באנרים הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
סג"מ הדר גולדין / צילום פרטי

קמפיין באנרים להשבת גופותיהם של הדר גולדין ושאול אורון

הקמפיין, שכולל באנרים בכל האפליקציות ואתרי החדשות והכלכלה המובילים בישראל, עולה תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להחזיר את הדר גולדין ואורון שאול" ויימשך כשבועיים

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2018
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

"מכונת הכסף" - גרסת הבאנרים: האם הענף לקראת קריסה?

המצב בשוק פרסומות הבאנרים דומה באופן מדאיג לשוק המשכנתאות ערב משבר הסאב-פריים ב-2008 ■ האם גם בענף הזה זה צפויה לבסוף קריסה רבתי?

אדוורטייזינג אייג' 17.04.2016
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

כ-200 מיליון גולשים בעולם משתמשים בחוסם פרסומות באינטרנט

כך עולה ממחקר שערכו Adobe ו-PageFair ■ שיעור השימוש צפוי להתגבר בשנים הבאות, בין היתר הודות לכניסה ניכרת של חוסמי הפרסומות גם לעולם המובייל

רועי גולדנברג 19.08.2015
גוגל
יו טיוב (YouTube) | לפני כולם

גוגל מטעה? מציעה פרסום באפליקציות של אתרים ישראלים

האם גוגל מציגה למפרסמים שהיא יכולה למכור פרסום באתרים ישראליים, על אף שהיא לא באמת יכולה לספק את הסחורה ולהציע את הפרסום בהם?

רועי גולדנברג 23.06.2014
אינטרנט / צילום: shutterstock

מה המסר? איזה מהם?

מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?

גיל שגיב 10.06.2014

אמש: סמסונג העלתה קמפיין בזמן השקת אייפון 5C ו-5S

בזמן שאתרי הטכנולוגיה והחדשות דיווחו אמש על השקת הגרסאות החדשות של אייפון 5, בבאנרים מסביב לידיעות אלה התנוססו פרסומות של סמסונג המתחרה

אדוורטייזינג אייג' 11.09.2013

אתר אל-ערב מציג באנרים בגודל פיקסל כדי להגדיל את החשיפות

האתר מדווח למפרסמים השונים על כמות חשיפות, אך בפועל הגולשים לא צופים בבאנרים ■ באתר מכחישים את הטענות

רועי גולדנברג 23.07.2013

הקמפיין שלא יהיה שם

הצעה לקמפיין מוניציפלי דיגיטלי מבריק, שאף מועמד לא יאמץ

אליאב אללוף 27.05.2013

מנכ"ל רויטרס לשעבר השקיע 150 א' ד' בבאנרפליי הישראלית

כך עפ"י הערכות ■ הסטארט-אפ הישראלי מספק פלטפורמה ליצירת באנרים אינטראקטיביים בקלות ■ סך הגיוסים של bannerplay עד היום עומד על 800-850 אלף דולר

רועי גולדנברג 27.02.2013

לחסוך בעלויות: עסקים, כך תפרסמו בשיטת "עשה זאת בעצמך"

bannerplay מאפשרת ליצור באנרים איכותיים ואינטראקטיביים באמצעות ממשק אינטרנטי פשוט ותבניות מוכנות מראש

רועי גולדנברג 19.12.2012

מי עומד מאחורי אולג פטרושקה? הוועדה למדרוג באינטרנט

מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי

רועי גולדנברג 12.12.2012

רוצים להופיע יחד עם רה"מ נתניהו בבאנר אישי בפייסבוק?

הליכוד משיק היום פעילות אינטראקטיבית המאפשרת לגולשים להביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ולהופיע לצידו על גבי הפרסום באינטרנט

לילך ויסמן 12.12.2012

לאן הלכו 3.15 מיליארד דולר שהושקעו בפרסום בפייסבוק?

פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא

רועי גולדנברג 18.04.2012

בזכות הסמארטפונים: שוק הפרסום בסלולר צובר תאוצה

גוגל כבר שולטת בשוק הפרסום הסלולרי, אפל מדשדשת, ופייסבוק עדיין מתלבטת בנוגע לאסטרטגיה הנכונה ■ והמפרסם הישראלי? הוא עדיין לומד את הפוטנציאל

רועי גולדנברג 16.02.2012

כמה השקיעו המנכ"לים הבכירים בפרסום בפייסבוק?

כמה טוב שיש חברים: המנכ"לים של "וושינגטון פוסט" ונטפליקס, שמשמשים כדירקטורים בפייסבוק, השקיעו 8 מיליון דולר בפרסום ברשת החברתית

רועי גולדנברג 03.02.2012

דאבל וריפיי מציגה: גשש-בלש לפרסומות מקוונות

דאבל וריפיי יצרה קטגוריה חדשה בפרסום המקוון - בדיקת נאותות לפרסומות ■ הבדיקה מוודאת שהפרסומת מופיעה באתרים רלבנטיים ושתקציב הפרסום מנוצל כהלכה

רועי גולדנברג 17.01.2012

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988