בעל מועדון תל אביבי נחקר בחשד לאונס נשים אותן הכיר דרך ה"דה מרקר קפה"

בגלי צה"ל סיפרה הכתבת הדס שטייף: "הוא היה מחובר להרבה מאוד אנשים שהם חברים באתר דה מרקר קפה. ואז מרגע זה, מתחילות להגיע, לצוץ, את יודעת, איך שאת מרימה אבן, צצה עוד אחת ועוד אחת, עם סיפורים מאוד דומים"

רוני גלילי, בעל מועדון תל אביבי, חשוד כאנס סידרתי. עכשיו במהלך החקירה, הוא נחקר גם בחשד לשימוש בסם האונס - כך עלה משיחה של הדס שטייף בגלי צה"ל עם יעל דן בתוכנית "עושים צהריים".

שטייף: "החקירה הזאת מתחילה לפני שבוע וחצי, כאשר אחת הנאנסות דרך אתר דה מרקר קפה, פונה אלי ומבקשת להתייעץ בעניין מישהו, עדיין לא ידעתי מי הוא, שהוא אנס אותה. לעשות את הסיפור קצר, אחרי שיחה מאוד ארוכה, אישה מאוד אינטיליגנטית, מאוד נבונה, מבינה שכדי לעשות משהו למענה ולמען אחרות, היא צריכה ללכת למשטרה ולהתלונן, וככה היא עושה. מוצא צו איסור פרסום, החקירה הזו נמשכת כמה ימים, בסוף השבוע שעבר נעצר רוני גלילי, שהוא בעל כמה מועדונים, בין היתר מועדון הלופט בתל אביב, הוא פרסם את עצמו באתר דה מרקר קפה".

"הוא היה מחובר להרבה מאוד אנשים שהם חברים באתר דה מרקר קפה. ואז מרגע זה, מתחילות להגיע, לצוץ, את יודעת, איך שאת מרימה אבן, צצה עוד אחת ועוד אחת, עם סיפורים מאוד דומים".

שטייף הוסיפה: "הדברים נעשו במועדון כשהוא מזמין אותן כביכול להמתין עד שהוא יסיים את העבודה, ואחרי זה הוא יצא איתן לשתות קפה, ואז מבוצע האונס. מתוך בדרך מגיעות תלונות של נשים נוספות, שעוד לא התלוננו במשטרה, אבל מספרות את סיפורן על כך שהוא בעצם מגיע אליהן, יוצר איתן קשר דרך אתר הקפה, דרך טלפון, יוצר יחסי אמון קירבה, התאהבות וירטואלית, מגיע אליהן בפעם הראשונה אל ביתן, הן כמובן מזמינות אותו מתוך זה שהוא כרוך אחריהן ומחזר אחריהן נמרצות, ופה מבוצע האונס בביתן שלהן".

"אני יכולה רק לומר לך, שאני לא רוצה לומר יותר מדי, אבל שתיים מהנשים האלה כבר בהידברות עם המשטרה בעניין הזה".

יעל דן : או. קיי. בואי נדבר על האיומים מצידה של האחות.

שטייף: "ולכאן הגעתי. אז מהיום שאת יודעת, כל הסיפור נחשף באתר, על מנת שהחברים באתר שכולם מכירים אותו ידעו במה מדובר, ופתאום התמקמה גם על הפוסטים שלי, הבלוגים שלי וגם חדרה לפוסטים של הנאנסות".

יעל דן : המתלוננות, בואי נקרא להן המתלוננות. לשם הזהירות.

הדס שטייף: "המתלוננות. המתלוננות, עם איומים שהן כמובן אשמות, ולא היו דברים מעולם והן משקרות, ושהיא מתכוונת לחשוף את שמותיהן, להתנכל להן, ועוד כהנה וכהנה, ובמקביל כמובן שהיא את אותם איומים היא השמיעה כלפי גם כן בתוך האתר".

יעל דן : או. קיי. בינתיים אנחנו מדברים על 7 תלונות, 2 מהן כבר מתבררות במשטרה.

שטייף : "אנחנו מדברים על יותר יעל".

עו"ד יוסי זילברברג, פרקליטו החדש של רוני גלילי, אמר: "נאמרו הרבה דברים, נאמרו הרבה דברים, אני פשוט מתפלא על גב'' הדס שטייף כיצד הדברים נאמרים על ידה, יש פה הרבה דברים שנאמרו ולא היו קיימים בכלל בחקירה, לפחות לא עלו בתוך הדיונים בתוך בית המשפט, לגבי כל הסיפור הזה עם סם האונס, לא היו דברים מעולם".

"אני רק מבקש בשם מרשי להודיע שהוא בחזקת חף מפשע, ומכחיש מכל וכל את מה שמיוחס לו".