכ"ל השיווק, מספר כי היבואנים בתחום מעדיפים למכור במחיר מופקע ולהשאיר היצע נמוך, בזמן שיש הרבה מקום להוזלת העלויות • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2022
מנכ''ל היפו, אסף וונד (במרכז) ובכירי החברה פותחים את המסחר בבורסת ניו יורק / צילום: Associated Press

כשגימיק הופך לשיטה: איך הפכה היפו לסמל "הבועה שהתפוצצה"

היפו הונפקה בשנה שעברה לפי שווי של 5 מיליארד דולר והייתה הבטחה זוהרת בזכות הגאדג'טים הטכנולוגיים שהציגה למשקיעים • אלא שאז ההפסדים גדלו, הלקוחות לא מיהרו להצטרף, והתירוצים וההסברים של המנהלים שחיפשו בעיקר צמיחה מהירה לא סיפקו את המשקיעים • דעה

אריאל פלג 13.03.2022
יפעת בן דב ויינברג, סמנכ''לית השיווק של ליברה / צילום: איל יצהר

הניסיון של ליברה מראה שצעירים נרתעים משפה מקצועית ומעדיפים שיח פשוט

הדור הצעיר נוהג לבדוק בממוצע 2.6 הצעות של ביטוח רכב לפני קבלת החלטה, מספרת סמנכ"לית השיווק של ליברה, יפעת בן דב ויינברג • איזה שימוש נעשה במודלים של בינה מלאכותית, ואיך הצליחה החברה להשפיע על השוק • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז־חיימוביץ’ 09.03.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 485 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 31