בגדים בחדשות

סוכן חדשות
 
משלוח של אסוס / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
הטעות המביכה של אסוס הציתה דיון סוער ברשת
ענקית המסחר המקוון העלתה תמונה של שמלה למכירה, אך שכחה לרטש ממנה את הקליפסים שהחזיקו את הבגד באופן מחמיא יותר על הדוגמנית
  
 
שעון כושר לעשירון העליון/ צילום: יח"צ
4 גאדג'טים שיגדילו את ההנאה מהקיץ שבפתח
מזרן מתנפח מפנק שמקרר את הבירה במהירות מסחררת, זירת אגרוף עם חיישנים לסלון הביתי, שעון יוקרתי שיעזור לכם לשפר את הכושר ודרך חדשנית למדידת בגדים
  
 
אופנה-טק  / צילום: יח"צ
האלגוריתם שהלביש אותי: הכירו את הנטפליקס של עולם האופנה
בשעה שענקיות טכנולוגיה כמו גוגל ופייסבוק משתמשות בדאטה של המשתמשים לצרכים שלהן, Stitch Fix לוקחת את המידע שלנו ובונה אלגוריתמים מתוחכמים כדי לדעת איזה בגד ייראה עלינו הכי טוב ומה נרצה ללבוש בשנה הבאה • עם הכנסות של 1.2 מיליארד דולר בשנה שעברה, נראה שהחברה בדרך הנכונה
  
 
התלבשה עלי/איור : עומר הופמן
קיוויתי שהסטייליסטית תגיד שאני לבוש מושלם, זה לא קרה
הוחלט שעליי לעדכן את המלתחה, ולכן נשלחתי לסיבוב קניות עם סטייליסטית צמודה • בהתחלה עוד הבטתי במראה והבעתי את דעתי • אחר כך הבנתי שאני רק דופק את עצמי
  
 
דדי שוורצברג / צילום: עדיקה
שנה מההנפקה: עדיקה רשמה זינוק של 70% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל; הרווח הושפע בשל תשלום מבוסס מניות
חברת האופנה ממשיכה ליהנות מצמיחת המסחר המקוון בישראל • סך ההכנסות ברבעון השלישי עלו ב-11 מיליון שקל ל-26.6 מיליון שקל • בשורה התחתונה הרווח הנקי ירד ב-10% ל-1.05 מיליארד שקל ברקע לגידול בתשלום מבוסס מניות בגובה 1 מיליון שקל
  
 
שינויים בעולם התחתון / צילום:Knix
שינויים בעולם התחתון: כן, זה אפשרי - למכור הלבשה תחתונה עם ערכים
ג'ואנה גריפיתס רצתה שהבגדים התחתונים של Knix יגרמו לנשים לדבר בחופשיות על הפלות, כריתות שד, בריחת שתן וסימני מתיחה • אז במקום לייצר את התחתונים והחזיות ואז לקוות שנשים ירצו לקנות אותם, היא הלכה לדבר עם נשים, ואז ייצרה את הפריטים • זה השתלם
  
 
נעם נבו ואביחי פלד / צילום: כפיר זיו
היזמים שמבטיחים לחולל מהפכת תלת-ממד בענף האופנה
הטכנולוגיה שפיתחה חברת Browzwear הישראלית-סינגפורית מגשימה פנטזיה של מעצבים: במקום לתפור כל בגד באינספור גרסאות ומכמה בדים, הם יכולים ליצור גרסת תלת-ממד של הבגד שגם מדמה את כל התכונות של הבד והגזרה - וזאת רק ההתחלה • עם לקוחות כמו אדידס, וולמארט ואסוס, היזמים אביחי פלד ונעם נבו מבטיחים: עתיד האופנה הוא נקי יותר, מהיר יותר, יצירתי יותר וחכם יותר
  
 
בגדי תינוקות ממותגים MeToo / צילום: יחצ
שילב תוריד מהמדפים בגד לפעוטות עם הכיתוב ME TOO
זאת לאחר שהפריט גרר גל ביקורת ברשתות החברתיות על חוסר הרגישות שבשימוש הביטוי המזוהה עם קמפיין נגד הטרדות מיניות • שילב: "בקונטקס הנוכחי הדבר מקבל פרשנות נוספת, נדאג להסיר את הפריט מהחנויות באופן מיידי"
  
 
חנות בגדים / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
בקרוב כמעט ולא נראה יותר תוויות בעברית על הבגדים
משרד הכלכלה והרשות להגנת הצרכן הודיעו היום (ד') על ביטול חובת תפירת תווית סימון על ביגוד . מבחינתם מדובר במהלך שמהווה הקלה ברגולציה, הורדת חסמי יבוא והפחתת יוקר המחיה בתקווה להורדה במחירים
  
 
חנות בגדים / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אופנה בשחור: מתחילת 2018 - המשך ירידה במכירות הענף
רגע לפני שמתפרסמים הדוחות של קבוצות האופנה הישראליות הגדולות על 2017, נתונים שהגיעו לידי "גלובס" מראים כי מתחילת 2018 נרשמה ירידה של 15.4% בהיקף העסקאות בענף הביגוד וההנעלה לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ הירידה הגבוהה ביותר - במרכז הארץ
  
 
חבילות של חברת אמזון / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
האם מנוע הצמיחה הבא של אמזון יהיה תחום האופנה?
לפי ניתוח של חברת ההשקעות נומורה, מכירות הבגדים של אמזון בארה"ב כבר השתוו למכירות הבגדים בסך 25 מיליארד דולר של וולמארט ו-22 מיליארד דולר של מייסי'ס ■ עם זאת, אמזון בינתיים מצליחה בעיקר במוצרי בסיסיים ופופולרית במיוחד בקרב גברים ששונאים קניות
  
 
רונן לוזון / צילום: איל יצהר
מניית מיי סייז הכפילה שווי על רקע חשיפת הטכנולוגיה הצפויה
החברה: "אנו מאמינים שהפיתוח החדש יסייע ליצור מהפכה באופן שבו רוכשים בגדים אונליין"
  
 
How to Tie a Tie  / צילום מסך
קשר מחייב: אפליקציה שתדריך אתכם בעולם העניבות
אפליקציית How to Tie a Tie נועדה לכל מי שמתהדר בעניבה פעם בשנה, ומציעה סרטוני הדרכה ומדריכים מאוירים ליותר מ-20 קשרים פופולריים, מדריך כיצד לבחור את הקשר הנכון - ובונוס של קשרים מיוחדים לצעיפים
  
 
זיקית / צילום: מסך
כבר לא צריך למדוד: כך תחליפו תלבושות וירטואליות "כמו זיקית"
אפליקציית "זיקית" מאפשרת לרוכש הפוטנציאלי "להלביש" את עצמו בבגד, ובמקרה של התאמה לקנות את הפריט באמצעות הסמארטפון
  
 
BLOSSOM / צילום: מתוך הוידאו
שינה את החיים: 310 מיליון איש כבר צפו בסרטון הזה
מבלי להציג טכנולוגיה מהפכנית, תינוקות חמודים או סקס ועירום, הפך סרטון שהועלה לפני כחודש בעמוד הפייסבוק Blossom, אשר מציג סדרת טיפים שימושיים במיוחד, לסרטון הנצפה ביותר בפייסבוק השנה
  
 
אמזון / צילום: רויטרס
נכנסת גם לארון: אמזון ממשיכה בהסתערות על שוק הביגוד
ענקית הקמעונאות המקוונת מגדילה את נתח השוק שלה בתחום ההלבשה - על חשבון הקמעונאיות המסורתיות
  
 

   123456    >

   נמצאו 83 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6