אסם הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

המשנה למנכ"ל אסם: "הוצאת הרד מאג משופרסל היתה מהלך חריג"

דודי מנביץ' במשפטו של מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז: "לי היה ברור שהמהלך הזה נובע כתוצאה מהאירוע שהיה יום או יומיים לפני כן של פרסום המבצע של מוצרי אסם במודעות של מגה"

צמרת פרנט 07.04.2011

מנכ"ל אסם גזי קפלן במשפט שופרסל: היה כאן ניצול בכוח

קפלן בעדותו: "אפי רוזנהויז אמר שאנחנו מאפשרים לאחרים להוריד את המותגים שלנו לזנות‏"

‎‎צמרת פרנט‏ 31.03.2011

סקר הפרסומות: זוכרים את פלאפון, אוהבים את הבינלאומי

אדלר-חומסקי בולט השבוע במדד הפרסומות הזכורות עם לא פחות מ-4 פרסומות בולטות

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2011

מטרנה רק לחרדים

את התסכול מהתייקרות תחליפי החלב יוציאו ההורים החילונים מול מסך המחשב

יואב פרידור 28.02.2011

אסם חתמה על הסכם עם ישרוטל לאספקת לחמים ומאפים של בונז'ור

שיתוף-הפעולה עם רשת בתי-המלון נחתם לשנתיים, ועלותו מוערכת בכ-8 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 24.02.2011

יצואן לניו-זילנד: "למרות ההלם, לא צפויים כרגע שינויים"

למרות המרחק הגיאוגרפי והשוק הקטן 151 חברות ישראליות פועלות בניו-זילנד ■ איך תשפיע עליהם רעידת האדמה שארעה אתמול בכייסטצ'רץ'?

ספיר פרץ 24.02.2011

רמי לוי: זו הייתה טעות לאשר את רכישת מטרנה בידי אסם

עקב התייקרות מוצרי מטרנה‏ טוען לוי: "אם הרכישה לא הייתה מאושרת - נסטלה הייתה נכנסת לארץ, והייתה יותר תחרות; מי שמפסיד מזה שאין עוד גורם יצרני חזק למוצרי תינוקות זה הצרכן"

‎‎אילנית חיות‏ 22.02.2011

החדשה היומית מטבע: דן פרופר עוזב את הדירקטוריון

פרופר, שחבר בדירקטוריון מאז שנת 2007, סיים תפקידו השבוע, על רקע ניגוד עניינים לכאורה עם תפקידו כיו"ר דירקטוריון אסם

עומר רבין 10.02.2011

מנכ"ל ישראייר לשעבר עופר גרין ימונה למנכ"ל אסם סחר

גרין יחליף את דודי מנביץ, שיישאר בקבוצת אסם וינהל פרויקטים אסטרטגיים של פיתוח עסקי

אילנית חיות 07.02.2011

מדברים על בפלות

ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות

יואב פרידור 07.02.2011

אילו חברות משתפות צרכנים בעיצוב ובחירת שם המוצר?

שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים

אפרת אהרוני 31.01.2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

סקר הפרסומות: בזק - הכי זכורה, הבנק הבינלאומי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2011

20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל

הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

מהלך שיווקי מפתיע: אסם משיקה ביסלי בטעם "סודי"

על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג

שירות גלובס 04.01.2011

סנו, יפאורה-תבורי וטמפו מעלות מחירים ב-3%-8%

כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"

אילנית חיות 02.01.2011

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 422 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 27

צרו איתנו קשר *5988