איש השיווק של החודש בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
איש השיווק של פברואר: גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלי עדן טבע מרקט
התואר הוענק לפרוביזור עקב ההתרחבות של רשת המזון האורגני לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת
  
 
מנכ"ל ערוץ 24 צביקה ליבליך הוא איש השיווק של ינואר
איגוד השיווק הישראלי העניק לליבליך את התואר לאור ההשקה המחודשת והמוצלחת של ערוץ 24
  
 
איש השיווק של החודש: גל שולמן מהנקל ישראל
התואר הוענק לשולמן בעקבות המהלך להשקת ג'ל הכביסה של Persil והפיכתו למותג המוביל מבין תכשירי הכביסה באריזות של עד 3 ק"ג
  
 
דני טרגן, מנכ"ל תמי 4, נבחר לאיש השיווק של אוקטובר
התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים
  
 
איש השיווק של ספטמבר: רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה
לוי זכה בתואר לאחר שביצע שורה של מהלכים שיווקיים שהשפיעו על שוק רשתות המזון ואילצו את המתחרים להגיב בהוזלות ובמבצעים
  
 
חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", הוא איש השיווק של חודש אוגוסט
מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"
  
 
איש השיווק של יולי: הלל פרטוק, דובר עיריית תל-אביב
פרטוק הוא האיש שמאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה לתל-אביב וחבר בועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים, תוכנם ומועד קיומם
  
 
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, נבחר לאיש השיווק של יוני
בהט עומד מאחורי מהלך "yes stars" שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לצד הגדלת היקף החדירה של yesMax
  
 
איש השיווק של אפריל: עמית לבני, ראש אגף השיווק באל-על
לבני נבחר בשל השינוי שביצע במכירות המקוונות של אל-על שהתבטאו במהלכים שהביאו לגידול במכירות המקוונות של החברה, שהגיעו ב-2008 ל-230 מיליון שקל - פי 100 מהמכירות ב-2005
  
 
איש השיווק של ינואר: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק
גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק שהחל בדצמבר 2007, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמה "בזק הכי טוב בבית"
  
 

<    123   

   נמצאו 42 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988