אולד ספייס בחדשות

סוכן חדשות
 
ניתוח מיוחד: מה השתבש באסטרטגיה של P&G בישראל?
מתחילת השנה P&G הורידה מהמדפים 4 מותגים (הרבל אסנס, נטורלה, קרסט ו-Swiffer), עתיד המותגים לנור ואולד ספייס לא ברור, וגם ההשקות של משחת שיניים אורל B וטבליות Fairy לא עוברות חלק ■ מה קורה בענקית מוצרי הצריכה?
  
 
הצ'ארמר שכבש את העולם בפרסומת לאולד ספייס מדבר
הוא שולט בהיסטוריה של הנאציזם, מעריץ את סטנלי קובריק ומחזיק בהשקפות מוצקות על היחסים הבין-גזעיים ■ ראיון עם איזייה מוסטפא
  
 
אייזיה מוסטפא, הפרזנטור של אולד ספייס, יוביל קמפיין לבירה מכבי
מוסטפא יגיע לישראל לצילומי הקמפיין ■ החברה תשקיע במהלך 2 מיליון שקל
  
 
הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל
אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן
  
 
פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את המותג אולד ספייס
‎‎המותג, המוביל את שוק הדיאודורנטים בארה"ב, התפרסם בין היתר בזכות קמפיין "הגבר על הסוס"‏ - תחת הסלוגן "‏Smell like a man, man‏"
  
 
צרו איתנו קשר *5988