קמעונאית המזון שבהובלת אייל רביד מציגה גידול של 38% בהכנסות הרבעון שהסתכמו ב-616 מיליון שקל; הרווח הנקי נסק ב-70% ל-16 מיליון שקל הודות לפתיחת סניפים חדשים והשלכות משבר הקורונה • הפדיון בחנויות הזהות של הרשת גדל ב-11.6%, קצב גבוה מהממוצע בשוק המזון
ההכנסות של רשת המזון שבשליטת אייל רביד גדלו ב-35% ל-592 מיליון שקל והרווח הנקי צמח ב-51% ל-13 מיליון שקל • גידול בפדיון החנויות הזהות של 10.6%
הרשת מציעה כרטיס לטעינת מזון עד 10,000 שקל ברשת ומבטיחה – ללא עמלת רישום וללא ריבית • הכרטיס יוטען ב-12 תשלומים ללא ריבית כשהרשת סופגת עלויות אך גם מבטיחה לעצמה מחזור שנה קדימה • אייל רביד: "כשאני רואה את המתחרים מציעים הלוואות לכל דורש אני פשוט נחרד"
ככל הידוע, משרד הבריאות טרם אישר את הקמת חווה הקנאביס המתוכננת • לצד קיטון ברווח הנקי, רשת הסופרמרקטים של אייל רביד רשמה גידול של 4.8% במכירות הרבעון השלישי, שהסתכמו ב-447 מיליון שקל
עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת שביצע ביתן בחודש שעבר, במסגרתה מכר 7 סניפים לרשת פרשמרקט ב-110 מיליון שקל • מבחינת ויקטורי, העסקה מאפשרת לה להגדיל בין-לילה את מספר סניפיה ב-10%
רשת קמעונאות המזון שבשליטת אייל רביד הציגה גידול של 6.5% בהכנסות הרבעון השני, שהסתכמו בכ-447 מיליון שקל
קמעונאית האונליין תחל לבצע משלוחים מסניפי רשת ויקטורי שלה פריסה ארצית • להערכת קוויק, היקף המכירות השנתיות שלה ברשת המזון יעמוד על כ-50 מיליון שקל בשנה • מבחינת ויקטורי מדובר בהזדמנות להתחזק באונליין מבלי לבצע השקעות בהרחבת המערך הלוגיסטי או במחסנים אוטומטיים
ויקטורי תרכוש מידי שרון ורעות קומרז מכפר אחים 50% מחברה הפועלת בתחום הקנאביס הרפואי תמורת הקצאת מניות בשווי 20 מיליון שקל • זו הפעם הראשונה שבה גורם קמעונאי בישראל משקיע בתחום הקנאביס באופן ישיר
עליית מחירי מוצרי המזון בחודשים האחרונים סייעה לרשת ויקטורי לרשום ב-2018 צמיחה של 4.2% בהכנסות ל-1.7 מיליארד שקל • המנכ"ל אייל רביד: "הרשת תחצה השנה רף של 50 סניפים; השוק לא פשוט, וב-2019 יהיו עוד קונסולידציות"
רביד, מבעלי השליטה ברשת ויקטורי, זומן לחקירה בדצמבר 2018 ברשות התחרות על רקע חשש כי אותת למתחרות לגבי המדיניות שינקוט בנוגע לעליית מחירים של ספקים • ואולם הבוקר קיבל רביד הודעה כי הוחלט לסגור את תיק החקירה נגדו, וזאת מחוסר ראיות
אייל רביד, מנכ"ל רשת השיווק ויקטורי ומבעלי השליטה בה, טוען כי "התוצאה של מיזוג עם רמי לוי היא ריכוזיות גבוהה מאוד באזור ירושלים וכן שווי משקל מתואם בין רמי לוי לשופרסל שיחזיקו בנתח שוק משותף של כ-70%" • עוד הוא טוען כי "מיזוג של קואופ עם זול ובגדול מחסל את התחרות בשכונות עצמן"
ברשות ההגבלים התעורר חשד כי בראיון שנתן רביד בשבוע שעבר למוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות", הוא סימן למתחרותיו כי אם הן יעלו מחירים, גם הוא צפוי לעשות זאת • רביד צוטט אומר כי "לא אאשר לאף ספק עליית מחירים – אלא אם שופרסל ורמי לוי אישרו לו לפניי"
הרגולציה חונקת? "אנחנו כבר תלויים, אני מחכה שישחטו אותנו עד הסוף" • הר מזומנים? "אנחנו מחפשים עסקאות בתחום קמעונאות המזון" • מכירות באינטרנט? "אם לא נרוויח, לא נהיה שם" • אייל רביד, מנכ״ל ויקטורי והילד הרע של עולם הקמעונאות, משתתף בפודקאסט שוק ההון של "גלובס", "כיסא מנהלים"
רשת השיווק רשמה עלייה של 10% ברווח הגולמי לאחר שנהנתה משיפור בתנאי הסחר • הרווח הנקי ירד ב-20% ל-9 מיליון שקל, וזאת בשל רווח הון חד-פעמי של 5 מיליון שקל ברבעון המקביל
בית ההשקעות אי.בי.אי ציין כי בעוד המתחרות שופרסל ורמי לוי עסוקות בהתרחבות לתחומים חדשים ויקטורי צפויה להמשיך ולהתמקד בפעילות המסורתית • בשורות טובות לוויקטורי גם בגזרת החוב: על רקע שיפור בפרופיל הפיננסי של רשת המזון, העלתה חברת מידרוג את דירוג האג"ח שלה בדרגה אחת, מ-A3 ל-A2
המחלקה הטבעונית, שתמכור מאות מוצרים בקטגוריות שונות, מצטרפת למחלקת מוצרים ייעודית נוספת שקיימת ברשת, למוצרי נטולי גלוטן • לדברי בעלי הרשת אייל רביד, ברבעון הראשון של 2018 צמחה הפעילות של ויקטורי בתחום המוצרים הטבעוניים ב-49% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
אלונה ברקתבאר שבעדוחות כספייםהלוואותהעלמת מסכופר מסקמעונאותרשות המסיםרשת ויקטורירשתות שיווק