העדכון מוסיף יכולות של ריבוי משימות (מולטי טאסקינג) ל-iPad, יכולת שכבר היתה קיימת ב-iPhobe ואשר באפשרותה להפעיל מספר יישומים במקביל
בניסיון להראות נוכחות בתחום התוכן הסלולרי ולהתחרות ב-OVI, ב-App Store ובאנדרואיד מרקט - פרטנר ופלאפון משיקות חנות יישומים שיינתנו בחינם או בתשלום
בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה כי לבזק, HOT ו-yes ממתינים פחות מאשר לחברות הסלולר ■ 7 דקות המתנה במוקד אורנג' ■ המענה המהיר ביותר - בטריפל סי ובאקספון
הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית
מכשיר הדגל של חברת סמסונג יושק בפלאפון עוד כמה שבועות ■ ו"זוכה להצלחה בשוק מכשירי הסמאטרפון העולמי עם היקף מכירות של למעלה מ-5 מיליון מכשירים מאז יוני 2010"
מסכמת תחרות בת 3 חודשים במסגרתה העלו אמנים רוסים לרשת כ-6,300 יצירות אמנות ■ קדמי: "מדובר בפעילות תדמיתית שנועדה ליצור קרבה רגשית של המותג לקהל דובר הרוסית"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר מזה שנתיים וחצי
מה אפשר לעשות כאשר אחרי חתימת העסקה עם חברת הסלולר מסתבר שההבטחות הן הבטחות-סרק, שאין קליטה בבית, או שהחשבון מרקיע שחקים בשל חיובים בלתי צפויים?
מחירו של ה-iPad בגרסת ה-16 ג'יגה עם מודם סלולרי בארה"ב עומד היום על 629 דולר - 2,280 שקל ■ סלקום החלה למכור את מחשב הלוח של סמסונג - העלות 3,040 שקל
המכונית, שמחירה מתחיל ב-145 אלף שקל, תוצע בשבועיים הראשונים ללקוחות אורנג' בלבד בליווי הנחה מיוחדת
הבלוגר אביעד קדרון, שמתחזק את בלוג הטלוויזיה הפופולרי "צפניה" באתר אורנג' טיים, עוזב לאתר נענע10 ■ עם עזיבתו נותרו בפלטפורמת הבלוגים של אורנג' טיים שני כותבים בלבד
פלאפון מציעה 700 שקל למכשיר פלוס התחייבות לחבילה ■ סלקום, אורנג' ופלאפון יחלו למכור את המכשיר החל ממחר בבוקר ■ בניגוד לשנה שעברה, לא ייערכו אירוע מכירה מיוחדים בחצות
עלות צפייה בסרט תנוע מ-10 עד 15 שקל, וצפייה בפרק של תוכנית טלוויזיה תעלה 3-5 שקלים
בראש טבלת המותגים השבוע עומד הקמפיין למהלך "אורנג' BE FIRST" עם השקעה של כ-2.2 מיליון שקל, ובמקום השני - הקמפיין לחבילות אורנג' חו"ל עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל
חשבון נפש ליום כיפור: "גלובס" בודק אילו חברות מככבות בראש דירוג מספר הפניות שקיבלה המועצה לצרכנות - ומגלה שליטה של חברות הטלוויזיה והתקשורת בעשירייה הפותחת
תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"
דוחות כספייםהוטחברות סלולרחדשנות על הברחיים רומנוטכנולוגיהיוסי ניסןפרטנרקובי ישעיהורועי גולדנברג