אוטוטק בחדשות

סוכן חדשות
 
טכנולוגיות רכב / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
האם הסכסוך בין המעצמות הגדולות יגלוש לענף האוטו-טק הישראלי
חלק לא מבוטל מהטכנולוגיות המפותחות באוטו–טק הישראלי מוגדר כ"טכנולוגיה דו–צדדית", כזו שיכולה לשנות את חוקי המשחק גם בשוק הצבאי • הרגולטורים שרואים את ההשקעות זורמות, לא פועלים במרץ למנוע זליגה • כעת זה עשוי להשתנות בשל הלחץ האמריקני לחסום את הסינים
  
 
עובדי ההייטק / צילום: Shutterstock
סטארט-אפ האוטו-טק Brodmann17 גייס 11 מיליון דולר
בסבב גיוס A השתתפו, בין השאר, OWRCROWD, מניב מובילטי וקרן ההשקעות נקסט של סמסונג • החברה פיתחה אלגוריתמים ללמידה עמוקה עבור רכב אוטונומי, שזקוקים לכוח עיבוד נמוך
  
 
הרכבים הסיניים / צילום: רויטרסKim Kyung Hoon
היבוא קרוב מתמיד: הרכבים הסינים בדרך לישראל, טייק 2?
החלפת הקידומת לעשור הבא לא תהיה סמלית בלבד בענף הרכב הישראלי • מתחת לפני השטח מבשילים כבר היום תהליכים שעשויים לשנות את המפה התחרותית • המרכזי שבהם: יבוא הרכב הסיני שנראה קרוב מתמיד, בין היתר בזכות זיהוי הפוטנציאל הישראלי כמעצמת אוטו-טק
  
 
אלקטריאון / צילום: סטודיו בילרדיש
כביש חכם וחם: מניית אלקטריאון זינקה ב-250% מתחילת 2019 לשווי של יותר מחצי מיליארד שקל
החברה מבית ינאי מפתחת טכנולוגיה לטעינה אלחוטית של כלי רכב חשמליים בזמן נסיעה • אנליזה של פרוסט אנד סוליבן מעריכה שהשוק העולמי עולה על 35 מיליארד דולר, אך מציינת שהתחרות בו גבוהה, ולפחות 17 חברות נמצאות בשלבי פיתוח ובדיקות • האנליסטים צופים כי החברה תתחיל לרשום הכנסות השנה ותעבור לרווח תפעולי של 2.7 מיליון דולר ב-2021
  
 
קורטיקה בינה מלאכותית למכוניות / צילום: יחצ
האם טכנולוגיה ישראלית תיקח את חברת טויוטה אל הרכב האוטונומי?
שיתוף הפעולה בין חברת הבינה המלאכותית הישראלית קורטיקה לבין הספקית היפנית הגדולה Renesas יציב ככל הנראה טכנולוגיית אוטו-טק ישראלית במרכז "המוח" של הרכב האוטונומי העתידי של טויוטה • בעזרתה של קורטיקה, טויוטה יכולה גם לאתגר את השליטה של אינטל ומובילאיי בשוק הרווחי של מערכות סיוע לנהג
  
 
מייק מייברי/ צילום: יחצ
"רכב אוטונומי? אנשים ימשיכו לנהוג במכוניות ב-10 השנים הבאות לפחות"
למה אנחנו לא מחקים את המוח האנושי, האם בינה מלאכותית תוכל להתמודד עם כאוס, ומתי נוכל להשתמש במחשוב קוונטי • מייק מייברי, סמנכ"ל הטכנולוגיה של אינטל, מדבר בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל" על האתגרים של הטכנולוגיות החדשניות ומסביר: "הבינה המלאכותית מוגבלת, בין השאר בגלל האופן שבו בנינו אותה"
  
 
אמנון שעשוע/ צילום: Walden Kirsch/Intel Corporation
מובילאיי: פחות רכב אוטונומי, יותר מערכות בטיחות חכמות
המצגת השנתית של פרופ' אמנון שעשוע בתערוכת CES היא המקבילה האוטו-טקית של "נאום מצב האומה" הנשיאותי • השנה כמעט לא הוזכר במצגת "רכב ללא נהג", ובמקומו סומנו כיוונים עסקיים חדשים ורווחיים • וגם: למה במובילאיי לא אוהבים לפרגן לחברות ישראליות אחרות בתחום?
  
 
אלון מאסק, מייסד טסלה / צילום: Reuters, Toru Hanai
שדרוג מערכות ברכבי טסלה: יעקבו אחריכם כמו חיית מחמד ויחנו את עצמם
"כנראה שנשחרר תוכנה לגישה מוקדמת לחלק מרוכשי הרכבים עם המערכת. זה הזוי!", כך צייץ היום יו"ר טסלה אלון מאסק • השדרוג יהיה זמין לכל רכבי החברה שיצאו בשנתיים האחרונות
  
 
מנהל המחקר של טויוטה, גיל פראט, מציג בתערוכה את המערכת החדשה שלה למניעת תאונות/ צילום: רויטרס steve
המסר מלאס וגאס: רכב אוטונומי לחלוטין נראה רחוק מבעבר
תעשיית הרכב לא ויתרה על חזון "רכב ללא נהג", אבל אם לשפוט עפ"י תערוכת האלקטרוניקה הבינלאומית CES 2019 שנפתחה השבוע, היא בהחלט לוחצת על הבלמים • חברות הרכב מעדיפות להתמקד בתחומים נוצצים פחות, כמו מערכות בטיחות לרכב, שמכניסים הרבה יותר
  
 
 מוכנית עם רשת אלחוטית - WirelessCar  / צילום: shutterstock
פולקסווגן רוכשת מוולבו את השליטה בשירות WirelessCar
פולקסווגן תרכוש 75.1% מהמניות של WirelessCar תמורת 122 מיליון דולר • שירות WirelessCar מפתח שירותים דיגיטליים כמו חיובים ושירותי בטיחות הכוללים בלימת חירום עבור לקוחות כמו יגואר, לנד רובר, דיימלר וניסן
  
 
אינוביז/ צילום: יחצ
אינוויז, מפתחת מערכת רדאר לייזר לתעשיית הרכב, מתרחבת גלובלית

החברה פתחה משרדים בסין, גרמניה, ארצות הברית ויפן, נכנסת לשווקים חדשים וגייסה את מנכ"לית מובילאיי בסין לשעבר

  
 
הרכב האוטונומי של ווימו ברחובות סן פרנסיסקו / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
רכב אוטונומי: הטכנולוגיה כבר כאן, הרגולציה לא
המכשול הגדול ביותר שניצב בפניי הרכב האוטונומי אינו חסמים טכנולוגיים, אלא מבוך הרגולציה באירופה ובארה"ב • הסדרת התחום תלויה כעת במלחמות לובי שמנהלות חברות ענק שרוצות לקדם את הטכנולוגיות הספציפיות שלהן דרך חקיקה - ועל הדרך לחסום את המתחרות
  
 
טכנולוגיות רכב / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
עוקפת מימין: סקודה מעמיקה את פעילותה בזירת האוטו-טק הישראלית

חממת הטכנולוגיות "DIGILAB" של סקודה מודיעה על שת"פ עם שלוש חברות סטארט-אפ

  
 
הרבט דיס, מנכ"ל פולקסווגן,/ צילום: יחצ
פולקסווגן בגרסת ההייטק: כך משנה ענקית הרכב את תרבות העבודה שלה
המלצות על מבצעים במפגש הבוקר, ישיבה בעמידה ועבודה ללא היררכיה - מעבדת החדשנות של פולקסווגן אימצה פורמט עבודה שאמור לעזור לה להדביק את קצב השינויים הטכנולוגיים בתעשייה • גל בכור, ישראלי בן 25 שעובד במעבדה כמנהל מוצר, מספר איך נראה מבפנים הניסיון של ענקית הרכב להפוך להייטק
  
 
הדמיית Viper של אדאסקיי / באדיבות החברה
חברה מד. קוריאה תשקיע 20 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי AdaSky

במסגרת ההסכם החברה הקוריאנית תתמוך בייצור המוצרים של אדאסקיי ובמערך השיווק שלה באסיה • אדאסקיי מפתחת חיישן ראייה תרמי המסוגל לאתר בני אדם, עצמים וסכנות שונות בסביבת המכונית האוטונומית

  
 
מפעל של אאודי / צילום: רויטרס
אאודי בוחנת הקמת מרכז מחקר ופיתוח לרכב אוטונומי בישראל
המרכז צפוי להתמקד בתחום מערכות לסיוע בנהיגה ובבטיחות (ADAS) ועשוי לרכוש חברות ישראליות קיימות • הפעילות צפויה להתבצע באמצעות חברת AID שהוקמה בשנה שעברה על ידי קונצרן פולקסווגן
  
 

   1234    >

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4