ביסלי בחדשות

סוכן חדשות
 
ביסלי/ צילום: יחצ
רק לא הבמבה: קבוצת אסם-נסטלה מעלה מחירים
אחרי 6 שנים ללא התייקרויות, קבוצת אסם-נסטלה מודיעה על כוונתה להעלות מחירים בתחילת 2019 • לטענת החברה, העלייה תחול על כשליש מהמוצרים - ובהם ביסלי ופתי בר - ותגיע עד 4.5% • עם זאת, מוצרים כגון במבה, מטרנה, קפה, פסטה אסם, עוגות, בייגלה ומרבית מוצרי דגני הבוקר והסלטים לא יתייקרו
  
 
ביסלי סימן שאלה
נדחה ערעור אסם: הקנס בסך 864 אלף שקל יישאר על כנו
העיצום הכספי הוטל על אסם בגין הטעיית צרכנים, לאחר שהחברה ייצרה ביסלי בכמות מופחתת של 55 גרם ולא גילתה את שיעור ההפחתה במשקל - אלא רק ציינה על האריזה "משקל חדש"
  
 
ביסלי/ צילום: יחצאילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
מחטף החטיפים
היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק
במשרד הבריאות מגדירים את ההחלטה לסמן מוצרי מזון כפריצת דרך. הסימון השלילי אמור לספק לנו, הצרכנים, יכולת לבצע בחירה נבונה של מ...המשך
  
 
מלח הארץ / איור תמיר שפרדרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
מלח הארץ
אחרי איראן, חמאס וחיזבאללה, ישראל מצאה אויב חדש: ביסלי בצל
א. אנשים אוהבים לחשוב שאנחנו חיים בזמנים משוגעים. זה אולי נכון - אבל בהסתייגות אחת: כל הזמנים אי-פעם, מאז שהמצאנו את הזמן, משוגעים...המשך
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 
ביסלי/ צילום: יחצ
אסם וויליגר הקטינו אריזות של מוצרים - וישלמו ביוקר
הרשות להגנת הצרכן קנסה את אסם בכ-1.3 מיליון שקל בשל הקטנת אריזות ביסלי ואת ויליגר ב-420 אלף שקל בשל הקטנת אריזות טונה - ללא יידוע כראוי ■ החברות מצדן טוענות כי לא הייתה הטעיה
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז
על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
  
 
אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף
בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח
  
 
2013: מכירות החטיפים זינקו לשיא של 958 מיליון שקל
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
  
 
מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
  
 
יהודים משלמים יותר: ביסלי נמכר לצרכן הערבי ב-2 שקלים
בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
מדברים על בפלות
ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות
בשבוע שעבר פורסמה ב"גלובס" כתבה על נטיית יצרניות מוצרי צריכה לערב את הצרכנים שלהן בעיצוב המוצר. אסם השיקה ביסלי בלי שם והזמינה בני...המשך
  
 
אילו חברות משתפות צרכנים בעיצוב ובחירת שם המוצר?
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
  
 
מהלך שיווקי מפתיע: אסם משיקה ביסלי בטעם "סודי"
על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג
  
 

   12    >

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2