אמון הציבור בחדשות

סוכן חדשות
 
דרור פויר/ צילום: יונתן בלוםדרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
לא צריך להתרגש מכל הנתניהו והגנץ והליברמן האלה
הימים ימי חוסר אמון - אנשים לא מאמינים לפוליטיקאים, לבנקאים, לשוטרים, לגנרלים, לשופטים, לפרקליטים ולעיתונאים • אז נכון שעכשיו קצת קשה, ילדים, אבל ככה זה תמיד בימים הראשונים של הטלת הספק
א. והימים ימי חוסר אמון. נדמה שזה פחות או יותר הנושא היחיד בישראל של שלהי העשור השני של האלף השלישי שרובנו יכולים להסכים עליו, כלו...המשך
  
 
פרופ' דן אריאלי בוועידת ישראל לעסקים \ צילום: איל יצהר
פרופ' דן אריאלי: "נקמה היא כמו משטרה ובית משפט ביחד"
כך אמר היום פרופ' דן אריאלי, מומחה בכלכלה התנהגותית באוניברסיטת דיוק, בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • "חברה שיכולה להבטיח לצרכנים שאם לא אתנהג יפה אאפשר לכם לנקום בי. זה דבר שיוצר אמון"
  
 
אוריאל לין / צילום: אוריה תדמור
האם בקרוב תחול רגולציה וולונטרית על פרסום מזון מזיק?
כשברקע הכוונה לחוקק חוק המגביל פרסום של מזון מזיק, איגוד לשכות המסחר פנה למשרד הבריאות בהצעה להחיל על היבואנים רגולציה עצמית שתיאכף ע"י ארגון "אמון הציבור" • המשמעות: יבואני המזון יגבילו את הפרסום של מזון מזיק לילדים מתחת לגיל 12 בכלל ערוצי המדיה • שמות היבואנים שיפרו את הכללים - יפורסמו; במקרים חריגים התלונה תועבר לרגולטור הרלוונטי
  
 
אביחי מנדלבליט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיבעו
עו"ד אסף רוזנברג
אמון הציבור באכיפת החוק
הציבור נושא עיניו למשרתי הציבור, והתנהלותם היא זו שבונה את אמון הציבור
"אמון הציבור". בתקופה האחרונה נוצר הרושם שצמד מילים אלה, שזכה לעשרות אזכורים בפסקי דין של בית המשפט העליון, שמהווה הצדקה להחלטות ו...המשך
  
 
שלטי חוצות של בחירות רשויות מקומיות / צילום: איל יצהר
בג"ץ למדינה: מדוע אין חובת מכרזים על תאגידים עירוניים?
השופטים הוציאו צו על-תנאי נגד המדינה בעתירה של ארגון אמון הציבור, שאליה הצטרפה התאחדות בוני הארץ • בדיון לפני 3 חודשים קבע ביהמ"ש כי על המדינה לעדכן כיצד תקדם את התקנות עד תחילת מארס, אך שר הפנים טרם התקין את התקנות
  
 
אביחי מנדלבליט / צילום:  מרק ישראל סלם - ג'רוזלם פוסט
פנייה ליועמ"ש: מנע הטעיית הצרכנים מצד אתר בוקינג
התאחדות המלונות, התאחדות משרדי הנסיעות וארגון אמון הציבור קוראים להתערבות מיידית של אביחי מנדלבליט ■ הארגונים טוענים כי אתר Booking ואתרי הזמנות בינ"ל אחרים אינם מוסיפים למחיר המוצג לצרכן את רכיב המע"מ ■ לטענת בוקינג "מאחר ורק אזרחי ישראל נדרשים לשלם 17% מע"מ כאשר הם מזמינים מלון בישראל, איננו מציגים את המס הזה באופן אוטומטי"
  
 
פיסגת הנדל"ן - רוני בריק, נשיא התאחדות בוני הארץ / צילום: צילום מסך
"תאגידים עירוניים בחסות הממשלה יוצרים סביבה לא תחרותית"
במסגרת עתירה מבקשים ארגוני בוני הארץ ואמון הציבור מבג"ץ לחייב את הממשלה להתקין תקנות שיחילו את חוק חובת מכרזים על התאגידים העירוניים בהתאם לתיקון 14 לחוק
  
 
לוגו סלקום
למה חייבה סלקום על חודש כשהלקוחה השתמשה 3 ימים?
התופעה של חיוב מראש וחיוב שאינו מבוסס על צריכה בפועל מטופלת במשרד התקשורת ומאפיינת רק חלק מהחברות
  
 
לקוח סלולר / צלם: .Luis Santos/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
משרד התקשורת: שימוע לחברות הסלולר בשל חיובים בעייתיים
משרד התקשורת עורך שימוע לחברות הסלולר בשל דרך חיוב בעייתית בחשבוניות החודשיות ■ ב"אמון הציבור" קובלים גם כנגד חיוב מלא ללקוחות שמתניידים לפני תום תקופת החיוב ■ חברות הסלולר (שוב) נקראות לסדר
  
 
השכרת רכב באלבר / צילום: איל יצהר
אלבר מחייבת לקוחות באלפי שקלים - אחרי שהחזירו המכוניות
תלונות שהגיעו ל"גלובס" מצביעות על חיובים של אלפי שקלים לאחר שהלקוחות כבר השיבו מכוניות ששכרו באלבר ■ החברה אף מציעה תעריפון נמוך יותר לחרדים ■ באלבר לא מכחישים את הפרקטיקה ומספקים נימוקים
  
 
בניין פלאפון / צילום: תמר מצפי
דוח אמון הציבור: השירות בפלאפון ובהום סלולר - הגרוע ביותר
012 מובייל ויו-פון מדורגות כנותנות השירות הטוב ביותר במדד ההתנהגות הראויה של ארגון אמון הציבור, המתבסס על מאות תלונות ותביעות קטנות
  
 
תו אחריות סביבתית של אמון הציבור
ארגון "אמון הציבור" משיק תו אחריות סביבתית לחברות
התו יוענק לחברות שיעברו הליך מוסדר ■ מחירו של התו מתחיל ב-1,600 שקל לשנה, ועד כה קיבלו אותו סופר-פארם, הולנדיה ומיטב דש
  
 
מכשירי חשמל/ צילום: אריאל ירוזולימסקי
מוצרי חשמל: איזו יבואנית נותנת את השירות הטוב ביותר?
אין צרכן שלא נתקל בבעיות בשירות מצד יבואני מוצרי חשמל, כמו טכנאי שלא הגיע בזמן ■ דוח אמון הציבור, המתבסס על 500 תלונות, בודק איזו יבואנית מספקת את השירות הכי טוב
  
 
טלפנית / צילום: שאטרסטוק
הלקוח לא תמיד צודק: תלונות צרכנים שנובעות מאי-הכרת החוק
תלונות רבות מגיעות לארגון "אמון הציבור" מצרכנים שאינם בקיאים בהוראות החוק ■ "גלובס" מביא כמה דוגמאות
  
 
נטוויז'ן 013
ליקויים קשים בשירות: תו אמון הציבור נשלל מחברת נטוויז'ן
שורת תלונות של צרכנים: ריבוי חיובים לא מוצדקים, הטעיית לקוחות, פער בין הבטחה למימוש וקושי בהתנתקות ■ לחברה הוקצו 8 חודשים לתיקון הליקויים - והיא לא עמדה בזה ■ נטוויז'ן: "השירות נר לרגלנו"
  
 
חוזה-משא ומתן / צילום: שאטרסטוק
הסוף לחוזים המקפחים? אושר תיקון לחוק החוזים האחידים
התיקון לחוק יחסל את ההסתתרות של החברות הגדולות מאחורי סעיפים דרקוניים בחוזה שהלקוח מנוע מלשנות ■ אם החברה לא תוכיח כי הסעיף בחוזה אינו מקפח, בית הדין עשוי לקבוע כי הסעיף בטל מעיקרו
  
 

   123456    >

   נמצאו 89 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988