אאוטבריין בחדשות

סוכן חדשות
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
האתגרים של טאבולה ואאוטבריין ופיטורי ענק ב-HP: מה קרה השבוע בהייטק
המיזוג של טאבולה ואאוטבריין הוא שיעור במנהל עסקים, קרן CVC נותנת אמון באיירון סורס וחברת הפינטק שגייסה 100 מיליון דולר • כל מה שקרה השבוע בתעשיית ההייטק
  
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
האם המיזוג בין טאבולה ואוטבריין יאושר ברשות התחרות?
המיזוג עליו הכריזו אתמול שתי חברות המלצות התוכן לא הפתיע בכירים בענף הפרסום והדיגיטל, שראו בכך חיבור עסקי מתבקש • אך בצד ההבנה של ההיגיון הכלכלי מאחורי המהלך, התעוררו גם סימני שאלה לגבי ההשלכות שיהיו למהלך כזה על הכנסות אתרי התוכן בישראל
  
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
מלחמת האגו הגיעה לסופה עם המיזוג ההכרחי בין אאוטבריין וטאבולה
לחיבור המתבקש בין שתי חברות המלצות התוכן יש היגיון עסקי ברור: טאבולה ואאוטבריין מציעות בדיוק את אותו המוצר בשוק שסובל מתחרות שרק הולכת ומחריפה • המיזוג עשוי לאפשר לשתי החברות הזדמנות הוגנת מול פייסבוק וגוגל, אך הוא גם בשורה רעה לאתרי התוכן הישראליים
  
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
שתיים הופכות לאחת: טאבולה ואאוטבריין הישראליות מתמזגות
שתי חברות המלצת התוכן, טאבולה ואאוטבריין, מתמזגות לחברה אחת, בעסקה במסגרתה אאוטבריין תקבל 250 מיליון דולר ו-30% ממניות החברה הממוזגת, וטאבולה תחזיק ב-70% הנותרים
  
 
וידיאוצ'אט / צילום: Shutterstock | א.ס.א.פ קריאייטיב
מישהו רואה אותי? האינטראקציות היומיומיות נעלמות, ושיחות הווידיאו מנסות להציל את המצב
האם שיחות הווידיאו - שצוברות פופולריות בזמן האחרון גם בעסקים וגם בחיים הפרטיים בשל שיפורים טכנולוגיים - יצילו את האנושות מתקשורת דיגיטלית קרה וחסרת ניואנסים? או שהן בסך הכול שלב נוסף בהשתלטות המסכים על חיינו? • ניתוח מיוחד
  
 
דיויד קוסטמן, מנכ"ל לאאוטבריין / צילום: לאאוטבריין
אאוטבריין הישראלית רוכשת את חברת ליגטוס הגרמנית
ליגטוס היא מובילה בתחום פרסום הנייטיב – שיטת פרסום בה הפרסומת משתלבת באופן "טבעי" בפלטפורמה בה היא מופיעה • באאוטברין מעריכים כי הרכישה תכניס לה כ-100 מיליון דולר בהכנסות בשנה הקרובה
  
 
אאוטבריין וטאבולה מחדדות נהלים / אילוסטרציה: shutterstock
בלי הכפשות: טאבולה ואאוטבריין מחדדות את ההנחיות נגד קמפיינים פוליטיים שליליים
ל"גלובס" נודע כי חברות המלצות התוכן הודיעו לפרסומאים וליועצי התקשורת העוסקים בקמפיינים פוליטיים כי הן לא יאפשרו קידום כתבות שליליות • זאת בעקבות חשיפת "גלובס" שהוכיחה באופן מובהק קשר בין כתבות מכפישות על בני גנץ לבין אנשי המדיה של הליכוד
  
 
אמיר אורעד / עוד פודקאסט
"ליזם סטארט-אפ יש שני תפקידים: לגייס כסף, ולגייס אנשים"
אורי להב הוא שותף-מייסד באאוטבריין, החברה שמציעה לנו לקרוא כתבות "שעשויות לעניין אותנו" • שוחחנו איתו בעוד פודקאסט לסטארטאפים על סיפורה של החברה - שגייסה עד היום 145 מליון דולר, מעסיקה 600 עובדים ומגישה כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ללמעלה מחצי מיליארד גולשים ברחבי העולם • האזינו
  
 
אורי להב/צילום: ענבל מרמרי
"אמא שלי אמרה: 'יש לך ילדים, צריך פרנסה, מה עכשיו סטארט-אפ'"
אורי להב, מייסד שותף ומנהל אאוטבריין ישראל, התארח בסדרת האירועים על "תשוקה וקריירה" במרכז האקדמי פרס • הוא שוחח עם דרור גלוברמן על הדרך האישית והמקצועית שעבר. צפו בראיון
  
 
ירון גלאי/ צילום: תמר מצפי
אאוטבריין עוברת ארגון מחדש ומכחישה טענות על ירידה בפעילות
בשיחה עם "גלובס" אומר איתן גלאי, שיוביל מעתה את הפעילות הבינלאומית של חברת המלצות התוכן: "צמחנו בצורה יפה השנה, היקף העובדים גדל ב-30%" • השיקה שני מוצרים חדשים שנועדו להתחרות ברשתות החברתיות
  
 
ירון גלאי / צילום: נועם גלאי
ירון גלאי מבטיח לשחרר את כלי התקשורת מהתלות בפייסבוק
שווי של מיליארד דולר? "הערכות שווי בחברות פרטיות הן די קשקוש" • שמועות על ניסיון להזיז אותו מתפקידו? "היוזמה למנות מנכ"ל משותף הייתה שלי" • מיזוג עם טאבולה? "מעריך שזה לעולם לא יקרה" • ירון גלאי, ממייסדי אאוטבריין, משיק מיזם שמבטיח לשחרר את התקשורת מהתלות בפייסבוק
  
 
ירון גלאי ודיוויד קוסטמן / צילום: נעם גלאי
דיוויד קוסטמן מונה למנכ"ל משותף באאוטבריין
קוסטמן מכהן בדירקטוריון החברה משנת 2014 וינהל את אאוטבריין יחד עם ירון גלאי
  
 
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי
אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית
המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם
  
 
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ
חברת המלצת התכנים אאוטבריין מקצצת 4% מכוח האדם שלה
החברה מוותרת על חלק מהכלים שנועדו לסייע לעורכי אתרים, ומתמקדת במסחר אוטומטי במדיה - באמצעות תוכנה
  
 
אבי בן טל / צילום: ירון ברנר
טאבולה תחליף את אאוטבריין בהמלצות תוכן לגולש ב-ynet
מדובר בהישג משמעותי, שכן שיתוף-הפעולה מקנה לטאבולה את השליטה בתחום קידום התוכן בשני האתרים הגדולים בישראל: וואלה ו-ynet
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק
מחקר: מה אנחנו קוראים - ומה אנחנו משתפים בפייסבוק?
מחקר שנערך על ידי אאוטבריין סרק כ-2 מיליארד צפיות בכתבות, כדי לבדוק האם התוכן ברשתות החברתיות אכן מייצג באורח מדויק את מה שמעניין את הקוראים ■ יש תשובה חד משמעית
  
 

   123    >

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988