שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

תשקיעו בלקוחות, לא בפרסום

החיים מתקצרים כשמנסים לקבל שירות מ"הוט", "012" ובנק לאומי

אבישי מתיה 19.03.2014

הטאבלט של סמסונג הגיע לא תקין - הלקוח טורטר חודשים

לקוח שרכש את הטאבלט סמסונג גלקסי טאב 3 טוען כי מאז שקנה את המכשיר, הוא נמצא יותר זמן במעבדה מאשר בשימוש אישי שלו, משום שמעולם לא היה תקין: "זמן השהייה המצטברת במעבדות בארץ עומד על כ-70 ימים"

צחי הופמן 11.03.2014

כך חתך לקוח נטוויז'ן את המחיר ב-87% - וקיבל אינטרנט 100 מגה

פתאום קם צרכן בבוקר ומגלה שהוא משלם על אינטרנט במהירות 2.5 מגה פי 8 ממה שמשלמים אחרים ■ צרכנית אחרת עדיין מנויה של חברת הסלולר הוותיקה שלה - ומשלמת לה 450 שקל בחודש ■ זה מה שקורה כשנרדמים בשמירה

אפרת אהרוני 10.03.2014

בדיקת "גלובס": חברות הביטוח לא עונות לטלפון

רוצים לפדות את הפנסיה? התאזרו בסבלנות: חברות הביטוח, שמחזיקות במיליארדי שקלים של מיליוני ישראלים, לא ממהרות לענות במוקדי השירות שלהן ■ ומה הפלא, כשהמפקח על הביטוח מסתפק בדרישה של מענה "בזמן סביר"

מיכל רז-חיימוביץ' ורון שטיין 06.03.2014

לא רק בעניינים טכניים: חברות יחויבו לספק מענה טלפוני תוך 3 דקות

הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק של ח"כ איתן כבל, הקובעת כי חברות יחויבו לספק מענה טלפוני לצרכן תוך 3 דקות גם אם לא פנה בעניין טכני

מיכל רז-חיימוביץ' 05.03.2014

לקוחות כלל ביטוח: "אין מענה לפניות טלפוניות בחברה"

כלל ביטוח מפעילה מוקד חיצוני שמעביר את ההודעות לנציגי השירות - והלקוחות ממתינים שבועות לתשובה ■ החברה: "המוקד עונה כיום למרבית הפונים"

מיכל רז-חיימוביץ' 03.03.2014

הלפטופ הגיע מקולקל - ואסוס תפצה לקוחה ב-4,500 שקל

הלקוחה תבעה לאחר שהחברה סירבה להחליף את המוצר ■ במקביל הוקם עמוד פייסבוק ע"י מתלוננים נגד אסוס, המבקשים לבדוק הגשת תביעות נגד החברה

צחי הופמן 02.03.2014

כך ביטל מלון לאונרדו הזמנת חדר של זוג ביום כלולותיו

בבוקר החתונה צלצלו מהמלון והודיעו כי למרות ההזמנה לא יתאפשר האירוח בשל תפוסה מלאה עקב כנס שנערך שם ■ במקום להתרגש מההכנות לחתונה, עסק הזוג בחיפוש חדר חלופי ■ רשת פתאל: "מתנצלים, אך הצענו חלופות"

מיכל רז-חיימוביץ' 24.02.2014

לקוח אסוס: הסמארטפון הגיע מקולקל - והעסקה לא בוטלה

לטענת הלקוח, במקום להחליף את המכשיר - החברה מציעה תיקון בתשלום

צחי הופמן 18.02.2014
אינטרנט / צילום: shutterstock

שירות בלחיצת כפתור: האבולוציה של שירות הלקוחות

בזמן שעמדנו בתור לנציג שירות, בתחום שירות הלקוחות נעשתה קפיצה גדולה לכיוון המודל של "שירות עצמי" ■ קווים לדמותה של המהפכה

עמית גל 06.02.2014

כך "התעללה" אופטיקנה בלקוחה קשישה בת 75

הלקוחה רכשה משקפיים, התחרטה באותו יום, ואז זכתה לסאגה של טרטורים והבטחות-שווא להחזר התשלום ■ רק לאחר פניית "גלובס" דברים התחילו לזוז: חודש וחצי לאחר ביטול העסקה כרטיס האשראי זוכה, והצ'ק המיוחל הגיע

מיכל רז-חיימוביץ' 04.02.2014

לקוח פלאפון: חוב לא מוצדק תפח ל-4,000 שקל

במשך חודשים נדרש הלקוח לשלם על שירות שלא קיבל, ובינתיים החוב הצטבר ■ הלקוח, חולה במחלת לב, הרגיש שההתנהלות הזו עולה לו בבריאות ■ פלאפון: "הגענו עם הלקוח להסדר לתשלום החוב לשביעות-רצונו"

אפרת אהרוני 27.01.2014

נציג גינדי החזקות ללקוחה: פנית לתקשורת? לא נתקן את התקרה

כבר שבועיים שאתי ואבי כרמי מראשל"צ לא יכולים לישון במיטתם, מחשש שחלקי טיח נוספים ייפלו מהתקרה ■ בני הזוג קיוו שבגינדי החזקות יתקנו את הליקויים, אך בדיעבד הסתבר להם כי בחברה שינו את דעתם, וזאת כיוון שפנו לתקשורת

אתר חדשות ערוץ 2 19.01.2014

שיפור חוויית הלקוח קריטי

אם לא תעניקו ללקוח חוויה טובה, הוא ינטוש לטובת המתחרים

תמר אוסטר 15.01.2014

אסוס ישראל העלימה תלונות לקוחות מעמוד הפייסבוק שלה

בעקבות תלונות רבות על רמת השירות של אסוס ישראל שהופיעו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, החליטה החברה למחוק את ההודעות ולהשאיר בעיקר פוסטים חיובים ■ לאחר פרסום הידיעה ב"גלובס" התלונות חזרו לעמוד

צחי הופמן 02.01.2014

לקוח אסוס: "שני המחשבים שרכשתי סבלו מתקלות"

לטענת הלקוח, השירות שניתן ע"י החברה היה איטי ולקוי ■ אסוס: "החברה מכירה במקום לשיפור בתחום השירות ופועלת במרץ לשם כך"

צחי הופמן 01.01.2014

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 24