אליקים הרמן

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 
דני אליקים / צילום: יחצ
Y&R | לפני כולם

Y&R נגד פרסום אליקים: ביקש מביהמ"ש צו מניעה

המשרד מקבוצת WPP מבקש להורות לאליקים לא לטפל בלקוחות שהעביר אליהם במסגרת פעילותו ב-Y&R ישראל ■ אליקים: "האשמות המשרד - שקרים מצוצים מהאצבע" 

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2015

תקציב הפרסום של ZER4U עבר לפרסום AVRAHAM

חברת ZER4U פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון

שירות גלובס 03.01.2013
אליקים הרמן | לפני כולם

תקציב רשת נעלי SCOOP עוזב את אליקים-הרמן

רשת SCOOP מעבירה את תקציב הפרסום למשרד קטן בשם S.T.ART UP

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2012
אליקים הרמן | לפני כולם

גולן נהרדעא עוזב את משרד הפרסום אליקים-הרמן

‎‎נהרדעא אמור היה לפתח במשרד מחלקת אופנה, אך לדברי דני אליקים המהלך כשל, והם החליטו לפטר את נהרדעא ולפרק את השותפות‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.08.2012

עדי נוימן תוביל קמפיין למותג ליה לונדון תמורת כ-100 אלף שקל

הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה, באמצעות אליקים-הרמן-נהרדע, עולה בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 21.06.2010

מותג מוצרי החשמל smeg מעלה קמפיין חדש בהשקעה של מיליון שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדעא, כולל עיתונות, שילוט חוצות וקמפיין גרילה

שירות גלובס‏ 31.03.2010

הדוגמנית אלכסנדרה בורמן תוביל קמפיין לנעלי MARKO תמורת כ-100 אלף שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדע. כולל קטלוג שיופץ ב-100 אלף עותקים ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים לנשים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 16.02.2010

בוניטה מפסיקה את ההתקשרות עם אליקים-הרמן&נהרדעא

ככל הנראה, רשת האופנה תחזור לפרסם באופן עצמאי ללא משרד פרסום ■ היקף הפרסום של בוניטה ב-2009 עמד על כ-1.2 מיליון דולר

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 16.02.2010

אליקים-הרמן-נהרדעא יטפל בתקציב המותג smeg ובחברת האלקטרוניקה גולן ווסט ליין

היקף תקציב הפרסום יעמוד על 1.5 מיליון שקל ■ לאחרונה קיבל המשרד גם את תקציב רשת האופנה אירית ואקססורייז לונדון

שירות גלובס‏ 04.02.2010

יורו ישראל יטפל בתקציב הפרסום של אגד

המשרד טיפל בשנים האחרונות בתקציב יחסי הציבור של אגד ובפרסום של החברות-הבנות ■ תקציב הפרסום של אגד מטופל מזה מספר שנים בידי אליקים-הרמן

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2010

תקציב הפרסום של גיבור סברינה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של חברת ההלבשה התחתונה לשנת 2010 יעמוד על 4 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בידי אליקים-הרמן-נהרדע

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2010

רשת To Go מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2009

נינה ואן ברי תוביל קמפיין לאופנת STATUS עבור סכום מדווח של 70 אלף דולר

תחליף את מורן אטיאס, הפרזנטורית הקודמת של הרשת ■ הקמפיין יעלה באמצעות אליקים-הרמן&נהרדעא

שירות גלובס‏ 10.09.2009

קרוקר מעבירה את תקציב הפרסום לאליקים-הרמן&נהרדעא

היקף התקציב של חברת האופנה מוערך בכ-4 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2009

האם תקציב הפרסום של אופנת CELIO יעזוב את מקאן בוטיק?

התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2009

אליקים-הרמן זכה בתקציב המיתוג והפרסום של בית ההשקעות הדס ארזים

היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ; הדס ארזים הינו "בוטיק" השקעות המתמחה בהשקעות פנסיוניות

שירות גלובס 27.01.2009

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988