איפור בחדשות

סוכן חדשות
 
חברת הקוסמטיקה בנפיט / שאטרסטוק
מותג הקומסטיקה בנפיט מסן פרנסיסקו מגיע לישראל
המוצרים יחלו להימכר בחנויות הדיוטי פרי החל מחודש יוני, ומחיריהם עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה • בנפיט חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy
  
 
חנות קיקו מילאנו / צילום: שני מוזס.
מותג איפור הלואו קוסט האיטלקי נחת בקניון איילון: "קיקו מילאנו הוא קרולינה למקה של הביוטי"
מותג האיפור האיטלקי, שהביאה לישראל קבוצת קסטרו-הודיס, מציע 1,200 פריטים במחירי לואו קוסט שנעים בין 10 שקלים לפריט הזול ביותר ועד 160 שקל לפריט הכי יקר • החנות טרם ערכה השקה רשמית - מה שלא מנע מלקוחות סקרניות להסתער פנימה כבר בשעות הבוקר המוקדמות
  
 
סניף של סופר פארם / צילום: יח"צ
סופר-פארם תשקיע 20 מיליון שקל בסניפים: "נסגור סניף שלא יהיה רווחי בתוך 3 שנים"
הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת
  
 
וירג'ין אטלנטיק / צילום: יחצ
חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק שוברת את החוקים: לא תחייב דיילות להתאפר
מדובר בשבירת חוקים שנהוגים מזה שנים בענף התעופה, ואם לא די בכך - הדיילות יוכלו גם ללבוש מכנסיים במסגרת מדי החברה שלהן • גימיק ליום האישה?
  
 
איפור / שאטרסטוק
לוריאל נכנסת לעולם הלואו קוסט: מותג האיפור NYX בדרך לישראל
המותג האמריקאי, שידוע במחיריו הנוחים, צפוי להימכר ברשתות הפארם ולא באמצעות חנויות עצמאיות • לוריאל ישראל בתגובה: "האסטרטגיה שלנו היא לבחון באופן שוטף את הרחבת פורטפוליו המותגים המשווקים בארץ"
  
 
חנות מאק/ צילום: shutterstock
אסתי לאודר ישראל מהדקת חיבור עם סופר פארם: לראשונה מוצרי מאק יימכרו ברשת הפארם
החל מעוד חודשיים יימכרו מוצרי מאק באמצעות עמדת פופ-אפ בסניף של סופר-פארם בקריית אונו לתקופה של 6 שבועות • בענף מעריכים כי שיתוף הפעולה יורחב גם לסניפים נוספים • עד היום נמכרו מוצרי מאק בישראל באופן בלעדי בחנויות הרשת
  
 
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano
חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות
  
 
מוצרי בובי בראון / צילום: יח"צ
המותג בובי בראון משיק אתר עברי ויימכר בסופר-פארם
אתר האינטרנט הישראלי של מותג האיפור בובי בראון פעל בשבועות האחרונים במסגרת השקה שקטה, וכעת הוא עולה לאוויר רשמית ■ והמחירים? לרוב יקרים יותר מאשר באתר בארה"ב
  
 
סניף סופרפארם / צלם: יחצ
סופר פארם תשיק מותג איפור עצמאי
המותג "מילוקה" MILUCCA ייכנס בחודשים הקרובים ל-230 סניפי הרשת (ולאתר) כשהתכנית של סופר פארם היא לפתוח בעתיד חנויות "מונו-ברנד" ובעתיד אף לצאת עם המותג לחו"ל ■  על רקע זה מצמצמת הרשת את מצבת דיילות הקוסמטיקה
  
 
KIKO MILANO  / צילום: יחצ
קסטרו-הודיס תחל למכור את מותג האיפור Kiko בישראל?
לאחר מכרז שקיימה רשת האיפור הנחשקת KIKO MILANO, עליו דווח לאחרונה, קבוצת קסטרו-הודיס זכתה בזיכיון להבאת הרשת האיטלקית לישראל
  
 
איציק אברכהן / צילום: תמר מצפי
לקראת ההכרעה בעסקת ניו-פארם: שופרסל משיקה מותג איפור
לא ממתינה להחלטת רשות ההגבלים: שבוע לפני המועד הסופי להכרעה בעסקת שופרסל-ניו-פארם, שופרסל משיקה מותג איפור שיימכר באופן בלעדי בסניפיה, בשת"פ עם בלוגרית האיפור אשלי וקסמן-בקשי
  
 
אורן הולצמן  / אבי ולדמן
תאגיד LVMH רכש 36% מחברת האיפור איל מקיאג' ב-34 מ' ד'
החברה נמצאת בבעלות היזם אורן הולצמן מאז 2013 ■ מטרת ההשקעה היא להתרחב לארה"ב, ולכן מצד הרשת נעשתה פנייה רק לקרנות אמריקאיות ■ כעת מתוכנן להחדיר את המותג בעשרות חנויות, וחנות ראשונה צפויה להיפתח בניו-יורק כבר בתחילת 2018
  
 
מותג האיפור סמאשבוקס / צילום: שאולי לנדנר
חנות ראשונה בישראל למותג האיפור המקצועי Smashbox
החנות נפתחה בקניון TLV FASHION MALL בהשקעה של 2 מיליון שקל ■ המותג ימשיך להימכר גם ברשת אפריל, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים ייעודיים בקניונים
  
 
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
רשת הקוסמטיקה KIKO MILANO בדרך לישראל
את הזיכיון צפויה לקבל קבוצת מאניה גרופ, והיא תפתח בהדרגה 20 חנויות של המותג, רובן בקניונים ■ טווח המחירים של המותג נחשב נמוך-בינוני, ותג המחיר בשקלים ישפיע על מידת ההצלחה
  
 
איפור של מקס פקטור / צילום: יחצ
אחרי 37 שנות היעדרות: מותג האיפור מקס פקטור חוזר לישראל
ישווק ע"י לילית קוסמטיקה ■ ההשקעה בהבאת המותג לישראל מסתכמת ב-2 מיליון שקל, והצפי של החברה הוא להגיע ליעד מכירות בהיקף של 15 מיליון שקל עד לסוף השנה
  
 
קוסמטיקה / צלם: תמר מצפי
דאודורנט בישראל יקר ב-62% מהמחיר הממוצע ב-OECD
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת החלה לדון בפרק מתוך חוק ההסדרים העוסק באסדרת מחירי מוצרים בענף התמרוקים, לצורך הגברת התחרות והורדת מחירים
  
 

   1234    >

   נמצאו 56 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4