דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > איגוד חברות הפרסום

איגוד חברות הפרסום בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
מי יחליף את יחליף את מודי כידון כיו"ר איגוד חברות הפרסום?
בעוד כחודשיים צפויות להיערך בחירות באיגוד, שבהן ייבחר יו"ר חדש וכן 10 חברי הנהלה ■ גורמים בענף הפרסום לוחצים על יורם באומן להתמודד על תפקיד היו"ר
  
 
בצל המשבר: איגוד חברות הפרסום יקיים כנס בנושא העמלות
יו"ר האיגוד, מודי כידון: "ענף הפרסום מצוי במשבר המאיים על קיומו; יום העיון יטפל בסוגיה הבוערת - שיטת התגמול של משרדי הפרסום והתמורות שיחולו בה"
  
 
מדד הפרסום ברבעון השלישי: הענף רחוק מלהתאושש
למרות התאוששות קלה ברבעון השני, מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2012 מעיד על מצבו הבעייתי של הענף ■ היקפי הפרסום ירדו ב-3% ל-342 מיליון דולר
  
 
מודי כידון: "הגיע הזמן שנצא מההלם של המחאה החברתית"
יו"ר איגוד חברות הפרסום: "בשביל לזכות בנתחי שוק ולעלות בדירוגי יפעת, הפרסומאים היו מוכנים לתת הכול. הבאנו על עצמנו צניחה איומה ברווחים"
  
 
"עלינו לקעקע את תדמית החזירים שדבקה באנשי הפרסום"
חברי איגוד הפרסום נפגשו אמש בניסיון לגבש כלים לשיפור תדמיתו של הענף ולהתמודדות עם המשבר הפוקד אותו ■ תוקם ועדה לגיבוש צעדים אופרטיבים
  
 
עולה אבל לאט: מדד הפרסום מצביע על התאששות קלה בענף
היקפי הפרסום עלו מעט, מספר ההפקות בטלוויזיה נמצא בעלייה, וגם הביקוש לעובדים רשם מגמה חיובית ■ מצד שני, אפקט המחאה החברתית עדיין לא פג
  
 
ענף הפרסום ממשיך לסבול מהמחאה - אך הצניחה נבלמה
מדד הפרסום ממשיך להצביע על רמת פעילות נמוכה ברבעון האחרון ■ המפרסמים הגדילו את הפרסום, הפקות הטלוויזיה התרבו, אך מחירי הפרסום בשפל של 7 רבעונים ■ על האופטימיות מעיבה גם האפשרות של התחדשות המחאה בקיץ 2012
  
 
קקטוס הזהב 2012: כ-430 עבודות הוגשו לשיפוט
סגל השופטים יורכב מ-40 מנהלי קריאייטיב החברים באיגוד חברות הפרסום
  
 
אפקט המחאה: מדד הפרסום בישראל צנח לשפל של 5 שנים
המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?
  
 
מודי כידון: "קורא לשקיפות מלאה בשוק הפרסום והטלוויזיה"
כידון, ‎‎יו"ר איגוד חברות הפרסום, אמר את הדברים בהתייחסו להאטה בשוק הפרסום‏
  
 
קקטוס הזהב 2012: מחיר הגשת העבודות יוזל ב-25%
‎‎ועדת הקקטוס החליטה על ההוזלה בעקבות ההאטה בימים אלה בענף‏ הפרסום
  
 
מודי כידון מתייצב לצד קשת: "להקפיא את התמלוגים"
יו"ר איגוד חברות הפרסום מבקש לאפשר לזכיינית ערוץ 2 קשת לדחות תמלוגים בסך 10 מיליון שקל ל-2012, "כחלק מדאגה לטובת הענף המעסיק אלפי עובדים"
  
 
"סגירת ערוץ 10 תגרום לפגיעה קשה בענף הפרסום"
לדברי יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, סגירת ערוץ 10 תביא לעלייה דרמטית במחירי הספוטים בטלוויזיה ולכיווץ השוק - דבר שישפיע על מאות עובדים
  
 
מדד הפרסום בישראל יורד זה הרבעון השני ברציפות
הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה
  
 
מודי כידון: "מבחינת הפרסום באינטרנט אנחנו מדינת עולם שלישי"
כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"
  
 
23 משרדי פרסום ניגשו למכרז של מכללת אפקה
המכללה פרסמה מכרז פרסום פתוח, ומרבית המשרדים לא היו מודעים לכמות המשתתפים החריגה ■ איגוד חברות הפרסום: "במקומות מתוקנים מקובל שהלקוח משלם על הוצאות המכרז"
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 115 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8