דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > איגוד חברות הפרסום

איגוד חברות הפרסום בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
מוציאים את הקוצים: הוצגו המלצות למתווה תחרות הפרסום
המפרסמים יחזרו לשפוט ויהפכו לחלק מהגשת העבודות, ייקבע סף מינמלי של הופעות לעבודה, ישונה מבנה הקטגוריות, ולא ייבחר קמפיין השנה
  
 
קקטוס הזהב עדיין רלוונטי? "צריך להוכיח שיש ערך כלכלי לקריאייטיב"
שנה לאחר שתחרות "קקטוס הזהב" עברה המתת חסד, מנסה ההנהלה הצעירה של איגוד הפרסום להשיבה לחיים ■ עכשיו נשאר להתווכח איך רותמים מחדש את המפרסמים לתהליך, וכמה משקל צריך לתת לבחינת האפקטיביות של קמפיין
  
 
איגוד הפרסום דורש שימוע לגבי מסקנות ועדת שחם
האיגוד דורש ממועצת הרשות השנייה לקיים שימוע בנושא רכישת המדיה, וזאת לפני שייערך דיון בהמלצות ועדת שחם שאמורות להגיע להנהלה בימים הקרובים
  
 
איגוד חברות הפרסום חתם שת"פ עם ביה"ס למנהיגות יצירתית של ברלין
‏במסגרת ההסכם תצא לדרך תוכנית ייעודית לסמנכ"לי קריאייטיב, מנהלי קריאייטיב, מנכ"לי משרדי הפרסום ומנהלי שיווק
  
 
איגוד הפרסום לרשות השנייה: קיימו שימוע על המלצות ועדת שחם
באיגוד מבקשים לקבל לידם את כל הפרוטוקולים של הוועדה ואת החומרים שהוצגו בפניה בנושא רכש המדיה ■ יעקב שחם: אם ידרשו לקיים שימוע, לא אתנגד
  
 
מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2013: הענף לא מתאושש
מדד הפרסום של איגוד חברות הפרסום מאותת שגם ברבעון השלישי לא נרשמה בשורה לענף ■ ההוצאה לפרסום תקועה, הביקוש לעובדים בירידה, ומספר ההפקות החדשות לא מתרומם ■ כנראה שהציפיות לחזרה לשגרה היו מוקדמות מדי
  
 
קקטוס הזהב: איגוד הפרסום מנסה לחדש השת"פ עם איגוד השיווק
לפני 5 שנים הופסק שיתוף-הפעולה בין הצדדים, וכעת הם מנסים לגבש פורמט חדש לתחרות הפרסום הישראלית
  
 
מודי כידון: "נוחי דנקנר משלם את מחיר ההצלחה שלו"
מודי כידון מסיים קדנציה כיו"ר איגוד חברות הפרסום, נרדף ועמוס אויבים ■ בראיון ל"פירמה" הוא עונה לטענות כי נחלץ לעזרת החבר והלקוח מאי.די.בי: "אני רק מודי כידון, ואני לא יכול לעזור לנוחי דנקנר... פה בארץ יש רצון לירות בקטרים"
  
 
מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 עלה ב-7.8 נקודות
מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 משקף נתונים חיוביים: מספר הפקות הטלוויזיה עלה, הביקוש לעובדים בענף מתגבר, ההוצאה על פרסום באינטרנט גדלה, וגם הטלוויזיה מתחזקת ■ עם זאת, בשורה התחתונה ההוצאה לפרסום ירדה
  
 
יש מחליף לכידון: אמיר גיא מונה ליו"ר איגוד חברות הפרסום
המנכ"ל המשותף באדלר-חומסקי יהיה הראשון מהדור הצעיר בענף שיכהן בתפקיד ■ גיא: "האיגוד צריך להיות אקטיבי יותר ולשרת טוב יותר את הענף בפן המקצועי"
  
 
איגוד הפרסום לוועדת שחם: לקיים שימוע לפני קבלת החלטות
באיגוד מבקשים מהוועדה לתת למשרדי הפרסום זכות להישמע בהקדם ■ ועדת שחם בוחנת נושאים כגון עמלות הפרסום, כוחן של חברות המדיה וכו'
  
 
מה יהיה ההרכב החדש של הנהלת איגוד חברות הפרסום?
הבחירות ייערכו באמצע יולי ■ רוב המתמודדים הם בכירים מהדור הצעיר של הענף
  
 
יורם באומן לא יתמודד על תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום
אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, נותר המתמודד היחיד על תפקיד יו"ר האיגוד, ואם לא יהיה שינוי מפתיע הוא צפוי להיבחר פה-אחד
  
 
אמיר גיא יתמודד מול יורם באומן על יו"ר איגוד חברות הפרסום
גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מבקש להעביר את מושכות הענף לדור הצעיר ■ בעבר מונה לתפקיד יו"ר האיגוד מתמודד יחיד שעליו הוסכם מראש
  
 
מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2013 מראה נתונים מעודדים
ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים
  
 
הסתיים תהליך הגשת העבודות לתחרות אפי 2013
‎‎‏86 מהלכים יתחרו השנה בתחרות האפי, המדרגת את המותגים שהובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 115 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8