אייל חומסקי בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל
חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה
  
 
קבוצת אדלר-חומסקי מוכרת את אחזקותיה ב"רדיו הבירה"
באחרונה נחשף ב"גלובס" כי בין אדלר-חומסקי לבין בעלי תחנות רדיו צפון, רדיו ללא הפסקה, רדיו 99FM וחברת שפ"א נתגלע סכסוך מסחרי, במסגרתו איימו התחנות לקצץ את עמלת הפרסום של אדלר-חומסקי
  
 
בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל
אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים
  
 
תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי
הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר
  
 
הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים
יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"
  
 
חוזה לחכירת מתחם "גני שרונה" לשיפוץ מבנים טמפלרים
הקבוצה שזכתה במכרז מורכבת ממנכ"ל אזורים לשעבר, מתי דב, הפרסומאים ראובן אדלר ואייל חומסקי וקרן מידאס
  
 
מדד "משרד הפרסום של השנה" קובע: אדלר-חומסקי & ורשבסקי במקום הראשון
גלובס tv מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא
  
 
משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
  
 
מבני הטמפלרים בת"א נמכרו לאדלר-חומסקי ורוגובין ב-90 מיליון שקל
מחיר המינימום עמד על 32 מיליון שקל ■ היזמים ישקיעו עוד כ-50 מיליון שקל בשימור המבנים ■ בעוד כשבועיים יתפרסמו תוצאות המכרז למגדלי המגורים
  
 
דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
  
 
הגוש החוסם של חומסקי ויוניוב
גם אם הממונה תטרפד את Group M, היא תצטרך לבדוק את פורמט יוניברסל מקאן
  
 
המודל של אדלר-חומסקי לסטארט-אפים: ייעוץ, שיווק והפצה תמורת אחזקות
בזמן שסטארט-אפים מחפשים מקורות מימון, צצים מודלים חדשים שמציעים להן מגוון שירותים ■ גריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי הקים את חברת G-Factor, שמציעה מודל הכולל ייעוץ בשיווק, הפצה ולעתים גם מימון
  
 
אורן יוניוב ואייל חומסקי יקימו חברת רכש מדיה בפורמט Group M
Group M מאגדת את רכש המדיה של כל החברות מקבוצת WPP ואחראית על 20% מרכש המדיה בעולם ■ יוניוב מנהל מגעים עם Group M כדי לייצגה בישראל ■ אם תוקם - תהיה זו חברת רכש המדיה הגדולה בישראל
  
 
קבוצת הפרסום אדלר-חומסקי מקימה חברה לקשרי ממשל
החברה, שתפעל כמשרד עצמאי ונפרד ממשרד הפרסום, תוקם בשיתוף משה רונן, יועץ התקשורת של אהוד ברק
  
 
מינגלינג בקקטוס הזהב: מי הגיע, מי לא הגיע ואיזה קוצים נשלפו
בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן
  
 
ערוץ 9 על המדף: אפריקה ישראל ולבייב מעוניינים למכור; אדלר-חומסקי מתעניינים ברכישה
אחרי 7 שנות פעילות, אפריקה ישראל ולב לבייב רוצים למכור את מניותיהם בערוץ הייעודי ברוסית ■ אחד המתעניינים ברכישה הוא משרד הפרסום אדלר-חומסקי ■ ערוץ 9 הפסיד עשרות מיליוני דולרים מאז הקמתו
  
 

<    1234    >

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988