אנהויזר-בוש-InBev

כתבות אחרונות

 
בירה באדווייזר  / צילום: יח"צ

באדווייזר מוותרת על פרסומת בסופרבול; תשקיע במקום זה בחינוך להתחסנות

החברה, המגדירה את המוצר שלה "מלכת הבירה", עדיין תופיע בפרסומת בסופרבול של חברת-האם של המותג

וול סטריט ג'ורנל 26.01.2021
תחרות נשיאת בירה למרחק בגרמניה / צילום: Michael Dalder, רויטרס

יצרנית הבירה הגדולה בעולם רכשה את ווייסבירגר מת"א

חברת הסטארט-אפ נמכרה בסכום מוערך של 80 מיליון דולר ■ ווייסבירגר מספקת מערכות אנליטיקס מבוססות אינטרנט של הדברים ליצרני משקאות, מסעדות וברים

נתי יפת 26.01.2018
פוטבול, NFL / צלם: רויטרס

הכסף הענק ממשיך לזרום ל-NFL: המפרסמת שתשלם 1.5 מיליארד ד'

באד לייט, מותג הבירות של חברת אנהואזר-בוש, יעניק חסות בגובה של כ-250 מיליון דולר בעונה, למשך שש שנים - לליגת הפוטבול

מערכת גלובספורט 05.11.2015

המפרסמים הגדולים בספורט האמריקני: במקום הראשון - פפסיקו

תאגיד המשקאות הוציא 345 מיליון דולר על פרסום בספורט ב-2011, אחריו קוקה קולה עם 270 מיליון ד'; 86 חברות פרסמו בהיקפים של 15 מיליון ד' ומעלה

מערכת גלובספורט 20.06.2012

למרות צלילת המניה: אנהויזר-בוש-InBev מנפיקה מניות חדשות ב-8 מיליארד דולר

המחיר נמוך ב-69% ממחיר הסגירה ; בשבוע שעבר השלימה InBev את העסקה בת 52 מיליארד הדולר שבמסגרתה היא רכשה את אנהויזר-בוש האמריקנית

שירות גלובס 24.11.2008
צרו איתנו קשר *5988