איגוד חברות הפרסום בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
מדד הפרסום לרבעון השני: נקודת שיא חדשה לענף הפרסום
תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"
  
 
מודי כידון
מודי כידון
להבין טוב יותר את הגולשים
מדידת הרייטינג באינטרנט תפתח למפרסמים יכולות פילוח חדשות שטרם נראו בישראל
מפת הפרסום עומדת להשתנות בקרוב: מדידת הרייטינג באינטרנט תפתח בפני המפרסמים יכולות פילוח חדשות שטרם נראו בישראל. לפני כ-4 שנים הח...המשך
  
 
אירוע לקידום הפרסום הישראלי ייערך במסגרת פסטיבל קאן
איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יקיימו, במשותף עם קרן ישראל-צרפת, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית כחלק מאירועי הפתיחה של פסטיבל הפרסום בקאן ■ במסגרת האירוע יוצגו העבודות שזכו בקקטוס הזהב
  
 
רונית קן אישרה את הליך מדידת הרייטינג באינטרנט
הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה היום את תהליך המדידה ■ יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר ל"גלובס" כי "נתוני אמת ראשונים על תעשיית האינטרנט הישראלית יהיו כבר בחודשיים הקרובים"
  
 
מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"
קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"
  
 
לראשונה: סטודנטים יתחרו בתחרות קקטוס הזהב 2010
בתחרות יוכלו להשתתף רק סטודנטים הרשומים ללימודים בפועל ואינם מועסקים ע"י משרד פרסום ■ את פתיחת הקטגוריה יזמו "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום
  
 
המותג "קקטוס הזהב" מתרחב: מתחרות לפסטיבל פרסום
גלגולי תחרות הפרסום הישראלית לאורך השנים מעידים על יכולתה להתאים עצמה לשינויים בענף ולרוח התקופה
  
 
מנהלת הבצפר: "אנחנו נהיה חברת ההשמה של ענף הפרסום"
ורד בטש מדברת על תוכניות ההתרחבות של בית-הספר של איגוד חברות הפרסום, על אחוזי ההשמה של הבוגרים ועל המסלולים החדשים שכוללים לימודים בתחום הניו-מדיה: "יש הרבה בלגן בענף בנושא המדיה החברתית"
  
 
היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה
ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה
  
 
מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2009: סוף המיתון? ענף הפרסום בצמיחה
זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם
  
 
גם השנה: רק אנשי קריאייטיב ישראליים ישפטו בקקטוס הזהב
מדובר בהישג עבור ה"מורדים" באיגוד חברות הפרסום, שפסלו הצעה קודמת של הנהלת האיגוד להרחיב את פאנל השופטים ולשתף גם שופטים חיצוניים מתחומי התקשורת
  
 
סערה באיגוד הפרסום סביב אופי שיפוט בתחרות קקטוס הזהב
בניגוד להודעת קברניטי האיגוד לפיה הושגה הסכמה לגבי הרכב ועדת השיפוט - מהפרוטוקולים עולה כי הוועדה הציעה דווקא חלופות אחרות
  
 
"איגוד הפרסום אינו שייך לקומץ משרדים גדולים וגם לא ליו"ר"
כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?
  
 
מדד הפרסום לרבעון השני של 2009: האם הרע מכל כבר מאחורינו?
פעילות הפרסום בישראל עדיין במיתון אך מראה סימני התאוששות: ההוצאה הרבעונית לפרסום גדלה וכך גם מחירי המדיה, מספר ההפקות החדשות והביקוש לעובדים בענף - אך מספר ההפקות היקרות עדיין בירידה
  
 
בכירים בענף האינטראקטיב יבקשו מערן גפן לפרוש מאיגוד חברות הפרסום
זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית
  
 
מודי כידון לשר התקשורת: "פטור את הערוצים המסחריים מדמי זיכיון בשנתיים הקרובות"
בנאומו בטקס פרסי קקטוס הזהב אמר יו"ר איגוד חברות הפרסום, כי "במצב הכלכלי ב-2009 ו-2010 אין מספיק כסף כדי לקיים שני ערוצים מסחריים בתנאים הרגולטורים הקיימים"
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988